Monday, November 2, 2009

Cileeaeaeaeak!


Bi suredir bilgisayar basinda bisi okuyup kahkaha atmamistim. 1 haftadir ceyizimin nadide parcasi milkshaker maker'i kullaniyoruz, en sonunda!! Koca yaz gecti gitti bitti simdi mi akliniza geldi diyebilirsiniz. Evet simdi aklimiza geldi, yazin vaktimiz yoktu cok mesgulduk biz.. :P Hem zaten sicak da olmuyor burada.  
Mutfak islerine hic yatkin degilim ama yine de cilekli milkshake'i kendi kafamdan yapabilecek yetideyim. Hmm acaba baska nasil yapiliyormus, yogurt da konuyordu sanki o nasildi bi bakiyim derken simdi asagiya kopyalayacagim seye denk geldim. Okula muz goturmenin ayip oldugu zamanlari gectik saniyordum... Ama megerse birakin muzu, cilekli tarifler bile vermek hic yerinde bir sey degilmis. Buyrun bakin bir avuc baaaaayan nasil kapismis :) Yorumlarin takipcisiyim, milkshake tariflerinin kraliyim.
Hilal, 29/01/2009 , 13:25

bence çok saçma yani insanlar çilek bulamaya bilir fakat bu tarifi yazan kişi bence bencillik edip başka insanları düşnmemiş daha pratik herkesein evinde bu malzameden bulunacak bir tarif yazabiklirdi ama o insan bizleri hiç düşünmemiş çok yazık.....
Sibel, 19/02/2009 , 01:35

hilal arkadasim bence cok önyargili davraniyorsun, sahis tarifi öyle yazmis tabiki imkani olan yapar, herkes herseyi baskalarinida düsünerek yapamazki. bence bu tarifi yazarkende kimseye haksizlik olsun diye yazdigini sanmiyorum.. sevgiler..

Hilal, 01/03/2009 , 13:02

güzel gibi hiç denemmedim ama dererim herhalde

Isil, 30/03/2009 , 15:13

Arkadaşım çilekli milkshake bu, mango falan değil yani... Ayrıca çilek bulamayan da alternatif bir meyve veya yiyecek ile yapabilir, örneğin muz, çikolata vs. Bir de şu var evinde olan malzemeye göre bir tarif seç, belki daha kolay olur

Nesibe, 15/06/2009 , 14:45

bence dışarda içiyoruz sonuçta hiç gerekli b tarf deil

Esra, 17/06/2009 , 14:04

hilal hanım snde evdeki malzemene qöre hareket edersin senin benim evimde malzeme yok diyede hanım kıral paylaşmıcak deqil bnce tsk edelim paylastıqı için..

Demir, 04/08/2009 , 21:24
mılk shake her zaman bütün meyva çeşitleri ile yapılabilir.güzel bir içecektir genelde yazın çok tercih edilir.

Gozde, 08/10/2009 , 12:15

çilek heryerde bulanabilir arkadaşım tabi bu benim düşüncem tarif de zeynep arkaşın söledği gbi çok güzel ben denedim yani bu tarifi bizimle paylaşana da tşkkürler

6 comments:

Eliza Doolittle said...

Allah akil fikir ihsan eylesin. Amin.
Duyguu, bi mail adresi var mi aceba? Rahatca yazilasi bi mecra olur belki?

Duygu said...
This comment has been removed by the author.
yaban said...

Selam Duygu,

Ben Baris, Volksuniversiteit te tanismistik,
bloguna bu sabah denk geldim, niye daha once degil diye hayiflandim, ama baktim zaten yeni yazmaya baslamissin,,, yazilarindan bir insani taniyip sevmek cok daha kolay oluyor.. bastan sona okudum, hup diye bitti,, reader'ima aldim seni, takip edecegim.. umarim hep yazacak guzel seylerin olur,,,

Duygu said...

Bariiis! Cok sasirttin beni:)

Duygu said...

Bariiis! Cok sasirttin beni:)

yaban said...

:) sen bendeki saskinligi tahmin et..

 
view sourceprint? 01 09 10