Thursday, March 25, 2010

KeK

Keyfim yerinde. Hem de oyle boyle degil, yerinde derken aslinda yerinde duramiyor boyle zip zip zipliyor. Cemre dustu mu yoksa havaya daha fazla dayanamayanlar tarafindan celme takilip dusuruldu mu bilemem ama olanlar oldu! Havalar isindi. 16-18 arasi son bir kac gundur. Gunese muhtac Avrupa insani terlikleri ayaga gecirdi, kalin paltolari dolaplara kaldirdilar. Hic asagi kalmam. Henuz terlik kismina gecmediysem de incecik montlarimi ben de cikardim ortaliga.
Hafta sonu film festivali panigi, kosturmacasi ve yogunlugu derken "of cok yorulduk ama degdi" dedik. Studio K ve ev arasi mekik dokuyup, ev'e sadece uyumaya gelen ben, tabii ki butun deadline ve sinavlara gozumu yumdum. Pazartesi itibariyle yuzlestim, gece gunduz demedim oturdum calistim ve sucluluk duygumdan kurtuldum. Sali gunu finans sinavim var. Cidden bir sey anlamiyorum, cidden ne yapacagim bilmiyorum. HEEEEEELPPPP!

 

Kek yapma hastaligina yakalandim. Sicccacik bir kek daha kaliptan cikmak icin bekliyor mutfakta. Kendisi elmali, havuclu, kayisili, cevizli ve tarcinli. Deneysel bir calisma oldu. Tekrarliyorum; Yemek yapmak out, kek yapmak in :) Tarif, tarif, tarif yeni tarifler istiyorum. Bu arada ben hala diet miyet, kilo verme hallerindeyim. Pek de iyi gidiyor, cok mutluyum. Hollanda'da aldigim butun kilolari kendilerine geri iade ediyorum ve keklerin sadece goruntusuyle karnimi doyuruyorum.Ama maalesef en sevdigim sey olan kek harcini kaptan yalamayi henuz birakamadim. Azzzciikk azzzccikkk yaa bisi olmaz bence. 
Bahar geldi hos geldi, cok seviyorum kendisini. Ama hep ne derim? Tabii ki Tinus'u daha cok seviyorum!

5 comments:

yaban said...

duygu evet ben de seni bayagi bir kilo vermis gordum,, tebrikler, ve kalici olur insallah,, iradene de sapka cikariyorum, :) benim iradem yerlerde surunuyor..

beste said...

hem kek yapip hem kilo veren enteresan insan, yaptigin keki yememeyi nasil basariyorsun:) kek kalibi bahar havasina uygun pembis :))

Dudu said...

Yaban; Tesekkur ederim. Konusamadik hic o gun, cok kalabalikti. Daha sonra biz de girip filmi izledik.
Beste; Kek sevmem ben pek :)))) Harcini daha cok seviyorum, ver ben cig cig yerim onu :D

Selen said...

Sana iki bomba kek tarifi veriyorum, ikisini de yaptigimda ev ahalisi feeding frenzy yasiyor.

http://www.davidlebovitz.com/archives/2009/11/apple_spice_cake.html

http://www.davidlebovitz.com/archives/2010/03/banana_and_chocolate_upsidedown_cake.html

Dudu said...

Woouuwiiiieeee super gozukuyor bunlar. Belki ben de yerim :))) Banana chocolate deneyecegim en kisa zamanda:D

 
view sourceprint? 01 09 10