Monday, April 26, 2010

Ask sen ne guzel seysin!

Kocam diye midir, asktan gozum donmustur diye mi bilinmez ama bana kalirsa Tinie bir numara super yetenekli bir adamdir. O'nun o yaraticiligi, fikirleri, hayati ve renkleri gorusune hayranimdir.
Amsterdam'a o'nu ilk ziyarete geldigimde odasina girdigim anda duvarda kendimi gormustum. Ey ASSSK! Sevgilime resmimi yaptirtmissin! Yerim seni! Dizlerimin titredigini hatirliyorum, hic beklemiyordum ve evet o noktada erimistim tabii ki:) Kocamandim, cok gercek ve cok romantiktim :) Blog'da kullandigim profile resmim ta kendisidir.
Nikah davetiyemiz ayri bir guzellikti. Dilden dola dolanmis, herkes ne kadar begendigini anlata anlata bitirememisti. Bizim yabanci damat hem yetenekli, yaratici ve hem de animasyon resimde goruldugu kadariyla da sapsari sacliydi. 


Gun geldi Dudu blog yazmaya basladi. Tinie de su yukardaki kolaji blog'a hediye etti. 
Evlendik 1 yil oldu! Kaziyalim yaa biz bu aski, korkutuk asigiz gozumuz hic bir sey gormuyor ve ustelik boyle 1 zor senede bile iliskimiz catirdamamis daha bize hiiiiiiiiiiic bisi olmaz knock knock knock insallah dedik veeee Tinus'un cizdigi biz'i ikimiz de sol el bileklerimize kazittik. 1. evlilik yil donumumuzun hatirasi, Tinus'un bana hediyesi olarak. O'nun cizdigi bir seyi vucudumda tasimak, her an gormek ve dokunabilmek nasil bir mutluluk anlatamam size...
 

Simdi de gun oldu bu rengarenk ask evimize bir seyler yapmak gerekti. Birtanecik cok ugrasti ama en sonunda cok guzel bir sey cikti ortaya. Kanvas print hali de ha bugun ha yarin elimize ulasip, salonumuzun duvarini susleyecek.
Ask cok guzel bir sey ya! Tinus'la karsilastigim ve cok chesssy olacak ama gercekten de sadece kalbimi dinledigim icin oyle mutluyum ki...
Hepimiz hep asik kalalim :)




Bu sarkiyi hala daha dinleyince, kalbime ve mideme boyle kocaman bir karpuz oturuyor. Kalbim hizli hizli carpiyor, bacaklarim uyusuyor ve gozlerim doluyor. Ilk dans sarkimiz... oowwwhhhhhhhhhhh :))) Enjoy canlarim :)

13 comments:

Eliza Doolittle said...

Ay cok tatlisiniz masallah yaa :)

ceren said...

GENE DUYGULANDIM HEMDE ÇOK:( MAHVETTİN BUGÜN SEN BENİ O ANLARI BERABER YAŞADIK GİBİİİİ:) BU ŞARKI BENİM BİLE MİDEME KARPUZ OTURTUYOOOOO

Dudu said...

Eliza; Merciii Merciiiii, oyleyiz galiba :)

Ceren; O dansi hep beraber yaptik biz aslinda :))

kedi ebru said...

bugün üstüste bu iki yazıyı okumak valla beni çok duygulandırdı. uzun ömürler insallah masallah :))

Dudu said...

Ebru; Bugun boyle duygusal bir gun oldu :) Uzun omurler insallah hepimize.

yaban said...

duvar haliniza bayildim, ozellikle son karesine,, senin profil resmini de cok begenmistim, bence de cok yetenekli tinus,,
askiniz bozulmasin insallah, ben de knock knock vurdum sizin icin,,

Gulsah said...

Hey maşallah.
Çok maşallah..
Budur diyorum.Birbirinizi bulmuşsunuz işte.
Gerçek aşk varmışş..Ohh rahatladım :)

Flying Dutchman said...

Marvel Comics'e yayın haklarını satalım hemen...Oradan da bi çizgi roman uyarlaması, ver elini Hollywood...

Dudu said...

Yaban; Tesekkur ederim.
Gulsah; Gercek aski bulana kadar cok ugrastik, ince hastaliklar filan ama neyse sonu iyi oldu :P :))
Flying Dutchman; Hadi satalim valla:) Ben Hollywood'a hemen adapte olurum, hic buradaki gibi sorunlar yasamam :)))

Anonymous said...

ask guzel sey de, aslolan sevgi ama daha onemlisi saygidir duygucugum.
bizim turk kizlarinin hele de kendilerinden daha guzel bir kocalari varsa dustukleri tuzaktir aslinda senin ask dedigin.
misal, anlatiyorsun ya ne cok asik oldugunu kocacigina, onun icin hayatini nasil da degistirdigini sevdigin her seyi geride biraktigini. nasilda onun dilini ogrendigini, (herhalde) tekrardan okula gittigini.

butun bunlari durdurup bir dusundugunde, kocanin senin icin yaptigi fedakarliklari boyle sayabiliyor musun. en basiti,senin anadilini turkce ogreniyormu mesela. dogup buyudugun ulkeyi, toplumunu tarihini merak ediyor ogreniyor mu.

ha boyle sorulara cevabin evetse askini burda "ona buna" anlatmaya devam et. eger durup duraksiyorsan, bil ki aslinda kendi kendine kurdugun bi tuzaktasin. dikkatli ol, kendine saygini asla kaybetme, kaybettirme.

butun bunlari da benzer seyleri yasamis ama sonradan uyanmis bir ablanin tavsiyesi olarak kabul et.

defne

ceren said...

sevgili duygu

ne kadar şanslısınki mikemmel bir kocan var türkçeyide öğreniyo benim canım tinusum takdir eddiyorum onu çabalıyo ve başarıyoda ikinizde çoooooooook şanslısınız canlarım benim.

Happily Dying Of Chocolate said...

Anonymous "ona buna"lardan Defne Ablasi, onlar bunlar bu blogta seni yerler. Duygu'yu tanimadigin cok net ki bu yorumu yazabilmissin. İsbu sebep 'cugum 'cigin deme hakkin yok.
Burasi Duygu'nun blog'u. Onun hayati, ruhu, onun mutfagi, onun cicegi bocegi. Duygu'nun Esi disinda da bir hayati var. Esinin fedakarliklari ve iliskilerindeki emegi esinin blog'unda olurdu, ki takipte kalirsan bir fikir edinebilirsin, sana da bu tavsiye olsun.
Fiziki sempatiler degil ruhlarin askla dansedisinin yansimasidir okuduklarin. Kendi "aci " yasanmisliklarinla olgunlasabilmis hatta kadin ve erkegin askini gercekten yasamis biri olsaydin mutluluklarinin daim olmasini dilerdin.

Dudu said...

Defne Abla;
Su "bizim turk kizlarinin hele de kendilerinden daha guzel bir kocalari varsa" kismina takildim ve sorry ama cok guldum. Beni gudubet, kocami da ilah yapmissin, ustune bir de adini ask koymussun yaa... Ilahi Defne Abla yani :)
Yasadiklarinin ustesinden gelip, kendine olan saygini geri kazanabilmen ve benim de bu ruyadan hic uyanmamam dilegiyle :)

 
view sourceprint? 01 09 10