Sunday, February 7, 2010

Teyzeyim ve duyguluyum

Guzel kizlarim, bir tanecik kizlarim benim. Nerelere dalmis gitmisler, acaba ne dusunuyorlar? Teyzeyi dusunuyor olmalari tek dilegim olur. Bu fotografi gordum ve burnumun diregi sizladi, bogazim dugumlendi ve miniklerimi cok ozledim ben. Hele Bade'nin durusu... Nasil masumsun, nasil balsin sen bebegim ya.. O ellerinin durusu, o bakis var ya ahhh Dudu n'apsin sizinle... Kafayi bir kaldirsalar, beni gorseler ve Duduuuuu diye bana kossunlar istedim. Gormemisin yegeni olmus ama bir de ayni anda iki tane olmus, yere goge sigdiramamis. Icimdeki Ada&Bade aski bambaska.

7 comments:

yaban said...

hangisi ada, hangisi bade? kac yasindalar? ne sanslilar, cok seviliyorlar, maasallah..

beste said...

pek dusunceliler, ben Hollanda'ya gidiyorum dedikten sonraki halleri bence:)

banu said...

önde oturan Bade, arkadaki Ada..Göründükleri kadar masum degiller aslında:)Tatlı bebişlerim benim...

Al said...

En azindan yakinsin sen be Duygucum, buralarda olmak vardi bir de. Bir gitmek gelmek en az 1000 dolar. :( Teyzelerine de benziiiler ha :))

Dudu said...

Baris; 4 yasindalar. Ve evet aslinda hic de boyle masum degiller:)
Beste; Hollanda hakkinda kafalari cok karisik hala oturtamiyorlar benim ve evimin nerede oldugunu. Bavul hazirlanmis gorunce "Hollanda'ya mi gidiyorsun yine? Niyyeeeee?' diye sorduklari zaman iste cok koyuyor bana:S
Al; Bilmez miyim beybi yaa.. Ben bir gidip 1,5 sene donememistim oradan. Ve tenk you! Kimse kabul etmese de ben de soyluyorum bana benzediklerini ozellikle de Ada'nin.

Selen Yavuzdogan said...

Cok tatlilar cidden. Anliyorum seni, bizimkiler de halalarini yolcu ettiler Pazar gunu. Ayrilis sahnesini gorsen aglarsin, ayrilamadilar bir turlu, opucuklerine doyamadilar birbirlerinin... Uzucuydu..

Dudu said...

Selen; Uwwhhhh hakikaten uzucu... Her donus gunumde bizde de yasaniyor ayni sahneler ama kizlar cok cool yani hic gozyasi yok henuz cunku gercekten mesafe hakkinda hic bir fikirleri yok. Telefonda surekli "Muzlu danotte var gelsene, ananemle dedem napio? biz geliyor musun bugun?" diye soruyorlar :)))

 
view sourceprint? 01 09 10