Monday, January 11, 2010

Karlar duser ama ben dusmem!

 
Hollanda  karlar altinda. Hollanda karin esiri oldu. hahahah. Bu kar yagdikca yagiyor, hava gittikce daha da soguyor daha bakalim ne kadar eksi olabilecek bekliyorum. Hayatimi etkiliyor. Bisiklet olayi yok ki ben her yere hop bisikletle giden bir insanim, yagmur camur demem ama kar dedim ve Istanbul'dan dondugumden beri hala daha bisikletime dokunmadim, gormedim bile siginakta duruyor. Tramway ve metro'ya hic bu kadar binmemistim herhalde. Bir anda butun hatlari, baglantilari ogrendim. Oryantal kivrak hareketlerle yuruyorum yollarda, dusmem an meselesi. Cok komik kaba kocaman bi kar cizmelerim var, hayvan ayagi gibi duruyormus Tinus oyle diyor. Hic umrum degil, en azindan ayaklarim sicacik. Evde bile oyle sicak olmuyorlar:) Onlarla boyle Godzilla gibiyim. Buuuffff Bufffff bufffff adimlarla yuruyorum. Evet kar yagmurdan daha iyi filan dedik cok hosumuza gitti ama yani kabak tadi vermesin artik. (Niye kabak tadi deniyor?) Zaten ulkede tuz da bitmis. Cok komik di mi? Cidden bitmis stoklarda kalmamis. Avrupa olacaksiniz bi de dedim ya utanin halinizden!!!! Karda tuzsuz nasil yasarim ben? Yasayamam ve ceker giderim bu da sebebim olur :)





O kadar kar yagiyor normalde insanlar evlerine kapanirlar ama biz tam tersini yapip kendimizi sokaklara vurduk. Dun butun gun alisveris yaptik ki bu cok guzel zevkli ama bir o kadar da cok sikiciydi. Tinus'un anne ve ablasiyla belli donemlerde gerceklestirdigimiz geleneksel bir alisveris gunu. Ozelligi ise bu gunde ceplerimizi annesinin doldurmasi ve "Gonlunuzce harcayiinn, anneniz kurban olsun sizeee param kopeginiz olsun" demesi. hahahha boyle dese cidden komik olur. Zevkler ve renkler farkli olunca bol beklemeli, bol yorumsuz, bol kis kis gulmeli anlar oldu. Aksam "The Men Who Stare at Goats" diye bir film izledik, izlemez olaydik. Ben mi cok yorgundum, film mi cok sikiciydi bir tek ben mi pek bir sey anlamayip bana mi cok aptal geldi bilmiyorum ama ben cogunlukla uyudum. Tinus arada cikalim mi filan dedi ama ben kibarlik yapiyor sandim ama megerse o da sevmemis. Muhtesem oyuncular var ama yani Ewan'in filan guzel yuzune bile dayanamadim. Bi ara poposunu gordum azcik orada bi acildi gozlerim o kadar. Kimseyi etkilemiyim ama diyorum ya belki de sorun bendeydi:) Yorumlarina baktim herkes iste super sense of humour filan yazmislar. Sorry yani bende yok herhalde o humour. 
Yine haftasonu bir partide calistim. Tek basimaydim ve tek basima calirken eglendim. Her is boyle olsa keske. Eglencenin bir adim gerisinde durmak ve insanlarin 1.bira ve 5.bira arasi nasil degistiklerini, danslari filan gormek super duper zevkliydi. Evde Tinus'u cok eglendirdim, gozlem ve azcik taklit yetenegimle. 2 gundur "Daaaannnkkkk jjeeee vvvvveellll" diye dolaniyorum ve hala daha gulebiliyorum. 

Karrrrrrrlarrrrrr duserrrrrrr, duserrrr duserrrrr aglarim sabahtan beri boyle beynimde arka planda caliyor. Karlar dustukce acaba yerler kayganlasiyor ve biz de dusuyoruz da hani o yuzden mi "duserrr duseeeerrr aglarim" diyoruz? Mi acaba? Bu da benim bakis acim. Kafam karisik biraz :)) Akrap Nalan ozledim herhalde. Seda Sayan da guzel soyler bunu, bol RRRRR vurgulu. Sarkidan sonra da tabii dilime "Dal sarkar kartal kalkar, Kartal kalkar dal sarkar, dal kalkar kantar tartar" dolaniyor. Ben bi ara hepsini ezbere bilirdim.


Neysssssssssssss......Guzel sacmaladim hafta basinda. Iyi bir hafta dilerim herkese. Benim sinavlarim var onumuzdeki 3 hafta. Ancak evde oturup ders calisacagim, camdan bakip yolda kayanlara gulecegim, surekli karnim acikmis sanip bir seyler yiyecegim e bi de arada sevdigim bir sey calarsa  kalkar dans ederim. Ders calisma teknikleri diye de cok uzman profesyonel bir yazi yayinlayacagim bu 3 hafta sonunda. Demedi deme yaparim yani! :)

7 comments:

ceren said...

KUŞUM YAAAAA azcık saçma olmuş gerçekten ama ben seni çok özlüyorum o yüzden hep okuyorum ve takip ediyorum severek yani :):) kayanlara fazla gülme istersen başına gelirse :):):):)

Gülşah said...

"Karda tuzsuz nasil yasarim ben? Yasayamam ve ceker giderim bu da sebebim olur :)"

Ben en çok bu kısmı beğendim..Yazı orda bitse de üzülmezdim.

Selen Yavuzdogan said...

Allah düşürmesin :p

beste said...

cekip gitmeye sebep araniyo galiba:)

Duygu said...

Cekip gitmeye bahane bol daaaaa Tinus aski ve golgelerin gucu adina tuzsuz yasamaya goz yumuyorum :))
Dusmem dusmem diyorum bir dusucem gorucem gunumu :))) knock knock :)

Eliza Doolittle said...

Ay yok yeter kabak tadi verdi bana...Soguktan evlere kapandik monotonluktan olucez ayool?!

Duygu said...

Aaa Elizacim takil bana hayatini yasa :) Pzr gunu tam 13 saat disardaymisim ne monotonlugu yahu :PP

 
view sourceprint? 01 09 10