Friday, February 19, 2010

Cummm-a Hali


Gun itibariyle 1 haftalik bahar tatilim baslamistir.
Kar yagiyor ne bahari ne cicegi bocegi degil mi? Di di di. Bu gidisle Mayis'da annem gelince kartopu oynayacagiz.
Dietteyken hayat cok ama cooook sıkıcı. Hedefler buyuk olunca uzerimdeki agirligi kendi agirligimdan fazla.
Su icmekten karnim davul gibi. Arada saga sola hareketlerde likir likir sesler geliyor.
Maydanoz yerine kereviz yapragi almisim. Ikiz kardes ilan ettim onlari.
Temizlik yapmak da cok sıkıcı. Ev islerinin hepsi birbirinden beter sıkıcı.
Salona perde takildi en sonunda. Alismistim halbuki o sekil yasamaya, carsafa girmis gibi hissediyorum simdi kendimi. Izleyicilerime de bye bye demek zorunda kaldim!
Serious Man cok guzel film. Bayiliyorum boyle iyi islenmis detaylara, hah iste evet evet demeye.
Lost da kendinden gecmis. Cok kafami karistirdi. Sonra dedim "Isin mi yok Dudu yaaa Lostmus postmus birak allaaasen".
MTV logosundan music television olayini silecekmis. Cunku; It is no longer a music channel gorulebilecegi uzere. Millet zaten klipleri artik hep Youtube'dan izliyor, biz artik sadece iste I'm 16 I'm pregnant olsun, I'm 17 I'm Pimp olsun bu nevi programlar yapacagiz demisler. Hadi bee yuruyun yuruyun, gencligimi elimden aldiniz diye onlara da soylendim. Isi daha da abarttim bu article'i kendime konu sectim bu donem essay yazmak icin. Bayiliyorum abartmaya.
Heaa zaten Youtube da bir kanal acmak uzereymis bu arada.
Queen's Day'e nur topu gibi tam Queen bir misafirim olmak uzere. Her Ping mesajda agzim kulaklarimda.
Tinus nikah davetiyesi dizaaaayn ediyor. Cok eglenceli. Hele bi de benim bitan icin olunca bir de heyecanli oldu. Bakalim begenecekler mi? Dugun var! Simdiden ilan edeyim, 2 Temmuz'da Istanbul'dayim.
Atki oruyorum. Sok yeniden basla filan oldum bittim. Simdi en sonunda dogru gidiyor, hadi bakalim. Tinus "Atki olmasi sart degil babycim, ben bilegime de dolasam olur veya hatta sadece cebimde tasisam?" dedi. Ironi sezdim. Once seni sonra da ironini yerim Tinus! Dua et ki dietteyim babe.
Okulda biri "Sen gulerken gozlerin cizgi oluyor dedi". Hah bunlar da fark etti en sonunda! Dibine kadar guluyorum hayataaaam ben! Dun de biri gozlerinin ici guluyor, sana bakinca boyle neseleniyorum filan dedi.  Valla billa hosuma da gitti yaneeeee.
1 hafta buradayim ve booooooombosum. Bahar tatiliymis (oppss veya kis tatili mi desek) diye fiyatlari 3'e 5'e katlayan seyahat acentalari utansin diyorum baska bir sey diyemiyorum. Zurih'den misafeeeerler geliyor hatfaya. Eglence umuyorum ama umdugumu degil buldugumu da yiyebilirim pek tabii.
IsSanat'da yarin Mariza konseri varmis. Her yere yeterim ben, oralari da takip ederim. Kacirdiklarima yanarim. Ama Mariza'ya ayri bir yandim. Esma Sultan'da cooook guzel bir gercek bahar aksaminda izlemistim ben. Bogaz ve Mariza. Anlatamam, anlatmayacagim:) Amerika'nın Blues'u, İspanya'nın Flamenko'su, Arjantin'in Tango'su varsa, Portekiz'in de Fado'su ve Fado'nun kralicesi Mariza'dir diye tanitirlar genellikle o'nu. Sevenler, sevmek isteyenler kacirmasinlar. Merak edenler buyrun buradan dinlesinler...

 Mariza - Loucura
 

Mariza - Oiзa У Sr. Vinho

B gecen gun "Somur dunyayi Dudu" dedi. Aldigim en guzel tavsiye. Aninda uygulamaya basliyorum :)

7 comments:

alya hanımın annesi said...

merhaba..
hayatına istemediği bir şekilde devam etmek zorunda bırakılan biri olarak
tavsiyeyi aynen uygulamaya başlıyorum bende..

1 hafta orada kalmış ama soğuğunu bile çok sevmiştim.takipteyiz sizi amsterdama iyi bakın:)

yaban said...

çok yüklenme kendine duygu.. ben de her ay 1 kilo verme hedefi koydum kendime. Hedefler küçük olunca ulaşması da kolay oluyor. "Rejim yapmak mahrum kalmak değil, ölçülü olmakla ilgilidir." diyordu okuduğum bir kitapta, çok hoşuma gitti, hep aklımda tutmaya çalışıyorum. Belki sana da yardımı dokunur..

Dudu said...

alya; hos geldin:) Yaklasik 4 aydir suruyor bu soguklar burada, hakikatan sinir bozmaya basliyor:S Somur somurebildigin kadar diyorum :)
yaban; Ayda 2-3 diyelim bari ya 1 cok az :) Ben bir an once kurtulayim ve sonra hep dikkatli olayim istiyorum:) hahahah olabilirsem tabiii :)

Ayşe Şakarcan said...

Dudu, iyi bahar tatilleri! Perdelerini güle güle kullan ama ben Amsterdam'da genelde perdesiz olan evlerin içine göz atmayı çok severim:)

Dudu said...

Ayse; Inan zaten perde yokmus gibi yine her yer acik :) Ben de cok seviyorum perdesiz evlere bakmayi, bugun bisikletle bi agaca filan carpicam ama hadi bakalim :)

Bir annenin ise donme macerasi said...

Ha ha cok komik esinin ironisine bayildim. Bende bundan bi 10 yil once ilk ve son defa bir atki ormustum kendime. Abartmayayim bi ay surmustu dumduz siyah bisey. Sonunda dayanamistim ve kisa olmasina ragmen bitirmistim..

Dudu said...

Seninki yine iyi bitmis, ben yine soktum:))) Duruyor simdi masanin ustunde o bana bakiyor ben ona! Tinus karar verdi zaten istemiyor:))

 
view sourceprint? 01 09 10