Tuesday, December 8, 2009

Wilt u wat drinken?





Son bir kac haftadir yorgunum dostlariimmm yorgunummm artik nameleryle dolanip duruyorum ortalikta. Okul cok yogun gidiyor yani aslinda gecen doneme gore cok daha yavas ilerleyen bir projedeyim ama tamamiyle research oldugu icin oyle cok sey okuyup oyle cok sey arastirmam gerekiyor ki.. Gruptaki iki kisiyle sorunlar olunca tabii olay farkli boyutlara tasiniyor. Kimseyi ve hic bir seyi begenmeyen 2 kucukle ugrasmak zorunda kaliyorum. Her mail check edisimde gerim gerim geriliyorum. Oturup formuller, istatistik programi filan calisiyorum. Ne kadar boooooring bilemezsiniz. Elimde hesap makinesi bir orada bir buradayim...
Ustune bir de is stresi eklenince gunlerim dayanilmaz oldu. Daha once bahsettim mi bilmiyorum ama 1 yildir bir restaurantinda (adi bende sakli) calisiyorum, garsonum. Cooook eglenip isimi cooook severek yapiyor(d)um. Oyle cok insanla tanisip oyle guzel iliskiler kurdum ki.. Sifir olan dilimi bu sayedee biraz daha iyi bir hale getirebildim, hollandalilara "Duygu" demeyi ogrettim, bosluktan bu is sayesinde kurtuldum gecen sene boyunca ve kendi is yerimmis gibi benimseyip oyle bir tempoyla deliler gibi calistim... Son zamanlarda olan sorunlar, tahammul edemedigim saygisizliklar ve tavirlar sonucu en sonunda "kariyer mi yapiyorum sanki aaaa ne cekiyorum yaaa" diyerek cok sevdigim isimden ayrildim. Son haftalarda calisirken gercekten cok mutsuzdum, haftasonu cok daha mutsuzdum cunku ayrildigimi acikladim ve aldigim tepkiyle daha da uzuldum. Simdi sanki gobek atmislar gibi anlasilcak ama degil :)) Tepki de zaten rahatsiz oldugum tepkisizlikti.  Cok uzulup kafa yordum ama hic bir yere varamadim. Kultur farkliliklarinin, patron-arkadas olaylarinin, insanlarin psikolojik yapilarinin-sorunlarinin nasil karisip sorunlar yaratabilecegini anlamis bulunuyorum. Ama kus gibi de hafifledim. Son 5 gun daha.. Sonra issiz bir ogrenci olup, kalbim gum gum gozlerim durbun is arayacagim. Amaaaa once Istanbul'a gidip aileme kocaman sarilip onlarla birlikte olmanin tadini cikaracagim, her zamanki gibi kizlarimi her gun gorup her dakika sarilip opecegim.. Cok ozledim. Gec 10 gun gec!!!!

3 comments:

yaban said...

yaparsin sen duygu, her yere yetisiyorsun maasallah,, lokantanin kaybi olmus diyecegim, oyle ama senden iyisini mi bulurlar ki,,

Eliza Doolittle said...

Hollandalilara Duygu demeyi ogretme basarisi icin tebrigi gorev bilirim. Benimki henuz kismet olmadi maalesef! :)
Hadi simdiden iyi yolculuklar bakalim...

Duygu said...

Say Doeeiii and then GUUU! Easy :D

 
view sourceprint? 01 09 10