Thursday, December 31, 2009

2010 icin 2009 gelir giderleri

 
2009 yazisi yazasim geliyor. Iste soyle oldu boyle oldu boyle kotuydu boyle bana koydu boyle acitti filan... Yalan aslinda hepsi. Yani ben galiba hayatimin simdiye kadarki en zor yilini gecirdim belki de... Bir anda boyle kalakaldim tek basima, yanimda sadece deliler gibi asik oldugum ugruna ailemi biraktigim bir tanecik kocam vardi. Biz boyle bir yildan sapasaglam ciktik ya, birbirimize lanetler etmedik ya, ben bavulu toplayip gitmedim ya... daha hic etmeyiz! knock knock buyuk konusmayalim tabii. Su 2009 boyunca ben cok sIkIldim. cok yalnizdim bi kere... Iki laf edicek kimsem yoktu, Tinus gelsin de konussam diye bekliyordum, duvarlara bakiyordum kanallara bakiyordum arkadasi olan insanlara bakiyordum Allahim ben miyim bir tek yalniz? Ben miyim bi tek sevilmeyen insan? Am i loveable (var mi oyle bi laf? ben mi yaptim yoksa da) yaa Tinus diyordum? Sonra dogum gunum oldu (6Mayis), o telefon susmak bilmedi. Istanbul mu dersin NY mu dersin London mu dersin.. Yaa dedim bak Dutchlarin sorunu bu yani benle alakasi yok. Beni seven insan dolu. Ben o gun duvar kagidi dosuyordum yatak odasina ve agliyordum ohhh beee beni seven insanlar var beni ariyorlar, hatirliyorlar diye. Tabii Facebook da hatirlatmis olabilir, kimin umrumda ki ? Iste noldu biliyor musunuz? Ben 2009'da beni seven insanlari, dostlarimi tanidim. Ailemi zaten taniyorum, onlar benim bas tacim. Benim ailem var ya ooooffff muhtesemdir. Sevmeye dusunmeye ozlemeye doyamam ben ailemi. Sonra bir de arkadaslarim vardir ki onlar da superdir. Ama ne yazik ki boyle arada kaziklar yerim, yedim kaziklara doyamam, bi suru eski arkadas listem vardir... Iste bu son 1 yilda da boyle yani tanismalarim oldu. Bana deger verildigi kadar deger vermeyi ogrendim ben, son ogrendigim budur. 
Bu depresif 2009'un aslinda mutlu 2010'u hazirladigini da ogrendim ben. Valla hic nefret etmedim ben bu yildan, hazirladi beni bu guzel mutlu 2010'a. Cektigim, uzuldugum, agladigim her seyin acisi cikacak bu yilda. Inaniyorum :) Cok super bir yil gecirecegim. Hani boyle kendimce kafamda kurdugum goallerim var. Kilo vermek filan tabii en basta. Ya bir gorseniz var ya. Daha yazin Istanbul'da, Alacati'da aldigim kilolari verememisken bir de simdi bu ay burada aldigim kilolar girdi devreye. Gobek onden hop hop gidiyor resmen. Su Amerika'da girdigim zayiflik hastaligi, hayranligi ve spor bagimliligi, saglik beslenme halleri modlarima girmek istiyorum. Cekin su cekirdegi onumden yaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Resolution list'in basinda geliyor bu soylememe gerek var mi? Baska ne hayallerim var ??? Bir suru? Yazin uzun tatiller yapicam, ilk defa iste yine cok organize olucam ve Tinus'la cok iyi programlanmis tatiller yapicam ve sonunda Istanbul'da en bi bitanimin dugunune gidicem. Bak bahsederken bile heyecanlaniyorum, dugun diyince daha beter oluyorum. Bitan'im evleniyor ya otesi var mi? Ben evlendim, simdi o! Al sana bitti lise bitti genclik! En buyuk goalum de Amsterdm'da cok mutlu olmak, ben cok mutlu olursam Tinus da cok mutlu olur. Ben daha ne isterim ki?

