Monday, March 8, 2010

Niet Normaal

Normal ne? ve Buna kim karar veriyor?
Yani kime gore neye gore normal?
Normal olan iyiyse anormal olan cok mu kotu? Bana "Sen vallaa normal degilsin" diyen insan acaba benden daha mi normal yoksa daha mi anormal? Kim iyi kim kotu?
Meteoroloji'nin dedigi mevsim normalleri ya bana gore normal degilse?
Hep kendi yaptiklarimiz normal, baskalarininki anormal degil mi? Hic zaten normal insan da yok ortalikta, tek normal biziz.
Dogru ya da yanlis olan degil, norm'a uygun normaldir dir dir derler. 
Cogunluk kabul ederse normal oluyor yani aslinda ne kadar yanlis dogru, tartisilir.
 Niye daldim ben simdi bunlara? 
3 aydir Amsterdam'i kasip kavuran "Niet Normaal" sergisine en sonunda gidebildik. Her seyi son dakikasina birakmazsam icim hic rahat etmez. Sergi icinde yine bu ozelligime sahip ciktim, son gunu son saatlerinde gittim, son goz olayim dedim.
Bilim, dizayn, moda, saglik, guzellik faan filan her seyde hakikatan "Ohh no this is so weird, echt niet normaaal" dedirten olaylar, eserler, resimler ve videolar. 3 saatin sonunda gozumuz gonlumuz acildi, ufkumuz genisledi, bakis acilarimiz yeni acilar kazandi. 
Havalar guzellesiyor.. Bol gunesli, bol sohbetli, bol kahkahali, sifir alkollu, house warming'li, birtday'li, iste arada az sanatli bir hafta sonu gecirdim. Kanim kaynamaya basliyor, ah su bahar bi tam gelse gor bak ne hallere girecegim. Yalniz bugun bir izin verin benim azicik bir gozleri dinlendirmem gerekiyor.



6 comments:

Eliza Doolittle said...

Yok yook, niye daldim deme, bu sergiden sonra en guzel en izafi yerden dalmissin :)

Dudu said...

:) Haklisin. Gidebilmis miydin sen?

Eliza Doolittle said...

Hayir ne yazik ki..

ceren said...

ahaaaaaaaa duygu delirdin sen iyice. müzeler sergiler :):):):) biz geldiğimizde nie yoktu buda biz gide gide sex museum a gittik :):):)) ay çok gülüyorum. dünden beri pek bi keyfim yerinde :):):) bazı insanları bezdirmiş olmanın verdiği mutluluk var üzerimde içimde hehehehehehe I love facebook, istediğini hayatından çıkar istediğini hayatına al :) bloğunu özel meselelerimle doldurduğum için sorry tatlım... love u

Dudu said...

Sex museum'a gittiginizi ya bilmiyorum ya da hatirlamiyorum ama o kadar mi sIkIlmistiniz yaa? :D Ozel meselelerini de mailime alayim pls :D Olayla ilgili ruyami anlatmam lazim zaten sana :))

ceren said...

biliyosun hatta sen dedin ya ben bile gitmedim siz nasıl giitiniz diye

 
view sourceprint? 01 09 10