Friday, November 6, 2009

Bittin oglum sen!



Savas baslamistir. Tuyu bitmemis kucuk cocuk diyebilecegim 3 tane Dutch subyan evladini dogduklarina pisman edecegim. Bu 3 tipsiz soysuz bizim ust katimizda yasiyor. Biz tasindiktan kisa sure sonra ustteki ev de satildi ve simdi diyorum ki zaten senin ev sahibin ne ki sen ne olasin bre kiraci. Evi tadilata soktular tamam normaldir biz beterini yaptik ama insaf. Sabah 8:00 itibariyle kirip dokme islemi yapiyorlardi. Abartmiyorum. Sinir krizleri geciriyordum, bi de adamlar "Sorry canim ama n'apalim is iste" filan deyince tuz biber. Ya sabir sabir, Allahim sen buyuksun! dedim dedim tadilat bitti. Bitmez olaydi.. Bu gerizekali 3 sari ciyan tasindi yukari. Guzel gunlerimiz olmadi degil. Elimizde IKEA torbalari kapida kaldik, gittik kapilarini caldik torbalari barindirdilar. Koltugu ben tasiyamadim (kofum kof) yardim istedik yardim ettiler.. Yani hani insanliklari var. Ayikken makul insanlar olabiliyorlar herhalde. Ama peki gece 3'lere kadar bangir bangir muzik calmak ne. (Burada icimden NEEEEEEEE diye bagiriyorum) DJmis efendim o sari kafali cuce. Banane yaaa cehennemin dibine DJsin. Yatak odamin ustunde o aptal muziklerini calma hakkini kim veriyor sana. 4 kere gittik kapilarina... Aralarda daha cok oldu boyle ama "aman hadi uyanigiz zaten nolcak canim gencler egleniyor iste" dedik. Yani biz de hani o filmlerdeki emekli ogretmen cift degiliz. Dun aksam yine ciktik. Ben ciktim. Yine o chick geldi filan diye aciyor kapiyor. (hiahioaho anliyorum dutch yaa ben:P yok be direk chick dedi kaptim ben de) Nasil terbiyesiz, nasil umursamaz. "Bu kacinci gelisim evladim" filan diyorum. "4 oldu" diyor. Saat daha 1 nolcakki diyor bana yeni yetme gerzo. Ciddi ciddi tartistik. Kapatmayacagim muzigi dedi. Daha erken dedi. Dedi de dedi. Cok sarhos cok high. Dedim Duygu kime laf anlatiyorsun. Indim asagiya, usudum zaten kapida.. Sinirden tir tir. Gece 3'e kadar devam ettiler. Inadina ara ara yine caldilar, soylediler, zipladilar. Sabir sabir Duygu her seyin basi sabir dedim kendi kendime. Gelecek dedim senin de zamanin gelecek. Sakin ol, polis filan arama.. Ayik olduklari bir zaman olsun ki etkisi buyuk olsun dedim. HAH Yalan yaa bana kalsa direk aramistim polisi. Tinie yapma dedi. Official written warning verelim once dedi. Amaaaan yani! Amma resmiyiz ya adam gecemin icine ediyor... Bir ara odadan sivisip aramayi dusundum sonra dedim bu 3 gerzo icin deger mi kocama ihanete? :)) Bizim eski ev sahibi soylemesi ayip yonetim kurulunda. Cok mesgul kendisi, bi orada bi burada. Yas 70 hala tenis hocaligi yapiyor, ismimi de en guzel o soyluyor. Duygu diye bir ogrencisi varmis bir zaman. Taniyor muyum diye sormustu ilk tanismamizda. Maaalesef demistim. Simdi sabah bu tontonu yakalamak icin gittim dikildim 9:30da kapisina, pijamalarla yakaladim iyi mi:) Neys... Cok uzuldu ve "Duygucuum bunlarin suyu isindi artik" dedi. Baska seyler de olmus warningler almislar umursamamislar. Hahahahaha mubarek yurt binasi bu bina :)) Dedim biz sabah yazdik bi complain (Tinie yazmis hemen sabah sabah. Morning person'in hali de bir baska oluyor yahu) ve savas baslamistir artik. Ev sahipleri aranacakmis filan, bir daha olursa hemen polisi ara dedi. Bekliyorum, her aksam bekleyecegim. Speed dial'e aldim polisi. Aninda arayacagim ve bu arada onlari da test edecegim bakayim nedir hizlari. Memleketimin polisiyle yarisabilirler mi aceps.
