Tuesday, March 30, 2010

Fcuk Finance

Gecen yillarda sadece 1 ile 3 ogrencinin gectigi bir international finance management dersinden benim de gecmem hem mucize hem de sinif arkadaslarimi yari yolda birakmak olurdu. Sinav boyunca esneyenler, gerinenler, "balance sheet ne ya? cash flow forecast nasildi? ratio formulu var evet ama ooooff asset? current asset? heaa current ass houhahhpah" ve  "biri ciksa da ben de ciksam" diyenler. Biri cikti ve ben de arkasindan firladim. Sonra kapida digerlerini karsilayip hvuhiuhiuhiu resit resit cigliklari attik. Off Haziran'in ilik gunlerinde bu sinava calismak ve bu sefer gecmek zorunda olmak aci bir gercek ama iste resit ve su ana kadarki sinavlari pek pek iyi gecmis olmak beni rahatlatiyor. 
Havalar iyiye gidecegine kotuye gidiyor. Haftasonu berbat bir havayla eve tikilip, cuma aksami bir partide cilgin icilen ickilerin hangover'ligini dibine kadar tecrube ederek, cumartesinin yayikligini ve pzr'in pc basinda baska bir sinav icin software calisarak gecirdim. Tinus buyuk isler pesinde. Art yapiyor kocam :D Evimizin duvarina binbir art yapip, benim resimlerimi cizerken ben de surekli onu rahatsiz edip "lutfen sacimin surasini, cenemin burasini, yanagimin kenarini degistir yoksa hayatta asamam bunu duvara" demelerimle ve az bucuk degisikliklerle nerdeyse bitirmek uzere. Cok heyecanli, cok guzel  ve rengarenk bir illustrasyon  yapiyor. Kanvas'a bastirip duvara boylu boyunca asinca "ahhh askk sen neler yaptiriyorsun" diyecegiz. Art yapmaya doyamiyor ve bana dogumgunusu davetiyesi de yapti. Dislerimde teller, onumde Pepsi-Fanta siseleri, kekler kurabiyelerle dolu bir resim kullanmak benim fikrimdi :) Annem acaba bana pasta da yapar mi? Uzerinde soyle gosterisli 29 mum :) 
Oyle salak bir hava var ki... Tam boyle finans'da toslayip, eve gelip brokoli yiyip ve uzerine bir de blog patlatip sonra boyle tv karsisinda miril miril sicak sicak uyumalik. Ah bir de aksama Alice izlemelik, finally di mi?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben giderim ya gozler kapaniyor...

2 comments:

banu said...

Şekerim annem sana pastanın alasını yapar, hatta Ada'da sana muzlu danette yollar:)) sen merak etme

Dudu said...

yazik ama sonra bekler gelecegim diye :)) kiyamammmmm

 
view sourceprint? 01 09 10