Saturday, February 13, 2010

Anneeeee

Bugun annecigimin dogum gunu. Unutmus bile mamis dogum gunu oldugunu... Ancak gece 12'de ulasabildim konusabildim. Annem ve babam geliyor benim dogumgunumden azzzz biraz once. Kacirdigimiz butun gunleri o gun beraber kutlayacagiz. Benim dogumgunum senin bana geldigin gundur anne hahahhaha. Ben simdiden heyecanliyim. Annemi cok ozluyorum. Onunla gulmeyi, birbirimize bagirmayi, tabii ki kavga etmeyi, onu uyanik tutmaya calismayi, mmmm leziz mamalarini, ooof annnee demeyi ama en cok da anne ilgisini ozluyorum. Annesinin bebegiydim ben bir zamanlar, Tinus beni alip goturmeden az once. Annem gecen gun boyle dolu dolu benimle gurur duydugunu soyledi. Afffferin benim kizima afferin valla gurur duyuyorum seninle dedi. Daha nasil mutlu olmam ki ben? Annelerin en komigi, en bir tanesiii cok ozluyorum seni. Biliyorum kiziyorsun gun saymama ama sayiyorum ben yine de...Tammmmm 80 gun sonra sen bana "ayhhh ne cabuk gecti zaman bak goruyor musun?" diyeceksin. Dogum gunun kutlu olsun aniskooooo :) Ben seni cok ozluyorum!

7 comments:

ceren said...

KUZUCAN HEPİMİZ SENİNLE FAZLA FAZLA GURUR DUYUYORUZZZZZZZ :)

Demet said...

Annene sağlıklı uzun ömür dilerim. Zaman çabuk geçsin de kavuşun bir an evvel:)

Dudu said...

Tesekkurler, tesekkurler :))

Ayşe Şakarcan said...

Ne güzel bir fotoğraf:) Kalmış 78, hemen geçer:)

Dudu said...

Di mi? Ben de cok seviyorum bu fotografi! Hemen gecicek insallah :)

Anonymous said...

Sevgili Dudu,
İmrendim vallahi.Keşke benim kızım da beni senin anneni sevdiğin kadar sevebilseydi..Annene sağlıkla kavuşmanı, sevginizi uzuun yıllar paylaşıp birbirinize duyurmanızı dilerim.
Hatice Şafak

Dudu said...

Sevgili Hatice;
Anne-kiz sevgisi bence bambaskadir ve herkes sevgisini baska turlu gosteriyor. Ben sevgimi hep bagirarak soyleyenlerdenim. Eminim sen de kizin tarafindan cok seviliyorsundur.

 
view sourceprint? 01 09 10