Monday, November 2, 2009

Ayrilik


Cumartesi Beduk dinleyecegiz, cok eglenecegiz diye sayiklarken gercekten de Cem Adrian'i unutmusum, es gecmisim. Az cok biliyordum, e konsere gitmeden once de bi fikir sahibi olmak icin youtubelamistim. Ama ben hic boyle bir sey beklememistim. Biz yine her zamanki gibi gec kaldik. Gunduz disardaydik ve ben haring yeme hastaligina kapildim. Eve gelip kendimi o sogan kokularindan arindirmam oldukca zaman aldi. Sonra tipik "Giyinecek hic bir seyim yok" sahneleri filan. Saat 8i geciryordu kendimizi iceri attigimizda. Masalar kurulmus, mumlar yakilmis, feci los feci romantik bir ortam. Biz girdik ve Cem Adrian cikti, canim bizi bekliyormus. Ayrilik'la girdi yanilmiyorsam. Girmez olsaydi! Acayip etkilendim, utanmasam cekinmesem hungur hungur aglayabilirdim orada. Gozlerim doldu, bogazim tikandi, burnum akti.. Eridim o an orada ben. Oturduk merdivenin bi kosesine. Sonra sarildim Tinie'ye daldim gittim. Keske anlayabilse butun bunlari diye dusundum, benim etkilendigim kadar etkilense dedim. Barbara az cok anlayabilmis. "Evet yagmur yagiyormus, cani acimis, sokaktaymis" filan dedi. :) Muhtesem bir konserdi. Keske daha uzun surseydi, keske daha kalabalik olsaydi da daha fazla insan o ani yasayabilseydi.
Iyi bir insan olup gidip albumunu satin almak isterdim ama maalesef imkanlar mumkun degil. Rapidshare is again my bff!

Boyle bi andan Beduk'e gecis nasil olcak simdi insanlar eridi gitti derken valla cok da yumusak bir gecis oldu. Alkol de iyice etkisi altina alinca hic de zorlanmadim ben sahsen. Herhalde Beduk'u otobuste, vapurda bir yerde gorsem iyk oyk filan olurum. Yanima otursa rahatsiz olurum. Tam igrenc bir killi, kel, pis, delikanli turk erkek ornegi. Sahne goruntusu oldugunu bilmek icimi rahatlatiyor.
Geceyi benim aclik krizim ve Ali Baba sonlandirdi. Oncesinde Halloween kutlayan bi grubun yanina gittik. Aslinda cok da eglenceliydi, karaoke filan. Ama ben fazla acikmistim ve tabii ki etkisiyle grumpy bi haldeydim. Aksam yemegi yemeyince boyle oluyor! Ali Baba diye sayiklarken kendimi bir anda orda buldum, sonra da mis yatagimda. Sarhos muyum? No noo nooo maybe a bit tipsy filan derken zzzzzzz uyumusum.
Inanilmaz bir uyku halindeyim son 1 haftadir. Yetmiyor! 10 saat 12 saat! Ruyalar goruyorum, uyanip uyaniyorum filan.. muthis mutluyum aslinda bu durumdan. Gecen gun ruyalarin en guzelini gordum. Tulin'le birlikteydim... Mutlu uyandim. Yine gelsin... Bekliyorum...

No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10