Friday, October 23, 2009

Sevgili gunluk ;


Eskiden cok eskiden, hemen hemen 4 sene oncesine kadar deliler gibi gunluk yazardim.Yaklasik 12 sene yazdim. Odamda dolabimin ustunde kocaman bir koli duruyor ve ici gunluklerimle dolu. Koli bantiyla iyice bantlamistim NY'a gitmeden once ve defalarca "Bu koli acilmayacak" diye herkese tekrarlamistim. Gunlugumu nerelere saklamadim ki.. Saklayacak yer kalmadigi zamanlar olmustu, cantamin icinde her yere tasiyordum. Simdiki hale bak bi de! Yaziyorum ve okuyun diyorum. Gelin gelin daha cok gelin, okundukca guzellesir bu blog diyorum. Hahahah demedim daha bunu ama yakinda derim. En basta teyzem olmak uzere gunluklere sahip cikip okumak isteyen cok insan var. Ablam da  istekli gozukuyor ama bence o zaten coktaaaan okudu hepsini. Okumadiysa da zaten hepsini biliyor :) Bazen ben bile baktigimda sIkIliyorum ve okuyamiyorum. Yani A4 boyutunda sayfalar, bir insan 3 sayfa sadece lise askindan bahseder mi? Ben bahsetmisim. Cok komik bisi vardi. Ablam dogumgununu kutluyormus ve beni cagirmamis, yani kardesini davet etmiyor. Kardesim aslinda di mi davete ne gerek var! Yani olay beni istememeleri. Sayfalarca bundan bahsetmisim, ne kadar uzuldugumu-kirildigimi yazmisim. Hic umursamaz tavirlar yapmisim ama bogazim dugumlenmis aslinda. Valla boyle yazmisim! Ve en son bombayi patlatmisim. Neyse demisim seneye herhalde beni de cagirir ben buyumus olurum ve iste o zaman ne giyinecegimi biliyorum diyip kafamdaki kreasyonu yazmisim!! Yorumsuz birakiyorum sonunu :)) Ilk gunluk yazdigim zamanlarda hep madde madde alt alta yazmisim. "Uyandim, Ferhunde Hanimlar izledim, okula gittim, okuldan geldim Idil'i sevmeye gittim. Aksam Chucky izledim cok korktum. Bu kadar. Hadi iyi geceler." Mutlaka "bu kadar" yazmisim hep, olur da yazik gunluk devami var sanmasin beklemesin diye herhalde. Gunluge bakarsan ben robot gibi yasamisim :)
Artik utanma kalmadi sekerim bu devirde! Yaziyorsun, yayinliyorsun.. Uyduruk kilitlerle, yataklarin altinda, kazaklarin aralarina saklamiyorsun! O kilitlerde bi siyah tel tokaya bakardi di mi? Ama onemli olan kilit degil, guvenlik degil onemli olan tavir! :) Ben gercekten hic bir zaman "Ya bir gun birisi okursa" diye dusunmemistim. O yuzden de iste tum salakligimla, safligimla, gercek duygularimla ve aciklikla yazmistim her seyi. Simdi de o yuzden galiba sakliyorum, okutmuyorum kimseye :))) Simdi artik birilerinin okudugunu bilerek yaziyorum, unutmaya calisiyorum ama yine de arada yagcilik filan yaparsam sasirmayin yani :)


Bugun uyandim, ders calistim, oglen corba ictim, babamla konustum, ise gittim, kale'ye gittim, eve geldim. seni yazdim gunluk, simdi uyuycam. bu kadar.

4 comments:

duygu said...

hahha ben buna çoook güldüüüm... bi de bi livejournal vakası vardı... hatırlatmama gerek var mı ?? hahahha

Eliza Doolittle said...

NY mu? Buraya gelmeden onceki duraklarda NY da mi var? Nice ;)
(akraba cikacagiz korkarim!)
Ben yillandim burada tastamam 1 yilligim. Arsive de beklerim, sevgiler

Duygu said...

Ben de 1 yillik bir bebegim Amsterdam'da:) Hatta 13 aylik:) Hala kaybolabiliyorum ve hala dutch konusamiyorum:)
NY kismi cok nice :) Arsive dalicam :)

Mugmela said...

Biz de 2008 agustos'ta sifirlamistik Amsterdam'da kilometremizi. Galiba yakin zamanda gelmisiz. Gunluklerimiz birbirine cokbenziyormus!
http://juiceandthecityamsterdam.blogspot.com/2009/09/bugun-ben-10yasima-basiyorum_09.html

 
view sourceprint? 01 09 10