Thursday, November 26, 2009

Happy verjaardag Tiniecimmm

Ne kadar guzel bir gun! Herkes mutlu ben daha mutlu.Sabah Bibi'nin telefonuyla uyanip, o'nun sesindeki o mutlulugu duydum yaa.. tamam dedim dogru bir sey yaptim. Tek istedigim yuzune kocaman bir gulumseme kondurmakti, biraz da goz yasi olmus ama olsun. Mutluluktandir o ben bilirim. Listenin basindasin Bibi'cim, ben nereye sen oraya :)

Tinie'nin dogum gunu bugun! Icim kipir kipir. Sanki benim dogum gunum. Telefonuma gelen mesajlarla daha da cosup kendi dogum gunummus gibi hissediyorum. Parantez acip belirtelim. Dutch kulturunde boyledir. Dogum gunu partilerinde bi suru birbirine sarilip "Iyi ki dogdun" diyen insanlar gorulur, kim dogum gunu cocugu anlayamazsin. Yani mesela Tinus'un dogum gunuyse mutlaka onun cevresindekilere (bana bana bana) de iyi dilekler, happy birthday'ler iletilir. Yani sevdicegin dogmus sen de dogmussun hesabi :P Ans'i aramaliyim aslinda belki ben de :) Analar ne cocuklar yaratiyor, helal olsun sana happy birthday diyeyim.
Dun aksam sinif aktivitesi yapip bowling oynamaya gittim. Tam ogrenci degilim de neyim soyleyin bana! Egleniyor muyum egleniyorum! Gerisi bos. Kaynasma turuydu aslinda bu ama bir gruplasmalar bir dedikodular filan. Zorla gelmis gibi durup hic bir sey umursamayanlar filan. Ben de oyle bir havaya girdim ki, herkes gittikten sonra biz 5 kisilik bir grup kalip bir tur daha oynadik. Ufakliklarin komik bakislariyla "Durun ben bir kocami arayip haber veriyim" derken ustune bir de gidip bir kac drink caktik ki.. eve sallana sallana geldim.

Aksam icin de Eliza'nin Pasta e Basta yazisinin etkisiyle bu mekan aklimda, acaba'lar arasinda :)
Kisa keselim cunkuuuu gidip pasta icin bidi bidilar almam lazim... Hatalarimdan ders aldim, bu sene hazir kek alacagim (daha derli toplu olur diye dusunuyorum) ve hazir krem santi kullanmayacagim. Annemi de arayip krema icin tarif alacagim.
Iyi ki dogmus kocacimmm ah yerim ben o'nu...

Tinuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus! Happy birthdaaaaay! Hadiiiii come home! Love u mopjecim :)



1 comment:

yaban said...

siz ne guzel kaynasmak icin bowlinge gitmissiniz,, bizi muzeye ve kutuphaneye goturuyorlar, :p
-
gefeliciteerd o halde ikinize de..

 
view sourceprint? 01 09 10