Monday, February 8, 2010

En buyuk hobim hobi aramak!

 
Ogrenci olmayi cok sevdigimi herkes biliyor. Arada bir soyleniyorum ki o da genellikle sinav zamanlarinda oluyor. Hollanda'da ogrenci olmak bir kere inanilmaz avantajli bir sey. Hollanda sinirlari icinde hafta ici free seyahat etmekten tutun da ogrenci indirimlerine, aldigim bursa kadar her seyiyle cok seviyorum bu hayatimi.
Okula gittigim her gun de okudugum bolumu daha cok seviyorum. International Music Management okuyorum. Yani okulu bitirince Ajda'ya ya da Ajdar'a menacer olucam hahaahah yok ama istersem belki olabilirim. Insallah daha iyi isler bulacagim, 2. yilda medya'ya da yogunlasinca hayallerim daha da buyuyecek. Agca yalakasi Aksoy'un onune dikip "yillar once odandan kovdugun gururlu bir kiz vardi hatirliyor musuuuu??? Hatirlaaaa cunku o kiz simdi sana rakip oldu!!!" diyecegim(Ciddiyim kovdu o adam beni odasindan. Kenan Isik amca da vardi, uzun hikaye hiahahaphpa). Gecen donemin igrenc istatistik, research derslerinden software ogrenmelerinden sonra en sonunda bu donem daha eglenceli seyler yapiyorum. Artist kesfedip, bir sirkete kabullendirmeye calisiyorum(all fake ooofff korsss), finansiydi hukukuydu, pazarlik yapmayi uzlasmayi ogreniyorum.Kulaga nasil geliyor bilmiyorum ama gercekten zevkli. Bir yandan da muzik secmeyi, siniflandirabilmeyi, ayirt edebilmeyi ogreniyorum. Daha ne isterim di mi? Esas suna bakin! Okulda hic sizin ders aldiginiz oditoryuma DJ set, kocaman box'lar kuruldu mu? Ve sonra 2 saat size super muzikler dinlettiler mi? Primal Scream, Daft Punk, The Verve, MJ, David Bowie, Armand van Halden, The Editors ayh daha neler neler. Sabeheeee kaddeeer deennsss vuuuuhhuuu. Sampled edilmis sarkilara agirlik verildi ve agzimiz acik kaldi. Desip, sasirmak bisiler dinlemek isteyenlere bu siteyi oneriyorum. Icinde kayboldum ben! Ennnivey  1 saat aradan sonra da Jazz dinleyip, Hollanda'nin unlu muzik elestirmenlerinden biriyle bunlari yorumlayip dinlediniz mi? HIahoahoahaoah sevinc cigliklari atiyorum! Ben bugun bunu yaptim. Gun sonunda oturmaktan ve kalkip dans edememekten kasilmistim artik. Eve dondugumden beri de fir fir donuyorum ortalikta.
Daha once nerde fir fir dondum peki? Tepelerde, tavanlarda, duvarlarda. Her gun onunden gectigim bir tirmanis salonu var, Baris'in blogunda onun da oraya gittigini okuyunca bugun takildim pesine ve vurdum kendimi duvarlara! Tiirrrr tiirrrr titredim ilk basta. Adrenalin son raddede! Ben ki sky diving yapmis bir insanim, daha artik hic bir seyden korkmam derken aaa resmen korktum. Yuksekten korkuyormusum megerse ben! ooooooooofffffff! Resmen korktum, tuh ya bosuna geldim herhalde beceremeyecegim derken kendi serbest stilimle beginner yerlerde tavanlara kadar tirmandim. Inanilmmmaaaaazzz zevkli. Adrenalin son raddede! Suruklene suruklene gitmistim, hava buzzzzzzzzzzzzz ama sevdim ben bu olayi! Tinie de gelsin istiyorum, kedi olalim maymun olalim duvar tirmanalim istiyorum:)
Anlasilabilecegi gibi hobi arayislari icindeyim. Yemek yapmayi hobi edinmek istedim ama off gercekten bana gore degil. Hala pes etmis degilim arada deneyler yapiyorum ama sinir sistemime ve mideme verdigi zararlar buyuk (abarttim azcik). Iste climbing olayini bugun denedim evet umit var gibi gozukuyor. Dans filan canim istemiyor daha once yaptim su ara pek icimden gelmiyor. Drama mrama aman uzak kalsin halleri, gecmis etkisi. Fotograf? Hmmm dusuneyim ben bi :) Neysss ben simdi orgu ormeyi ogreniyorum. Ciciannemden temeli ogrendim ve sonra corba edip karistirdim, simdi onume gelene soruyorum sislerde cantada. Sokup sokup yeniden basliyorum bir seyler yapiyorum ama esas 1-2 gun icinde yun alip Tinie'ye atki orecegim. Ilk saheserim sevgili sevgilime olsun dedim. Eger kendime yaparsam ve begenmezsem kullanmam ama Tinie her sekil kullanmak zorunda kalir! Biricik sevgilisini uzmek istemez herhalde :)
 Lovezzzzzz canlarim lovezzzzzzzzzz

8 comments:

yaban said...

Salondan komisyonumu isteyeceğim. Yeni insanlar getiriyorum size diye.. :)
Bir kere bu tırmanışa kaptırırsan devam eder gider. Ben neredeyse 10 yıl aradan sonra tekrar başladım, öncekinden daha da tutkulu gidiyorum şimdi... Allah sonumuzu hayretsin, yatıp kalkıcam nerdeyse orada.. Senin evin yakın diye çok kıskandım aslında seni. :))

Eliza Doolittle said...

Bugune dek hep ortak Amsterdam muhabbeti yapmisiz ama okudugun alani hic bilmiyomusum be Duygu, inanilmaz guzelmis, kiskanclik ve muz kabuguuuu :) keyfin yerinde olsun

ceren said...

çatlakkkkkkkkkk benim menejerim olurmusun bebişim iyice öğren yanıma alıcam seni :):):):) bölüme bak yarabbim

Dudu said...

Baris, Inanamiorum 11'e kadar orada kaldigina saka gibisin. Benim bugun yollarim omuzlarim agriyor:)
Eliza, Tesekkur ederim cicim :)

Dudu said...

Cero, Anlastik beybi! Ben senin menacerin sen de benim temizlikcim:))) Ayda bir gel yeter :D

ceren said...

hadi lennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn temizliğini kendin yap, ama dur ya menejerlik bedavaya gelicekse seve seve temizlerim nasıl olsa seviyorum ben bu işi :):):):) senin evini temizlemiycemde kimin evini temizliycem bebişim :):):):)

Happily Dying Of Chocolate said...

hayat sana guzel :) tirmanis isi super. ben de yapicam gelince.. o ana kadar "en dar ve ince kiyafetimi giyip ben tirmanip sen beni izlerken gulmekten bayilmani" hayal ediyor olacagim. senin su okul asabimi bozuyor. sinifta orgu orup dersi ihmal ettigin kanaatine vardim. lutfen bir ms. san olmak kolay olmamali :)

Dudu said...

Chococuuuum; Hayat senle guzel valla :)) Hoooozzzluyorum mutemadiyen! Gulmekten de tirmanmaya vakit kalacagini sanmiyorum. :)

 
view sourceprint? 01 09 10