Thursday, October 22, 2009

Let me check my agenda!!

View Blog deyip dunden beri kac defa baktim acaba bloguma? Ne sen sor ne ben soyliyim. Dun butun aksam bu resimlerle filan ugrastik T'le birlikte. Guzel oldu ama di mi:) E benim ne yapmam gerekiyordu? Ders calismam gerekiyordu. Guyya adamlar 1 hafta tatil verdiler ki ders calisalim, iyi notlar alalim diye... Ben yine her seyi son dakikaya birakiyorum galiba. Kitabi gozumun onune koydum ki son dakikayla bu isin cozumlenmeyecegini gozlerimle goreyim:)) 600 sayfa filan, kabaca. 28 yasinda okula geri donersen boyle oluyor iste sekerim. Ders calismayi unutmusum, not almak, organize olmak, sistemini bilmek.. Cook coook uzak seyler bana su anda. Hissediyorum yakinlasiyorum. Mavi hissediyorum:)) Her ogrenci veya daha dogrusu her dutch gibi diyelim ben de kendime bi ajanda aldim. Burda feci gorulen bir sey. Herkesin cantasinda bi ajanda surekli bi goz gezdirmeler, surekli bi not almalar, randevulari yazmalar filan. Hadi su gun goruselim desen hemen herkes ajandalara saldiriyor, bakiyor, goz gezdiriyor, olmaz diyor veya olur diyor 15 hafta sonrasina randevu veriyor. Ayhhh bi defol git yani :)) Okul baslarken ben de ozenerek bezenerek cok sade ama tabii ki pembe bi ajanda aldim kendime. Yanlis giden bir sey var ama bende. Neden? Cunku ben genellikle olaylar olup bittikten sonra yaziyorum ajandama. Hmmm dur bakiyim ben carsamba naapmistim? Hangi gun calismistim acaba? Pzt gunu kactaydi dersim? filan diye gidiyor olay. Yanlis di mi? Hafiza calistirmaya yariyor benimki daha cok :) Gercekten hep cok ozendim cok istedim... karalanmis kirlenmis, kullanilmaktan mahvolmus bir ajandam olsun istedim.. Olamayooor! Aa tabii bi de dogumgunleri yazili ajandamda. Onlari da genellikle gectikten sonra goruyorum. Benim sevdiklerimin dogum gunleri kalbimde yazili canim!!! :) Cantamda ajanda var mi var! Pembe mi pembe! Konu kapanmistir :)

2 comments:

duygu said...

ben bu ajanda olayına bayıldım... cok ozenirdim hep, 1-2 kez de almistim isim gucum yok eyvallah abri adet donemimi takip ederim demistim... eee balik hafizasi... onu bile unuttum yazmayi...

Duygu said...

bak senin pc yaninda da hep bi defterin olur. o da boyle bi suru notlar bisilerle dolu olur. ben onu da kiskanirdim, her yerim post-it dolu ve anlamsiz numaralar adresler :)

 
view sourceprint? 01 09 10