Wednesday, March 31, 2010

Gunah cikarma

Igrenc bir insanim! Hem de oyle boyle degil. 1 ayi askin suredir yaptigim guzelim dietime bir aksamda nasil kiyabildim hala bilmiyorum. Cok mu actim yoksa cok mu tak etmisti acaba? Hani artik saglikli beslenme yolundaydim, hani o butun pis yagli seyler midemi bulandiriyordu? Disarda yemek yemeyi kendime yasaklamam gerekiyor. Ozunde evet yine ana yemek olarak balik secmistim ama oncesi? Maydanoz diye bir Turk restaurantina gittik dun aksam. Bir kac hafta once gittigimiz ve kabusumuz olan Kilim'den sonra ilac gibi geldi. Kilim'de meze olarak ton balik salata veriyorlardi yaa saka gibi. O dusuk kaliteye ve servis kotulugune o mekan hala nasil ayakta anlamadim. Maydanoz'a kesinlikle bir daha giderim ama bu sefer haddimi bilip balik-salata olayina dalarim. Biz sadece ufak bir meze ismarlamisken evden de bir humus ismarlaninca oh my god dedim yani i'm meant to eat this. Yani ikram bu zaten geri ceviremezsin, ayip denen bir sey var. Bir kere de bir Yunan restaurantinda ikrami geri cevirememistim. Sahibi Buyuk Ada'dan Ermeni idi filan boyle hos sohbet azcik ve adam torpilli Metaxa ikram etmisti. Hayatim da icmemisim ama halam cok severdi ordan biliyordum. Tinus koklayip direk yerine koymustu ve ben "olmaz ama cok ayip yaa kaba misin nesin ikram bu" deyip dikmistim kafaya. Kisti ve ben sokakta montumu cikarmak istemistim yani oyle bir yanmistim. Oncesinde huplenen raki ve sarabin da etkisiyle duvara carparak yataga gumlemisim. Diyenlerin yalancisiyim. Neyse simdi benim humus kadar dayanamadigim hic bir sey yoktur ve hic acimam dilim dilim ekmekleri bana bana yerim. Yedim de zaten. Salata filan yiyip yine kendimi iyi hissettirmeye calisirken bu sefer sinemada bir bubi tuzagi daha cikti karsima. Evden cikmadan once agzim acik Magnum Gold reklami izlemistim. Reklamin guzelligi bir yana dondurmanin da goruntusu filan aaa demistim denemek gerek. Off yaa bi baktim bufede satiliyor. Dedim noo way yaaaa I'm sooo really meant to eat this yani sadece 2 saat once izleyip imrenmisim. Onu da yedim. Ben dondurma yersem Tinus bakarsa olmaz ona da misir alayim derken dondurma sonrasi benim elim surekli yan taraftan avuc avuc sweet popcorn topluyordu. Misir ve cekirdek yemedeki hizima inanamazsiniz ve kimse de benimle yarisamaz. Bu kadar da iddialiyimdir. Sanki cok matah bir sey degil mi? Olsun iste o da bir marifet. 
Uzun zamandir gobegimin iceri kacmisligina kocaman gulumsemeyle bakan ben aksam eve geldigimdeki halime bakmak bile istemedim. Bu sabah da tartilmadim zaten. Gunah cikariyorum, meyve filan takiliyorum yanimda kocaman damacana su sisemle. Sevgili vucudum cok pismanim lutfen beni bagisla ve nolur dun aksamki her seyi unut, hic birini depolama. Ozellikle de ekmek kismini. Ben de insanim hem de Turk'um ve ekmek yemeye bayilirim. Sev beni noooooooooooolur!

Feist - 1234

15 comments:

yaban said...

:)bir gunde bozulmaz diyetin duygu.. bir ayda bir gunluk kacamak yapmissin, cok gorme kendine...
alice' e mi gittiniz.. sucluluk duygusundan herhalde onu bile yazmamissin, halbuki burada kac kez alice sayikladigini okumustum senin, :))

ceren said...

AHAHAAAAAAAAAAAAAAA inanamıyorum sana çok ayıpladım seni ben ne kadar istikrarlıyken temmuzda bodruma gidip salına salına yürüyecekken yakışmıyor bu sanaaaaaa duducum lütfen daha dikkatli ol lütfen :)

Somethin'Special said...

Duduu merhaba :)
Bana yardım et, mutlaka nereleri görmeliyim sence :)
Ben en çok peynir fabrikasına gitmek istiyorum, peynirciyim de acuk :)

Eliza Doolittle said...

1 ay icinde 1 gunden hiiiic biseycik olmaz, sen de tartida goruceksin. Muhim olan batti balik yan gider'den uzak durmak...Afiyet bal seker olsun..Maydonozun methini duydum, daha gidemedim..

Dudu said...

Yaban; Valla yedigim dondurmanin ve misirlarin yaninda Alice cok yavan kaldi :))
Ceren; Bodrum'da gorusuruz sekerim:)
Som. Special; Keukenhof lale zamani bu aralar diye biliyorum. Zaanse Schans ve Volendam da tipik Dutch yerleri olarak gorulebilir. Ben cok iyi degilimdir bu turist onerilerinde. Seni Eliza'ya yonlendireyim:)
http://www.amsterdamdankartpostallar.com/
Eliza; Maydanoz da sizi sordu zaten:) Su Turk bankacilar geliyor mu size hic? diye sordu ben de Turk rest'de calisiyorum deyince. Bir ara cok geldiler ama artik gelmiyorlar dedi. Bir gidin yahu :)

ceren said...

bu kadarmı cevabın kısa ve özzzzzzzzz hehehehehehehehehehehe :):):):)

Gülşah said...

Diyet meseleleri bana çok uzak..Düşmanlarım çatlasın..ohh ohhh..Ben müziği dinliyorum..1-2-3-4..devam et böyle

Dudu said...

Gulsahcim ama bir ince hastaliga yakalan bak neler oluyor? Ben dimdik ayakta kalmistim hatirlarsan...:))))

beste said...

Metaxa'ya bayilirim, bir aya bir gun odulu birsey olmaz merak etme:)

Dudu said...

Beste, Metaxa da seni gorse bayilir hele bi de o guzel keklerden kurabiyelerden ikram edersen... :)) Metaxa senin olsun bundan sonra, beni yamultuyor :))

ceren said...

insanlara 5 kilo verdim deyip durmasana kızımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :):):):):):):)

DUSBAHCESI said...

:) I'm meant to eat this:) Gece vakti beni guldurdun. Bende de cok oluyor oyle... diyete basla, ondan sonra komsu bir tabak dolusu cikolatali kek ile gelsin... bende "I'm meant to eat this" moduna girmeyecegim oylemi?! hahaha Otomatik oluyor, ben birsey yapmiyorum:)

Dudu said...

Dusbahcesi; Hele de kapina gelmis!!! Tanri misafiri o! :) Yemezsen coooooook ayip cok!

Happily Dying Of Chocolate said...

bir saat kadar once bir muz yedim. yemez olaydim o kadar cok aciktirdi ki.. dayanirim sanmistim. bu yaziyla agzim o kadar sulandi ki okuduklarima gulerken akmasindan endise ettim. mutfaga gidiyorum. nasil olsa bir gun hatta bir gecelik kacamaktan bisi olmaz : )))))

Dudu said...

Choco'cum; O halde senin icin, unlu halk ozanimiz, saz ustamiz Kenan Dogulu'dan gelsin... Bi kereden hic biseeeeey olmaaaaaz, boylesi yemeklere diet dayanmaz... la ala alalallalal :)))

 
view sourceprint? 01 09 10