Iste bu yil ben yalnizligi ogrendim ve onunla bas etmeyi... Birini cok sevmeyi, onunla yasamayi onu her haliyle kabullenmeyi ogrendim... Daha da cok asik oldum ben kocama, onsuz naparim nasil yasarim nasil hayat gecer bilmiyorum. Sanki hep varmis ve hep beni sevmis gibi. Iste o'nun sevgisi her seyi onaran, beni umutlandiran. Sonra cok cesaretli olmayi ogrendim. 2005'de apar topar kalkip New York'a gittigimde kendime sasmistim, simdi birak kendime sasmayi hayranim kendime. Tevfik hocam cahil cesaretiyle sahneye ciktin ciktin yoksa cikamazsin derdi. Iste ben gercekten cahillik ve asiklik cesaretiyle neler neler yaptim ve hayatimin sahnesine ciktim sakir sakir oynuyorum.Alkislar gelmis gitmis, repliklerimi unutmusum, dekor devirmisim... umrum degil!!! Bak okula basladim! Okula basladigim ilk hafta korktum, Tinus benimle ilk gun okula gelsin istedim, kimseyle konusamadim yaa cok heyecanlandim. Ama var ya ben cok dogru bisi yaptim. Bibi'nin dedigi gibi cok seyli bisi okuyup insallah bitirince cok seyli bir hatun olacagim. Amin yarabbim :)
Simdi Istanbul'dayim. Evet hala buradayim, doyamiyorum n'apiyim? Ev huzur kokuyor, mutluluk kokuyor biraz da aferdesiniz mide bozuklugu :) Tinie hasta oldu! Hep ben hasta olurum, butun gun icim disima cikar, basim agrir. Bugun de bizim bebek boyle hasta oldu. Nane limon da ise yaramiyor, yazik bebek kendine gelemiyor. Dun yarim kokorec, yarim midye ustune de bi bucuk combo yedi tabii arti bi kac buzz efes.. Demeyin oyle oldurmeye filan calismiiyorum, sadece o bana ayak uydurmaya calisiyor. Ben simdi sevgilimin nane limonunu tazeleyeyim, ustunu orteyim ve on bin milyon tane opucuk vereyim! 
Hepinize herkese mutlu mutlu 2010 diliyorum. Benim kadar umutlu olun 2010'dan, benim kadar inanin. Bade teyzesinin hic gitmedigi bir 2010 dilemis. Nasi duygulandim anlatamam. Bunu dilemelerinden baska ne dilerim ki ben? Santaaaa Aloooo!!! 2010'da beni daha da cok gonder Istanbul'a ama hep ve sadece mutlu seyler icin, tatiller icin, eglenceler icin, kizlarim icin, ailem icin ve can dostlarim icin. Bereket olsun, sans olsun, basari olsun, asik olmayanlara ask olsun ama en basta saglik olsun! Geri kalani olmiyorsa da napalim "saglik olsun" der geceriz...

Sabah Cengelkoy'de Bibi bekler... 2009'un son pogacalari son kaloriler. Sonrasi malum! Yaza dugun de var! Hadi Duygu Hadiii!!!!


Mutlu Seneler!

                                            
Ajda'dan geliyor, Petrol. Neden? Cunku benim cocukluk, ayna onu elde deodorant sarkim budur. Iste 2010 oyle bir mutluluk, oyle bir saflik, oyle bir heyecan ve inanc benim icin. Inan inanma Ajda olacagim ben bu sene, Erol Evgin de kocam olmazsa noliyiiiiim!!!


7 comments:

GuLeN said...

Senin kadar acik blog yazabilen, abuk subuk concernleri olmadan kendi olabilen cok az insan var duygu yaaaaa, plaket veresim geldi sana, su ictenligine sevimliligine... Hep mutlu ol sen, yeni yil da da en mutlu sen ol...

Duygu said...

kocaman kocaman gulumsedim. sen bana gelirsen ben hep mutlu olurum gulicim, seni de mutlu ederim.

Ayşe Şakarcan said...

Mutlu yıllar duygu! ama çocukken Erol Evgin'le evlenmek benim hayalimdi:))

ceren said...

duducum yaaaa 2010 hepimiz için güzel olucak bak görürsün hep gülücez ve hiç ağlamıycaz. en sevdiğimde bize değer verenlerle olucaz :) süperdi anlayana ama...

mucxxxxxxxxxxxxxxxxx

Duygu said...

@ayse; onca erkek varken butun kucuk kizlarin erol evgin aski neydi acabao zamanlar? ustelik saci da peruk :)
@ceren; bi an ben bile anlayamadim, ne yazdigimi hatirlayamadim sonra dank etti :)))

beste said...

el bebek gul bebekken aski ugruna yanlizligi secmis cengaver, ikinci sene hersey daha kolaylasiyor ozlem ve yanlizlik duygusu azalmaya basliyor bak 2010 icin iyi haber:) hersey guzel gonlunce olsun mutlu; huzurlu seneler. Okula baslamakla dunyanin en iyi seyini yapmissin bravo:) sevgiler

Duygu said...

tesekkur ederim beste :) sabirla bekliyorum her seyin kolaylasmasini:)

 
view sourceprint? 01 09 10