Thursday, December 10, 2009

Fotooo Fotoooo

Bizim bu restauranta son zamanlarda bir tip dadandi. Elinde polaroid makinesiyle giriyor iceri soyle masalaraa yanasiyor foto moto foto filan diyor, resim cektirmek isteyenlerin resmini cekiyor, 5 euro kapiyor, bir boydan boya yuruyor, barda durup 2 mint aliyor, bana el salliyor (el sallamadan kesinlikle gitmez) ve tekrar dolanip cikiyor. Bir aksam hele girdi, mint kalmamis diye cok bozuldu. Obur sekerlerden verdim, sevmiyorum onlari istemiyorum dedi. Nerdeyse suclu hissedecektim kendimi hani sekerim kalmamis eli bos gonderdim diye. Ingilizce konusuyor bu arada, o da benden :) Bu abi boyle son bir kac haftadir geliyor... Iste benim polaroid makine alma istegim de bu abinin ortaya cikisiyle ayni doneme denk gelir!!!!!  :) Cok istiyorum cok! Eger alinacak bir sey varsa o da printerdir aslinda su anda ama ben bu makineden istiyorum. Bir aksam durdurdum, once verdim eline naneleri dedim ben de istiyorum bu aletten, napsak? Ben dedi bakayim sana haber vericem. Bu aksam geldi, yarin dedi burda misin benim arkadas yarin haber verecek!!! Ayak ustu konustuk, nedir kaca patlar, filmi ne kadardir diye! Benim patron da etrafta dolaniyor "Bu Duygu nasil boyle herkesle konusabiliyor" gibi bakiniyor. Evet canim senin sorunun iletisimsizlik, bana pek ugramiyor o!

Ya iste boyle... Benimki yarin aksam ugrayacak, bakalim ne diyecek! Cok istiyorum ya... "Ilk zaman evet cok eglenecegiz ama sonra kesin sIkIlIp birakicaz, unutucaz" dedi Tinus. Ben de "Sonra bir gun ne kadar eglendigimizi hatirlayip yine kullanicaz, we have to have it Tinus. it is over" dedim. Son kismi demedim, yalan yazdim.

6 comments:

yaban said...

ya, ben de o adamin isini begendin, ayni isi yapacaksin sanmistim, ama onun disinda polaroid kamera zor degil mi yav, ekstra kagit filan da alman gerekecek, gozunu seveyim dijitalin, cektigini begenmezsen ya da cekemezsen siler yeniden denersin.. fakat polaroid? yine de cok orijinal ve nostaljik buldum olayi, umarim guzel kareler cekersin, elinden dusurmezsin,

yaban said...

auv, bunun da teknolojisi gelismis galiba, ustunkoru baktim polaroidin de dijitali mumkun, istedigini basabilirsin o halde,,

Duygu said...

ben bakmamistim :) fiyatlar 100-150 euro arasi degisiyor, hevesim kacti biraz:)

ceren said...

kuşum bende var hemde tazmanıa canavarı şeklinde duruyo öyle veririm sana gelince hevesini alırsın biraz ama filmleri çok pahalı. bu arada news flash 9 jımmy choo çanta 7 ayakkabı nasıl sence? :):):):):):):)

Duygu said...

saka yappiyiisiiiiiiiiiiinnnnnnn :)))

ceren said...

hangisine şaka dedin bacım anlayamadimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :):):):):):):)

 
view sourceprint? 01 09 10