Saturday, October 24, 2009

Cumartesi tembelligi aldi basini gidiyor!


Son zamanlarin en bir karanlik ve tembel cumartesi gunu yasaniyor Amsterdam'da. Yagmur yagiyor mu yagmiyor mu belli degil. Hava buz gibi, ruzgarli, yapraklar ucusuyor. Batteniyemin altinda kirmizi koltugumda oturuyorum. Iyi ki bu pufu da almisiz, benim gibi rahatina duskunler icin muhtesem bir sey. Bi yandan odev yapip bi yandan baska seylere bakiyorum mesela aksam ne yesek nerde yesek gibi. Tam bir haftasonu havasi var ustumde, bi de bas agrisiyla uyanmasaydim her sey daha guzel olacakti. Excedrin canim benim sagolsun hemen yardimci oldu. Muzlu sut, waffel..tadindan yenmiyor... Fonda Adele caliyor, saat 5 ama kosede bi lamba acik.. Ortam feci cosy! :) Bi kedi eksik bu evde!!! (Annem kesinlikle "Evet kizim bu daginilikliga bu pislige gercekten bi kediniz eksik" derdi). Biliyorum benim isteyecegim en son sey bir kedi ve iste isteklerimin sonuna geldim. Galiba ben bir kedi istiyorum! Artik hayvanlari sevme zamanim geldi bence :) Ama bir turlu karar veremiyorum. Bir artilari bir eksileri dusunup duruyorum. Surda dibimde kolumun altinda bir kedi olsun istiyorum ama n'olur tuylerini dokmesin, yeni kirmizi koltuguma ve diger hic bir seye zarar vermesin, bana kizmasin kiziosa da gelip evin ortasina isemesin. Hic acimam ben de onun yuzune iserim. Ayrica evimi de kokutmasin! Soz veriyorum kendisine iyi bakicam yani susliycem filan, renkli guzel pire tasmalari alirim, guzel sepet filan, renkli bi tasima sepeti.. Nereye gideriz beraber bilmiyorum ama olsun yani bi tane bulunur.. Yeter ki kendisi mutlu olsun...Var mi boyle bir kedi???Benim kedim olmak ister mi acaba kendisi? 

Yarin Rommelmarkt'a gidiyoruz. 2. el guzel ne varsa yine toplayip gelicem ve sonra yine bi yerlere tikicam onlari. Olsun isime yaramasalarda var olduklarini, benim olduklarini  bilmek cok guzel:) Mesela kendimi durdurup daha fazla eski kose lambasi almamam lazim. Babannemin evinde bile herhalde bu kadar cok eski tarz esya yoktu. Vintage sen benim canim cigerimsin ve bu ulkede ucuz oldugun icin seni cok seviyorum! :)


Herkese iyi hafta sonlari diliyorum efendim. Umarim benimkinden daha guzelini geciriyorsunuzdur. Mesela umarim sizin havaniz daha guzeldir ama insallah yakin zamanda donarsiniz! Evet kesinlikle kiskaniyorum. Atki,eldiven ve bere sezonunu Ekim ayi itibariyle acmis olmam gercekten hic hos degil. Hele bi de en erken Nisan ayina kadar onlarla yasayacagimi bilmem beni gercekten hic mutlu etmiyor. 

N'apsam gidip kedi mi baksam acaba ben?

1 comment:

Anonymous said...

yaa kedi cook guzeel bir sey. gezellig ortamlara en cok yakisandir kedi :) ama soyliyim, en azindan kisirlastirilana kadar-ki 1 seneyi bulur takriben- evi kokutur, deli gibi oraya buraya ziplar, hele ilk birkac hafta hayvancagizim ogrenmemis oldugu icin oraya buraya iseyebilir. ama duygu, gercekten butun o pisligi rahatsiz etmekle beraber, verdigi mutluluk oyle gucludur ki, kedinden ayrildiginda sadece o mutlulugu hatirlarsin ve delicesine ozlersin :(

ya bir de bu ikinci el markt olayina ben de bitiyorum, henuz merkezde gezerken rastladigim birkac standda varligindan haberdar oldum ama hemen eindhoven'da nerde kurulur ne zamndir ogrenmem lazim!! mukemmel deri cantalar 12-15 euroydu bu standlarda, nerrdeyse aliyodum sonra aman bittir piredir endiselerine takildim da bir dah o endiseleri sonsuza dek susturcam. ama bu standlarin ev esyalari ve detaylari icin olani da varsa allaah super.

berna

 
view sourceprint? 01 09 10