Friday, October 30, 2009

Bir Ada bir Bade varmis, Teyzeleri onlari cok severmis!


Hayatim degiseli bugun tam 4 sene oldu. 4 senedir daha bir olgunum ben. Hayata karsi, 2 insana karsi sorumluluklarim var (viiuwoowwreeee). Mesela artik daha uzun yasamak istiyorum daha fazla seye tanik olabilmek icin. Mesela artik gece gunduz aklimda hep bi 2 kisi var cok ama cok ozledigim, surekli resimlerine bakip aklimi kaybettigim. Tabii bi de artik cocuk dukkanlarina girip cikmak var. Trendleri takip etmek gerekiyor. Tekrar Barbie hastaligina yakalanmak en guzel kisimlarindan biri. Evet sevgili dostlar ben 4 senedir teyzeyim ve bugun Ada&Bade'nin dogumgunu. 4 sene 9 ay oncesini hatirliyorum. Gerci 9 aylik dogmadi galiba kizlar, ben hic bilmiyorum ve anlayamiyorum zaten su hafta olaylarini aylari filan. Bi dogurmaya kalkissam ogrencek yiginla sey var. Neyse iste.. 4 yil 9 ay oncesi.. Kizlarin ablama yapisabilme cabalarini canli canli izlemistim, ablam operasyondayen ben de odada tv'den izliyordum. Sonra ben gittim.. Sonra ablam bi sabah 6 gibi aradi, evde herkes ayaklanmis. Kapiyi kapadim, yataga oturdum "nolduuuu" dedim. "Duygu cok mu erken orda? Bekleyemedim aradim hemen, ben hamileyim" dedi. Offf nasi bi duygu selidir o, nasi bi yogunluktur., nasi bi duygusallaiktir. Bogazim dugum dugum, gozumde yaslar, mutluluk, heyecan. Hayattaki en sevdigim insan benim ablam hamile, 9 ay sonra ben teyze. Ve ne tuhaf ki ben orada degilim:( Sonra yine bi telefon. Ikizler geliyor diyor. Kulaklarim ugulduyor, kalbim hizli hizli atiyor, midem alt ust. Sanki ben dogurcam. Nasi ya nasi ikiz yani di mi? E biliyoruz nasi ikiz olduklarini zaten bekliyorduk ama ben kesinlikle 1 olur diyordum. Sonra boyle bi yigin teleofn konusmasi. Bebekler iyiler, kalp atislari normal, bebekler buyuyor, ben kimildayamiyorum diyor ve en sonunda bebekler doguyor. Malum NY, malum Halloween partileri, 30 Ekim, Cumartesi gecesi. Hazirlandim, suslendim ama cikamadim. Surekli ablamla konusup, surekli pc basinda oturup resim bekledim. Ennnn sonunda kizlar dogdu. Ada'nin resmi geldi. "Ohmigod nasi bi bebek bu? kime benzio? bize degil? cirkin mi ne?" Ada ve Bade cirkin minik zayif bebeklerin buyudukce nasil guzellesebileceklerinin en guzel ispatlaridir ve ben bu konuda ciddiyimdir. Bu iki guzel cocuk su anda hayatimin her seyi. Beni seven kisinin hemen Ada ve Bade'yi de sevmesi gerekir. Tinie'nin bunu anlamasi uzun surmemisti, su an o da Ada Bade fanlari arasinda (kesinlikle bi zorlama yok).
Hic bir dogumgunlerini kacirmiycam demistim ama iste oldu! Bugun dogumgunleri, yarin party. Ada'nin pastasinda Flora varmis, Bade'ninkinde de Betty Boop. Sen de geliyor musun yarin? Ada'nin A'si Bade'nin B'si cikolatalardan getiricek misin dedi Ada. Bohohuhuhuuh! Sen iste ben dunyayi sana A-B yaparim hayaataaaaaaam! Ama simdlik imkanlarim evden disari cikip cikolatalari alip, guzel paket yapip gondermekle sinirli. Teyzeniz sizin icin deliriyor ve her seyden herkesden cok seviyor.

1 comment:

Gulsah said...

Dünya güzelleri bunlar

 
view sourceprint? 01 09 10