Thursday, February 4, 2010

Helin'den korkmam babamdan korktugum kadar!


Herkes cok sIk giyinmis, bir panik bir hareketlenme, bir mutluluk, bir telas... Onder Bekensir'le Helin Avsar evleniyormus. Helin nasil cirkin nasil cirkin! Yuzune donup donup bakiyorum, olamaz diyorum gercekten bu insanlar TV'de bambaska gozukuyor. Onder'le ara ara bakisiyoruz daha hic bir seyden haberim yok. Helin cok kaprisli, o ne tavirlar o ne simariklik. Ben feci kilim hatuna. Helin bir kazak almis ve illa degisecek bu diyor kucuk gelmis kazak. Ne alaka bilmiyorum Idil (kuzenim) ortalikta. Helin'le kanka ve bana aptal aptal bakiyor. Degismeli o kazak degismeli diyor. Cakasim geldi o an suratina bir tane. Neys Onder ve ben gidiyoruz. Hiiiyhhhh Onder yolda beni bi opuyor! Ben SOOOOOOOK! Onder'le benim iliskim var. Sevgiliyiz! Odum kopuyor. Etrafa bakiniyorum hemen bir goren var mi diye ve ozellikle de paparazziler var mi diye! Cok kiziyorum! Babam gorse nasil kizar biliyor musun Ondeeeeeeeeer? Nasil boyle bir sey yaparsin diyorum. Babam ya gorse, ogrense bu iliskiyi diye oyle cok korkuyorum ki, aklimdan aciklama metinleri yaziyorum. Halbuki bence Helin bilse bin beter ve ben hala baba baba diyorum. Icimden aslinda ben kiyafetimi de begenmiyorum. Yazin cok severek aldigim kareli sortum var, dugune hele de oyle bir dugune niye o kiyafetle gittigim muamma. Onder diyor ki "Duygu hepsi bir duzen! Anlasmali evlilik bu. Lutfen beni yanlis anlama, benden ayrilma. Ben esas seni seviyorum". Onder'le iliskim var benim. Kabulleniyorum ozurlerini, anlasmali evliligi ama surat filan asiyorum, tipik kizsal triplenme halleri. Kazagi degistiriyoruz boyle uyduruk minik bir dukkandan almis, sasiriyorum ama daha cok bedenine sasiriyorum kazagin. Nasil buyuk nasil buyuk. Ay bu Helin hem cirkin hem sisman, XXL! Bir de cirkin bir kazak. Gecen baktigim orgu modellerinden biri.  Bi de yani o XXL bile kucuk gelmis. Donuyoruz dugun yerine. Helin bana hala kil. Acaba gordu mu diye korkuyorum. Siz nerden tanisiyorsunuz filan diye soruyor. Cok eski arkadasmisiz biz Onder'le, cok kanka hallerindeymisiz yedigimiz ictigimiz ayri gitmezmis. Hizmetci var orada ve o her kimse aslinda biliyormus bizim gecmisimizi simdimizi. Benim yine odum kopuyor o manyak hizmetci yumurtlayacak da her seyi soyleyecek diye. Idil de orada zaten, o da bi tuhaf ya o'ndan da korkuyorum. Inanilmaz stresliyim, Helin'in bakislarindan korkuyorum, sonra Hulya Abla geliyor. Onder diyorum bak bu aile cete gibi yani anlasmali filan ama yani bulasma diyorum bela bunlar. Hulya'dan da korkuyorum ben. Sonra Onder bana Duygu diyor ben evli olsam da seninle iliskim devam edecek, hep seninle olacagim Helin benim icin hic bir sey diyor, salonda uyuyacagim Duygu ben diyor. Ben de "Akillim ben evliyim zaten, sen bana gelsen de ben sana gelemem. Ben seninle oyun oynadim" diyorum....

Hadi bakalim simdi yorumlayalim! Neydi bu ruya? Allak bullak olmus bir  suratla uyandim! Valla ne Onder severim ne Helin'le aramda bi husumet vardir ne de Hulya'dan korkarim! Bulent Abla'dan korkarim ben bir tek korkarsam! Ama bu ruyadan sonra Demet Akalin'dan korkmam lazim bence! :) 
Donusum muhtesem oldu degil mi boyle bir ruyayla?

8 comments:

GuLeN said...

Ben aslinda hic bir ruyamda kiyafetimi begenmem, hep kendime kizarim ne bicim giyinmisim diye, ruya boyunca da degostirmek icin firsat kollarim huzursuz huzursuz :) Ben de ne bicim ruyalar goruyorum delimiyim neyim diyordum :)

Eliza Doolittle said...

Ahahahaha ben gecen gun yazida Senay Dudek olmustum ya, sen de ruyanda Kenan Ercetingoz olmussun yahuuu bu ne magazin?!:)

Dudu said...

Guli bak senden beterleri de var, yeter ki sen kendini yalniz hissetme ben hep gorurum bu ruyalari senin icin :)
Eliza yaa ben o yaziyi okumustum ve darallar gelmisti. Oyle gercekti ki.. Sen misin acaba bu ruyanin sorumlusu? Nasi bir bilincaltidir bu :)))

Selen Yavuzdogan said...

Bir boy büyük yorgan yazıyorum sana kızım :)

Gülşah said...

Magazin sayfalarını okuyoruz böyle oluyoruz.Benm rüyama girmediler ama.Gün içinde Demet Akalın aklıma gelip haline üzülür oldum.
İyi kız ama..bu nasıl hayat ya..

Dudu said...

Selen, gonder cicim battaniyeyi. Ondercim salonda uyuyacakmis, ona veririm usumesin beybim:D
Gulsah, cok guldum cok. Son zamanlarda cidden hic ilgilenip okumamistim, gelinlikli halini bile gormedim hatta. Hepsi iyi kizlar ama iste camia sekerim camiaaa :)))

Ayşe Şakarcan said...

Çok komikmiş:)) Ben de geçenlerde bir barda Süreyya Yalçın'la tanıştırılıyordum rüyamda. Acaba sen de oralarda mıydın?:)

Dudu said...

Canimmmmmmmm ben o sirada Demetcigimle oradaydim, biliyorsun durumlari. Kusura bakma gelip merhaba diyemedim. Hemen ciktik gittik biz! Soorrry hani baniii

 
view sourceprint? 01 09 10