Durum bundan ibarettir. Berbat bir gece gecirdim yani. Cok sinirlendim ama bak yazdim da doktum icimi rahatladim. Arada icime ortaokul bitirim tipi giriyor "Bittin oglum sen. Mahvetcem ben seni. Surundurecegim yaaa bittin sen" filan diyor:))) Sabah dairenin onunden gecerken bi baktim perde acik bi tipsiz yatmis uyuyor koltukta... Seytan dedi gumburdet su cami ve kos git (Zilleri calismiyor). Yapmadim. Asil ve Duygu'luguma yarisir bir sekilde ugrasacagim onlarla. Tabii icimdeki cingene neler neler dusunuyor. Sabah 6'da bangir bangir dalsam mi sabahlarina diye dusunmedim degil. Sabah Babu'ya anlattim bu olanlari. Ne ugrasiyorsun polisi ara, ceker bicaklar seni bir sey yapar filan dedi. Ayh yok dedim oyle tipler degiller kucuk cocuklar bunlar. Yaaa bak Cem de kucuktu nasi oldurdu kizi dedi. Haklisin tabii dedim, hakliydi ne diyim:)
Simdi bugun evi toplayacagim, temizlik, derleme duzenleme filan. Yastik-yorgan ayarlayayim. Ennnnn sonundaaaaa beklenen cift geliyor. Valla heyecanliyim blogcum. Misafir sezonumu acmis bulunuyorum. Bcim ugurlu geldi, simdi gelen gelene. Gecen 1 sene boyunca caaaanim annem ve babam disinda kimse gelmedi. Yazik onlarda kucuk kutu evimize geldiler, tam gurbet kusu bir haldeydim boyle ev buz gibi filan.. Camlar bugulanir ben elimde sunger silerim. Hahahhaa o caman ozel sungerim vardi almistim. Annem "Duygu oynatmissin kafayi farkinda olmadan durmadan cami siliyorsun" demisti. N'aaaapiyim ter ter terliyordu o camlar ve ben deli oluyordum. Hele bi de camasir kuruyorsa evde... Off ben neler gecirdim yaaa:P Simdi artik camlar terlemiyor, camasirlar makinede kuruyor ooohhh yeaaah. Ceren ve kocasi geliyorlar. Vermiyorum kocasinin ismini, adi bende sakli. Gorecegiz bakalim bi NuTeras havasi yaratabilecek mi bana burda. Gostersin yoneticilik kabiliyetlerini yapsin bana surda gerek bir teras havasi gerek bir findik shot tadi. Babucumun hazirladigi cantayi merak ediyorum. Bana alacak hic bir sey bulamamis. Surpriz filan yok bosuna heveslenme dedi. Offf iyi dedim o zaman kitap al bana. Ama hala diyorum ki belki vardir ufak bir surpriz. Yok ama di mi? Bence yok!
Cumartesi Paradiso'da Pink Istanbul'dayiz efendim. Bu sefer ben de caliskanligimla orada bulunup calisacagim. Gayimsel bir parti olacagi icin eglenceli olacagina dair umutlarim var. 1200 kisi bekleniyormus. Eyyy E nerdesin be guzelim demek istiyorum.
Simdi atom karinca havasinda ev temizleyecegim. Sonra da aksam Alkmaar'a bir arkadas davetine istirak edecegim. hahahah butun bu leydi havam gecenin sonunda yerlerde olacak biliyorum. Gecen sefer bu cift bize geldiginde ertesi gun hepimiz oluyorduk, bunlar da zaten evlerine gidemeyip bizde kalmislardi. Metro'da "hadi canim gorusuruz, super eglendik cok guzeliz" derken metro basti gitti ve son metroydu. Eve donup eglenceye devam etmekten baska care yoktu.
Ceneme vurdu valla  daldan dala atladim. Daldan dala daldan dala Semra Kaynana:) Hadi canim Cerenim cik gel bak feci konusma hallerindeyim, canim boyle catir catir dedikodu filan yapmak istiyor. Cekirdekler-misir-cola-sarap-bira etc. her sey hazir bekliyorum. 



4 comments:

SalsaSos said...

Duygummmmm,
sen değişiyorsun sanki bee, enişte sena sakinlik aşısı yapıyor sanki huhhh....

Duygu said...

tinus etkisi, tinus aski ama en cok hollanda havasi diyelim :)

isil said...

ya bak duygucum bir ortak yönümüzü daa buldum. Benim camlarimda sürekli buhar yapiyordu kisin sen süngerle mi bulmutun cözümü ? :)

Dudu said...

Isil;
Elimde sunger tum gun siliyordum ben :)) Sirkeli sular filan tavsiye ediyorlar ama hic denemedim :D

 
view sourceprint? 01 09 10