Friday, November 20, 2009

Deli deli kulaklari kupeli!


Gunlerdir uzerinde arastirma yaptigim Fransa'da yasayan Senegalli gocmenler, psikolojik travma geciren grup liderim, son dakika arayip kendi partini bana kakalayan arkadasim (insallah kendi adin altinda vermissindir de ben de gosteririm sana gununu), bana kil davranan patronum, bana Fatima diyen musteri (bi defol git), alt katta bagira bagira telefonla konusan zayif sexy kiskanilasi dutch komsum, bugunku minibusun soforu (az kalsin bana carpip ucuruyordu, sonra bisikletime carpip bisikleti ucurdu), karsi binadaki lambayi hala tamir etmeyip benim gozumu hep oraya kaydiran bina yoneticisi, Lyca'nin networkunun icine edenler ve bugunun aklima gelmeyen butun beni sinir edenleri. Hepinizden NEFRET ediyorum! Ve bu sehirde bi tek seni cok seviyorum Tinie!Asigim huleeeynnn sana! Bir arkadasima Tinus'dan bahsediyordum seneleeeeer once (3 sene olcak yakinda. miiirrrrrr). O kisi de bana akil vermeye calisiyordu. Ben de bi an dolu dolu icimden gurul gurul gelerek " Asigim ulan anlamiyor musun? Gozum hic bir seyi gormuyor!" demistim boyle kafa goz oynaya oynaya, icime asik bitirim girmisti. Neyse hala acilmadi bu gozler, Ah Tinus be n'aptin be mopje sen bana ? :) "Kendini sevdirdinnnnnnn, dunyadan nefffffret ettirdinnnnnnnnn" diye bir sarki yazasim geldi bak simdi hemen ki oyle olmadi yani dunyadan nefret filan ettirmedi. Arabesk gurbetci var icimde su anda.Tv'de EuroD acikmis, Seda Sayan ve Ibo'yla cekilmis fotograflarim yaldizli cercevelerde vitrinde, Ferhat Gocer'le olan resmim cercevesiz- daha cok yeni cerceve almaya vaktim olmamis, abuk vazolarda yapma cicekler, kurdugum salatalik tursulari mutfakta, ortusu burusturularak konmus bir yemek masasi, ceyizimde getirdigim kolali dantel de sehpanin ustunde. Kayinvalidemgillere gidicekmisiz yarin aksam. Kurban icin plan yapcakmisiz!


Geldiler iste oyle bi n'apiyim? Istanbul'a gitsem? Annnneeeeeeeeeeeee :(

2 comments:

ceren said...

kıyamam ben sana çok mu özledin ananı :):):):) delirttilermi seni vah arkaaşıma vahhhhhh

simge said...

Sabir canimcim yaa bi gun bizimde her isimiz duz gidecek. ayrica yasasin icimizdeki arabesk gurbetci. oda lazim bazen.

 
view sourceprint? 01 09 10