Thursday, November 19, 2009

teyzeee

Oyle komik ve garip bisi var ki... Hani "Hababam Sinifi"nda bi seride Adile Nasit okulda hademe ya.. Kizi da o okulda ama onu tanimamazliktan geliyor, hep kaciyor filan. Bu tamam! Simdi benim okulda da sagda solda her yerde asansorun icinde hep Turk teyzeler, genc abiler dolu. Teyzeler boyle sirin sirin yan yan dolaniyorlar koridorlarda. Ogrencilere bakislarindan, suzuslerinden zaten direk anlasiliyor Turk olduklari.  Asansore biniyorum, yanimda biri ve teyze. Konusmuyoruz ya, bana sanki ben o filmdeki kizmisim gibime geliyor. Sanki onu tanimamazliktan geliyormusum gibi :))) Ne sacma di mi? Komik komik yerlere tepelere filan bakiyorum. Bugun kendimi rahatlatmak icin aradan "kolay gelsin" dedim ve teyze cevap vermedi, gulumsemedi. Bence esas o beni tanimamazliktan geliyor, ben rahat olmaliyim.
Bu da boyle sacma bir seydi iste!

No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10