Friday, April 16, 2010

Bana bir baksana sen

Bak ben cok konusurum. Kucukken de tam tersine cok gec konusmusum. Herkes panik olmus, anneannecigim bana kanarya suyu icirmek istemis. Icirmemis o ayri. Sonra nasil olduysa bir anda cozuluyorum ve bir daha hic susmuyorum. Zekos da o yuzden hep "Iyi ki icirmemisim yoksa kanarya suyundan bilecektiniz, suclusu ben olacaktim" derdi. Hep anlatacak bir seylerim, soyleyecek sozlerim, yapacak esprilerim olur heaa tabii bi de patlatacak kahkahalarim da hic bitmez. Durmadan, yorulmadan, usanmadan konusabilir ve gulebilirim. Susmam gereken zamani da bilirim, bilmedigim sey olunca da susar dinlerim, ogrenirim.Ama bak iste sen cok fazlasin. Sen benden betersin. Ben en azindan susmasini biliyorum. Nerde ne zaman ne konusulur onu biliyorum. Sen resmen sIkIcIsin. Bir kere bak; her seyin en iyisini sen biliyor olamazsin. Hele de senin gibi biri yani. Her seyin en guzelini de yapamazsin. Her seyi okumus, bilmis, ogrenmis olmana ihtimal bile vermiyorum. 5 kelime veya 5 cumle konusunca bir dili biliyor da sayilmazsin zaten, bunu o kalin kafana bir guzel sok ve bir daha sakin sakin disari cikarma. Ciddiyim bak! Dunyadaki her seyi sen yaratmis, sen uretmis olamazsin. Ya valla billa totisimle guluyorum ben sana. Bir gecede 5 hatun goturmus olabilirsin ama saadete gelelim. Yalnizsin hem de yapayalniz. Hah bence bu yuzden zaten bu kadar konusman, bu kadar kendini ispatlamaya calisman. Sakin ol ama yavrucugum ya! Loser'lik o kadar da kotu bir sey degil. Senin durumun hic degismeyecegi icin bence bir an once alis da tadini cikarmaya basla. Yalniz insan konusmaktan, palavralar sikmaktan baska neler yapabilir bir otur ogren.
Bana bak! Susuyorsam sadece senin yasina, basina saygimdan ve aldigim terbiye izin vermediginden susuyorumdur. Tamam mi? Bil bunu boyle! Eger arada bir cemkirip ters ters cevaplar veriyorsam, daha beterini yapmadigima sukret ve shut the fuck up pls! Valla sabrim bitiyor!

Your lips are moving but all I hear is blaaaa blaaaa blaaaa

4 comments:

ceren said...

HAYIRDIR YAAAAA? KİME BU SÖZLER

Meral Erdoğan said...

umarim ilgili kisiye ulasmistir mesajiniz :)

pastelvepastel said...

anaam kız resimdeki adam kenan doğuluya benziyor :))

Dudu said...

Pastel; hahaha benziyormus gercekten de :)

 
view sourceprint? 01 09 10