Wednesday, December 16, 2009

Drama Queen basrolde

Drama Queen kostumumu da giyinmemistim halbuki cok hazirliksiz yakalandim. Dun oyle bir kara sali yasadim ki... Bisiklet tepesinde eve donerken, soguktan akan burnum ve gozyaslari birbirine karismisken sadece sag salim eve varmak istedim. Eve giriyim ve ertesi gun olana kadar yataktan cikmiyim cunku dun hic guvenli hic iyi bir gun degildi. Why does it always rain on me diye mirildana mirildana martinimi caktim, askima sarildim ve olsun be yaaa cana gelmedi ya... ben saglikliyim, ailem saglikli hepimiz iyiyiz yaaa gerisini bosver dedim. Malim kiymetli evet ama ben daha kiymetliyim..
2 gun sonra gulecegim belki ama bugun mutsuz ve uzgunum. Operim hepinizi..

3 comments:

Eliza Doolittle said...

Noldu kuzum canta filan mi gitti yoksa? Tabii ki mal candan kiymetli diil...Uzme canini...
(drama queen kostumu ne harika seymis oyle?! :))

yaban said...

yazik sanaaa.. gecmis olsun, gecmis gibi gorunuyor zaten,, onundeki mutlu gunler pek yakin.. ve iyi yolculuklar bu vesileyle de,,

duygu said...

nolduuuuuuuu??

 
view sourceprint? 01 09 10