Wednesday, January 20, 2010

Bu kiz Duygu

Yasitlarim kariyerlerinde yol aliyor, is hayatinin zorlu tasli yollarinda yuruyor. Dolaplarindaki kiyafetler daha ciddilesiyor, dopiyesler, topuklu ayakkabilar, klasik gomleklerle doluyor, inci kolyeler kupeler ve rofleli fonlu saclar goruntuyu tamamliyor. Yatirimlar yapiyorlar, emekliliklerini filan dusunuyorlar. Yavrular valla buradan gozuken bu! Dudu napio? Su demin saydigim her seyin tersini yapiyorum. Bi zaman benim de o sapaga girip yol aldigim olmustu ama simdi dondum gidiyorum ve arkama bile bak(a)miyorum. Ogrenci hayatimla birlikte rahat giyinmeyi cok seven ve mumkunse pijama icinde yasamak isteyen ben, daha da rahat rahat giyinmeye basladim. Siz dopiyes aladurun ben baggy pantalonlar aliyorum, siz topuklulari sira sira dizin ben de acaba daha ne farkli ne renk spor ayakkabi alsam diyim. Oldum olasi sevemedim siyahlar giyinmeyi, her zaman renkli rengarenk seylerle dolu oldu dolabim. Simdi daha da costu, bir renkler bir renkler bir desenler bir rahatlik. Saclar zaten dogal rengine dondu, tepeden de bi topladim mi oldu bitti iste. Yavrularimmmm! Ogrenciligimin en bi ogrenci gunlerini yasiyorum. Malum sinav donemi. Az uyku, bol kahve, sinavlar, formuller, pizza, laptop, hazir corba, silgi, kursun kalem ve aaaa bi de hesap makinesi aldim valla oyle guzel ki. Ask yasiyorum kendisiyle, karakok filan her sey biliyor yaa pek zeki! Yemezsem iyidir. Ogrenciyim yaa arada tabii cilgin partiler filan. Ohoo hoohooohoho Litvanyali bir arkadasimin dogumgunune gittim haftasonu. Enteresan insanlar, enteresan likorler bana geri bas agrisi olarak dondu. Donsun napalim, su ulkeye geldim geleli ilk defa ben yani ben Dudu olarak kendi arkadasim tarafindan bir dogumgunune davet edilmisim. (Simdi aklima gecen sene davet edildigim bi tane geldi ama neyse onu saymayalim hadi).Ben icmiyim de kim icsin. Tinus da oyle benim kontenjandan girdi olaya. Cok hosuma gitti yahu! Gormemisim evet! 1 yildir sen de yasa benim gibi sonra bakalim nasil mutlu oluyorsun bir yere sadece sen oldugun icin davet edilince, yani kocan yuzunden olaya dahil olmadan :) Kocami cok seviyorum ayri, arada soyliyim dedim :D





80'lerde iste boyle bir ogrenciydim. Olurda bir gun beni tanimayan biri resme bakar da kim oldugumu bilemez, ezilir diye ince dusunup adimi da yazmisim. Cok ince dusunceliyimdir, basima ne geldiyse ondan gelmistir..
Hadi kuzucuklar mesgul etmeyin beni, yarina yalayip yutuyim su proceeyi de ogrenci gorsun Hollanda makamlari.
Az kaldi donucem. Ineklikten cikip insan haline donmus seklimle.

6 comments:

beste said...

renklerden hic vazgecme olur mu? Ogrenciligin hele Avrupa'daki ogrenciligin en guzel yani partiler ve 72 milletten insan:) cok kolay gelsin duducum...

Duygu said...

Merci beaucoup! Renkler, milletler e bi de benim eglence istegim gayet guzel birlesip bisiler yapiyorlar iste :)

Eliza Doolittle said...

Resimdeki notun muthis gercekten :)
Ogrencilik hala icinin bir yanini onluklu kurdeleli minnos yavru gibi hissedebilme luksudur biraz da..Ineklikse ineklik, tadini cikart, ozleniyor sonra inan :)

Duygu said...

Elizacim 15 kardestik biz, resimler karismasin diye adimi not almisim iste :))

ceren said...

kızım bu hayat sana güzelllllll sana :):) öğrencilikmiş nereye kadar duygu nereye kadar kaçabiliceksin :):):):):) ehehehehehehehehe

Duygu said...

Ceronimoooo :) Onumuzdeki bir 4 sene daha kacabilirim diye dusunuyorum, sonra biraz daha kacmak istersem bir de ustune master. E zaten sonunda emekliligim gelmis olur herhalde!

 
view sourceprint? 01 09 10