Tuesday, October 27, 2009

Visne nektarli cilingir sofrasi


Cumartesi aksami Amsterdam'da Istanbul gecesi yasayacagim. Beduk geliyor Beduk. Duymayan kalmasin. Istanbul'un gecelerini ozledim... Disari cikmadan onceki telefon trafigini, arka sokaktan bize akan o suslu guzel hanimi, ANT apartmanina gidisimizi, cay bardaginda icilen o vodka-visne karisimlarini, son dakika surulen kirmizi ojeler, bi delinin surekli arayip "yaa beni taksiyle gecerken alsaniza" demesini (yok canim yemezler.. yolumuzun ustu degilsin), "aayy ama ben spor ayakkabi giyindim, sen topuklu mu giyindin neeaaaaa?", onceden bi icseydik yaa deyip 15 dakikada 3 bira yutmayi, nereye gitsek diye saatlerce dusunup Nupera'da-360'da son bulmayi (the manager'i arayip biz 15 kisi geliyoruz girebilir miyiz acaba dememiz ayri bir olay tabii), uzun arayislardan sonra en sonunda dunyanin en iyi mohitosunu bulmayi (tekilayla ayri bi guzelmis be! hooopp) vee tabii "taksici bey saga ceker misiniz lutfen"... Ozledim huleeyyn hepsini. Daha da cok zaman olmadi halbuki .. Off benim eve gitmem lazim, cok gec oldu babam bekliyordur simdi... Offff Offff Offff... Hadi eve gidelim :) Bi grubun ortasina dalip dans etmeyi de ozledim, etraftakiler alkislasinlar filan ve ben farkina varmiym ne yaptigimin taa ki kankamin kafasinda bi sapka gorene kadar. Hayattaki en buyuk pismanligim o an bi foto cekmeyisimdir... Ki bakti bana o "cek hadi" dedi gozleriyle ve benim elim gitmedi cantama. Son durakta barmenden sadece su istemem aslinda durumu acikliyor. Cemiyet gecelerinin agirligi iste n'aparsin. Sahneye cikmak, dans etmek ve dans ederken sahnede insanlari tanistirmak kolay is degil!! Cagir beni Madonna!

Sevgili Istanbul arkadaslarim. Cok ozluyorum ben hepinizi. Hayaaaat beni neden yoruyorsun diye soyleniyorum burda ve sonra dans etmeye basliyorum. O takside o gece niye bulamadik o sarkiyi yaa?
Bi Beduk'ten taaa nerelere

5 comments:

duygu said...

ooooff i hope you had the time of your life !!! .... ama daha neler yaşıycaz duygu ... bunlar solda sıfır kalıcak. Daha ne şapkalar, ne tekilalı mojitolar gelcek jüüüüüüüt Bak sen bu sefer sondan 1500 olarak saymaya başla =)Bu arada aklıma bi anda uyanıp deli gibi gülememiz geldi hahaha sonra da bişey olamaış gibi uyumuştuk konuşmadan =))
Love you and miss you!! you're my kanka fore !!

Duygu said...

ikimizin de sabah hangover halde bi anda uyanip gulmesi icin feci bisi olmasi gerekiyoooo:) nolmustu acaba? o sabahi hatirliyorum. bi kerede sen dusta boguluodun gulerken. hey gidi kilyos hey!

Eliza Doolittle said...

Eh, belki yarin gorusuruz ;) Beduk-CemAdrian, ardindan da yine Paradiso'da Crazy Hair Ball var Halloween icin...yani Beduk sirasinda etrafta deli peruklu ufak tefek bi kadin gorursen Eliza diye yaklasabilirsin!

Duygu said...

Supermis. Gozlerim durbun bakiniciiiiim.

Eliza Doolittle said...

Superdi di mi? :) Yazdim simdi.

 
view sourceprint? 01 09 10