Thursday, February 25, 2010

Pilic Paket


Bir zamanlar boyle meshur olmuslugum da vardir T'nin sayesinde. A ha da yabanci damat bakiiiiin! fikriyle dikkat ceksin diye vitrine kondugumuzdan eminim. Ben de aradan sebeplendim iste, egom tavan yapti, alakali alakasiz bir suru insandan "Kizzziiiimmmm Cengelkoy'de bi fotografcinin vitrinindesin, kocamaaaaaan" mesajlari aldim :))) Israrlarimla, olay yeri inceleme ekibi annem ve babam gidip fotograflamislardi:)) Cok hosuma gitmisti o zaman, simdi yine gordum kocaman gulumsedim, bir de resimlerin cekildigi gunu hatirlayip yine heyecanlanip yine mutlu oldum. 1.5 senelik evliyim su gunlerde, yaaa hakikaten hala komik geliyor. 


Beirut - Postcards from Italy

8 comments:

yaban said...

yav ben olayin alakasiz bir yonunu gormeyi basardim yine,,
fotografini vitrin yapmayi dusundukleri kisinin iznini istemeleri gerektigini bilmezler mi, yoksa fotograf, cekilenin degil cekenin midir?
*
fotolariniz cok guzelmis ve de pilic paket duruma cok uygun bir baslik olmus, onlar ayri,, :)

yabloka said...

ahahaaa
pure chicken diye diye piliç paket sponsorun oldu:)))

Eliza Doolittle said...

:) Basliga ayri guldum yabanci damat heveslisi fotocuya ayri...Cok zarif pek cici gelin olmussun ama o da baskaa :)

Dudu said...

Yaban; Biz de o aslinda alakali yone kafayi taktik ama fotografci az bucuk arkadas sayildigi icin carlamadim :) Oyle guzel bir is cikardi ki ben de helali hos olsun dedim :)
Yabloka; Zavalli chicken beni kiramadi :) Tinus da pilici paketledi goturdu zaten :)))
Eliza; O gun icin hakikaten I did my best :))) Tesekkurler cici.

kedi ebru said...

evlilik nası bi şey yav? korkuyom hafiften :P

Dudu said...

bak bu cok zor bir soru! geyik geyik cevaplamak da pek istemem ama gercekten sevdigin biriyle olunca tadindan yenmiyor, keyfine doyulmuyor:)) hahah so chessyyy huh? evlilik ne bilmiyorum ama biz sadece hayati paylasip, birbirimizi cok sevip bir yandan da gercekten cok egleniyoruz, birbirimizle mutlu oluyoruz! hope the same for you :)

gorkem said...

guzel bi seymis o oyle :) ben de dusundukce siritirdim eminim ki :))

Dudu said...

Evet evet aynen oyle :)

 
view sourceprint? 01 09 10