Wednesday, March 10, 2010

Nayn

Nine mi Lovely Bones mu?
Ben olum filan izlemek istemiyorum zaten hic oyle bi spiritual havada degilim. Sen de herhalde guzel kadinlar izlemeyi sorun etmezsin!!!!! Hem zaten Chicago'yu da sevmistin sen. Hadi gel, I promise you ll love it!

Saat 9'da 9 izledik. 
En bi guzel butun kadinlari almislar, ortasina da karizma ustadi Daniel'i yerlestirmisler. Kiskanclik, imrenme, hayranlik duygulariyla izledim. Chicago izledigimde de oyle olmustum, hizimi alamayip NY'da bir de Broadway'de abartip 2 defa izlemistim. Kalbimde, melodilerde, danslarda hala Chicago bir numaramdir. 



Sahneyi, oyunculugu, o yaratma surecini ne kadar ozledigimi anladim, kendimi sahneye atmazsam oliciiiiiiiimmmm galiba diye dusundum. Bi yerinden kosesinden bucagindan tutunmam gerekiyor, bunu anladim.
Guido hakikaten acinacak haldeydi ama yaa ne acimasi yahu yani onca guzel kadinin arasinda birak allaseeennn sorun sende degil canim Guido, her kim olsa sapitirdi, sen yine ucuz kurtardin demek istiyorum.
Doyamadim, gider bir kere daha izlerim ben. Muzikal sevdigimi soylemis miydim? :)


You now want the soundtrack, huh?
Ja, hoor! 

1 comment:

ceren said...

bende istiyorummm dudu bayıolırım müzikale söylemişmiydim :):) bak bir ortak yöümüz daha çıktııııııı.. check my facebook profile :)

PS : kADE hUDSON A HASTAYIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

 
view sourceprint? 01 09 10