Tuesday, February 23, 2010

Alice bize gelmiyormus, e biz o'na gitsek?


Afisleri gorduk, coook heyecanlandik. Alice Harikalar Diyari'nda. Bir de ustune ustluk Tim Burton cekmis. Yeme de yaninda yat. 10 Mart gosterim tarihi. Afisler bile heyecanlandirmaya yetiyor. Rengarenk, civil civil, masalsi, hayalli ve oh yeah Johnny Deep balli lokma tatlisi yakkksiklim. Boyle heyecanla bekledigimi bilen biri "hahahah sen heyecanlan ama film burada gosterime girmeyecekmis" dedi. Nasssssi yaaaaa? Hemen daldim internete, az bucuk dutch, full ingilizce haberlerle ogrendim ki olay dogrudur. Alice bekleyen herkese haber olsun gerekirse kapak olsun. Disney filmin DVD'sini Haziran'da satisa sunacagi icin Avrupali sinemacilar da filmi boykot ediyor. Film gosterime girdikten 3 ay sonra hemen DVD'sini satamazsin diyor, en az 4 ay olmali diyor, sinema sektorunu yikiyorsun sen diyor. Disney de anlayis gosteriyor, haklisiniz diyor ama yine de tarihi degistirip degistirmeyecegi belli degil. Beter ol insallah Disney! Hayallerimi yiktin, sen de yikil insallah! Minnacik tv'den izleyecegim Alice hic ayni zevki verir mi simdi bana yaa! Sinemacilari da yuzde bin bes yuz hakli buluyorum aksi gibi yani desteklerim de ama Alice yaaaaaaa! Of Defol git Disney, igrencsin, sen de digerleri gibisin! Oynamiyorum ben! 

Tatildeyim, Disney'nin beni uzmesine izin vermiciiiiim. Tatil ne yazik ki hastaliklarla basladi. Cuma aksami yiyip icip sarhos olacagim derken evde hasta bakiyordum. Tinus'da ne mide ne de bagirsak kaldi. Bilen bilir, kendisi zayiftir... 4 kg daha verdi, siz dusunun artik. Ben zayiflayip o'nu yakalamaya calistikca o daha da zayifliyor. Kocammmmm cok hasta oldu cok zayifladi bir lokma bir sey yiyemedi. Benim de bogazimdan bir sey gecmedi o yemeyince. Hahahahha yalan sadece ben de diet ayagina cok duzenli az ve oz seyler yedim. Sonra Tinie'nin beli agrimaya basladi 4 gun yatmanin sonucu olarak. Kahve-limon, haslama patates-yogurt yani gayet Turk yontemleriyle bugun en sonunda gule oynaya gidebildi is yerine. O mutlu ben mutlu. Galiba bir virus var boyle hasta ediyor cunku bir suru insandan duyuyorum ayni sekil hasta yatiyorlar. Aman diyim dikkat!

Ikimiz de boyle uzun sure ev'de kalmaya dayanamayiz, kanimiz kaynar. Kaynadi tabii ve dun aksam ustu sinemaya attik kendimizi. Yuru birazcik sevgilim hem belin de acilir dedim. Kurt Adam'i izledik. Daha once Kurt Adam izledim ama hic bir sey hatirlayamiyorum. Kafamda boyle bir iki resim var ama cidden bir seyler cikaramadim. Hikayeyi tabii ki biliyoruz. Onceki versiyonlariyla kiyaslama yapamayacagim hafizam el vermedigi icin. Son zamanlardaki sinemada uyuma hallerimden sonra acaba bakalim bu film bana ne yapacak dedim ve sonuc olarak gozlerimi kirpmadan izledim. Tabii ki bir cok klise var ama yani Kurt Adam filmi izlemenin guzelligi de o bence. Mis gibi oyuncular, gotik bir hava, mistik, sisli puslu Ingiltere semalari ve benim son donem cok begendigim Emily Blunt izlemek icin bence gayet de guzel gidip izlenebilir bir film. Zevkleeeeeer ve reeeenkler tartisilmazzzzzzzzzzzz tabi ki ama benden tavsiye tavsiye :)

Tatil gibisi yok beeeeeaaaaa! Cok seviyorum seni tatil ama lutfen kabullen artik, Tinie'yi daha cok seviyorum!

Train - Hey Soul Sister

10 comments:

Eliza Doolittle said...

Neeeeeaaaaaaa? Hayiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrr yaaaaaa Mad Hatter Johnny!!!

Eliza Doolittle said...
This comment has been removed by the author.
Dudu said...

Ev hali DVD keyfi olacak artik. Pathe bizi yari yolda birakti :)) Ama yerden goge kadar haklilar tabeee

ceren said...

kuşucum sen al dcdyi gel bizim evde seyredelim zevkli zevkli ne dersin? patlamış ısırla frigoda var bence harika olurrrrrrr :)

Dudu said...

en son ben geldim, simdi senin siran:)) bekliorum ama misirsiz, frigosuz. elma yeriz :D

Selen Yavuzdogan said...

Ben sana anlatirim.. hiyaahahah

Dudu said...

Selen; Su sondaki hiyahahha bozmus olayi :)))) Valla ufakliklarla doya doya izleyin, eminim cok guzel olmustur.

Zeynep Gemalmaz Çelik said...

Bizim burda vizyona girmiş, bir bak belki sizin orda da oynuyordur. Olmadı gelin burda seyredin:))

Eliza Doolittle said...

Duygucuk, anlastilar herhalde, icimiz rahat, pathe.nl'de cuma gunu vizyonda gorunuyoooo :)

Dudu said...

ooo supermis. fikirleri degismeden hemen gidip izlemeli :D

 
view sourceprint? 01 09 10