Friday, December 18, 2009

Beyaz Amsterdam, Mutlu Duygu

Sakinlestim, uzulduklerime cozum yollari buldum, daha da sakinlestim, gulmeye basladim, La Festa'da pizzalari gozlerim kapali yedim. Yani yine happy happy moduma geri dondum.


Tinus'la ikimizin muzikleri ortak Ipod'da bir araya gelince tabii arada shuffle yaparken arada ben Dutch dinlemeye basladim son zamanlarda. Geldigimden beri surekli bir Nick&Simon, Jan Smith isimlerini duyuyorum. Dinleyemiyorum cunku son derece sikici muzikler. Saga sola sallanmali, el cirpmalik sarkilar. Bir yandan bu insanlari ogrenmem de gerekiyor. Gecen donem bir proje icin grup ararken "Kraak&Smaak" diye bir grup buldum nasillar pahalilar mi acaba?" dedim ve millet afedersiniz bir taraflarioyla gulduler bana. Cok meshurlarmis megerse, bizim budget paramparca olurmus :) Ben shufflelarin arasinda simdiye kadarki en guzel kesfim Acda en de Munnik. Dutchlarin da sarki soyleyebilecegini aslinda kulaga o kadar da berbat gelmedigini kabullendim sayelerinde. Arada uc bes kelimeyi anlayabilmek de cok keyifli oluyor bu arada. Ana fikri kaptim kapiyorum yani. Jacques Brel'in Amsterdam sarkisinin coverini da yapmislar, pek guzel. Adamin sesi ve dilin sertligini sevdim yahu. Dinledigim album de konser kaydi, hmmm bayilirim. Arada alkislar filan... Ben onlarin yerine "sagolun vaaroolun" yapiyorum, one egiliyorum filan, bir kalabaliga atlamadigim kaliyor...En sevdigim sensin Acda en de Munnik ve bi de Ajda bilirim ki onun yeri bambaskadir kalbimde. Sen Dutch kontenjandansin:)





 Dun sabah bembeyaz bir gune uyandik. Kar yagdi Amsterdam'da. Ne New York'daki gibi ne de Istanbul'daki gibi... Az az ve ince ince ama her yeri bembeyaz yapabilecek derecede. Ilk defa Amsterdam'i bembeyaz karlar altinda goruyorum ve cooook sevdim cunku her yer aydinlik, arada bir gunes parliyor.. oyle guzel ki.. Hele bi de xmas sezonu olunca "ayy cok guzel yaaaa" diyorum icimden.  Evet kar yagdi ama ortalik hala bisikletlilerle dolu, Tinus dahil. Yes di mi he is so dutch. Benim surda en bi alistigim uyum saglayabildigim sey bisiklet ama ben cesaret edemedim. Tam Istanbul'a 2 adimim kalmisken yarali-bereli gitmek istemiyorum. Kar guzelligini sadece 2 gun yasayabilmem aci ama bu aksam Istanbul'da yatagimda uyayacagimi bilmem kadar tatli bir sey olamaz. 


2 haftalik kocaman bir mutluluga gidiyorum ben simdi. 1 hafta sonra Tinus da icinde olacak ve cok cok daha guzel olacak. 1 haftaligina da rolleri degistirmis olacagiz, her seyi ben biliyor ve ben anliyor olacagim yine :) Her zamanki gibi simdi onu burda birakip gitmek cok tuhaf oluyor... hhooozluyorum coook... Benim gun saymalarim hic bitmiyor... Simdi de 6 gun sayicaz bakalim...


Unutmadan.... Bu sayfanin her hakki bende degil mi? Istedigimi yazar cizerim ve dogum gunu dilekleri bile gonderirim. Bugun Gulsah'in dogum gunu. Benim misafircilik oyun arkadasim. Butun gorusmelerimiz misafirlikten, kisa ziyaretlerden oteye gidemedi ama biz coook seyler sIkIstirdik o misafirciliklere. Gunlerce anlatsak bitmeyecek seyler yaptik ve yasadik. Bir gece sabaha kadra gulmemizi anlatmamiz bile sadece saatler surer, tabii neye guldugumuzu hatirlayabilirsek... Ince hastaligima bile sahit olmustu kendisi, Corc'u getirin kiz gitti gidiyor diye emirler vermisti... Insallah bu 2 hafta icinde gorusecegiz. Miami, New York ve en sonunda Istanbul ayagini yapacagiz gorusmelerimizin. Gulsah'in taa kendisidir beni blog yazmaya baslatan. Herhalde o "hadi hadi" demeseydi benim hala ne bu bloglardan ne de bu insanlardan haberim olurdu... Tesekkuru borc bilir dogum gununu kutlarim... Nice mutlu senelere arkadasim, gelince kocaman operim yanaklarindan sonra da kadehimizi sana kaldiririz. Happy birthday!


Soranlara soylersiniz... Istanbul'a gittiiiii.... COOOOOK MUTLUUUUUUU :)




6 comments:

Eliza Doolittle said...

Duygucum yolun acik olsun cicim...sevindim back to happy mood olmana :) Ne guzel yagdi ama di miiiyyy? :)

Duygu said...

Dun sabah bembeyaz gorunce oyle mutlu oldum ki :) Ama keske soyle dolu dolu lapa lapa yagsaydi! Sana mail attim o gunku yorumuna cvp bu arada, ama sansurlendi mi bilemem :)))

Zeynep Gemalmaz Çelik said...

Bugün lapa lapa kar yağıyor, dileğin yerine geldi ama sen acaba yolda mısın?

Duygu said...

evet beyaz gunleri kaciriyorum. 1-2 gune istanbul'da beyaz olacak diyorlar, bekliyorum :)

Ayşe Şakarcan said...

Merhaba, yorumun sayesinde blogunu keşfettim, çok da sevdim:) Herhalde artık Amsterdam'a dönmüşsündür. Ben orayı çok severim. Sanırım 4 defa falan gittim. Her seferinde de hayran kaldım şehre. Nedense çok kişi benim gibi düşünmez ama oradaki medeniyet, insanların hoşgörülü tavrı pek çok yerde yok bence...

Duygu said...

Ayse hos geldin:) Amsterdam ya cok seviliyor ya hic. Bense hem sevip hem de sovuyorum. Garip bir ask bizimkisi :)

 
view sourceprint? 01 09 10