Monday, November 2, 2009

Maykil yandan kaykil


Cuma aksami "This is it" izlemek icin olduk bittik. Tabii ki istedigimiz saate bilet bulamadik ama hemen o an baslayan matineye girebildik. Kor istedi bir goz allah verdi 2 goz misali. En onde oturup herlade boynumuz tutulmus bir sekilde cikariz burdan derken muhtesem 2 koltuk buldum. Gozlerim muhtesem goruyor benim yaw. Yer gosteren cocukla da komik bir sey oldu. Cocuk dutch konusuo ben ingilizce cevap veriyorum. En sonunda cocuga beni duymiyor musun ben ing. konsuuyorum dedim. Duymuyorum dedi! Duyma sen tamam duyma ama git bi yikan. Les gibi kokuodu. Tinie'ye kalirsa ozellikle yapiyorlar, kimse yanlarina yaklasip bir sey sormasin yardim istemesin diye. 
Tam kurulduk koltuklarimiza ve iste MJ firladi. 1,5 saat filan surdu herhalde film. 1,5 saat boyunca kendimi nasil kontrol ettim bilmiyorum. Ayaklarim, ellerim, popom kipirdasti durdu. Kesinlikle bir hayat hikayesi filmi degil, acitasyon yok, dram yok. Duygusallasip hani ayh simdi agliycam olmuyorsunuz. Yani bana olmadi! Turne icin yaptiklari provalarin bir derlemesi, MJ'in oyle hayatini filan degil ama is disiplinini-muzigini cok guzel bir sekilde gosteriyor. Ders veriyor! O nasil kibar bir adam, nasil ince, nasil mutevazi. Calistigi insanlara nasil guzel davraniyor, nasil guzel ince ince elestiriler yapiyor. Pat pat her seyi soyluyor ama nasil guzel bir sekilde. Sen oyle konus gel beni butun gun elestir yani. Ben ne provalar gordum, textlerin havalarda uctugu, aglaya aglaya insanlarin salonlari terk ettigi, egolarin havada ucusup carpistigi. Tamam MJ oldu gitti hepimiz cok uzulduk ve ben aslinda galiba esas bu filmi izledikten sonra tam bi idrak ettim evet oldu bu adam diye. Hani gormedigin insanlarin olumlerini gec anliyorsun, onlar orada hala hayatlarina devam ediyor saniyorsun  ya oyle bir sey. MJ'le de son zamanlarda daha az gorusur olmustuk :P
Neyse iste hani MJ'e uzulduk filan ama ben en cok o ekibe uzuldum. Aylarca provalar yapilmis, 1 hafta sonra Londra'ya turneye gittiklerini dusunuyorlar, hayaller icindeler vee BOMMMM! Hele o danscilar... MJ'den cok danscilara baktim ben. Neyse ama simdi de bir sekilde iste ulastilar bir yerlere. Hatta belki konserlerde ulasacaklarindan daha fazla insana ulastilar ve gosterdiler kendilerini. Ama ne buyuk bir hayal kirikligidir o degil mi? Ben ufak captakilerini yasamistim da dunya yikiliyor sanmistim. Bi de ustune MJ olseydi al sana iste aylarca surecek depresyon!


Mutlaka izleyin diyorum. Hele hele  boyle bu gosteri dunyasi icinde olanlar icin bence bir dersti. Ben de dersimi aldim. Hmmm bi de ozlemisim ben o sahne hallerini. Prova prova prova gunlerini.. 10 dakika aralari...
DVD olarak kisaaaa bir zamanda mutlaka cikacaktir ama sinemada izleyin. O sarkilari bangir bangir duyun. Biz bir de bayagi interactive bir seyirci kitlesiyle izledik. "MJ I love youuuu" diye bagirip cevap olarak "Shut up" alanlar mi yoksa her sarki sonrasi alkislayanlar - kalkip bi popo sallayanlar mi istersiniz??? Sec begen al hepsi Pathe Munt'de :)

No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10