Thursday, April 29, 2010

Hop hop parti hop hop kralice!

Oh yeah baby! Parti bu aksam baslar, yarin aksam son bulur. Hollanda'ya Queen's Day geldi. Sokaklarda sahneler, DJ, parti, konserler ve boooool ama coook bol alkol. Amsterdam'a ilk gelisim bu kralice gunune rastlar. Aval aval bakinmistim etrafa ve alkolu sinirli tutup, Tinus'un ilk defa tanistigim arkadaslarinin onunde karizmayi cizmemek icin siniri bilmeye calisip son derece de basarisizlikla isin icinden cikmistim. Ayh ne uzun ne devrik oldu. Gecen sene, sarhos sekil Tinus'un bana carpip, bisikletle ust uste birbirimizin ustune dusmesi ve yardim alamadan yerden kalkamamamiz de gune damgasini vurmustu. Ne yazik ki bu aksam calismak zorundayim (is cikisi planlara dahil olmak da olasi tabii ki ) ama yarin sabah taze ve dinamik bir sekilde sokaklara akacagim.
Kralice'nin dogumgununu kutluyoruz ya. Aslinda bu o'nun annesinin dogumgunu. Beatrix'in dogumgunu Ocak'da bir zamanmis ama hani kis mis ne partisi yaaa diye bugunu sabit tutmuslar. Ben dun bunu ogrendim Hooollllandaca dersimde :) Hah evet ogreniyorum dili de yavastan yavastan.


Queen's Day'de buralardaysaniz, boyle sarkilari gun boyu duymaya hazirlikli olun derim.

Su an aslinda ugrasmam gereken law odevimi 2 saat icinde teslim edip ustune bir de coach meeting patlatabilirsem, bugun 15:40 itibariyle Mayis tatilim de baslar. Ne kadar neseli, mutlu ve rahatlamis oldugumu hayal edebilir misin sayin cuma'ya kadar yuzmus gelmis haftasonunu heyecanla bekleyen okur. Peki bir de ustune 4 Ocak'dan beri gormedigin annecigin babacigin geliyorsa nasil hissederdin? Aglamak istiyorum beybi, sokaklara kendimi vurup partilemek, icmek dagitmak... Ahhh o da ne? Queen's Day! Hahaha bak ne temiz kalpliymisim di mi? Baska bir sey isteseymisim olurmus! Ne isterdim acaba acaba acaba???? Ablamin ve minnos bebeklerimin de gelmesini isterdim:(

8 comments:

ipex said...

Benim Amsterdam'ı ilk görüşüm de geçen seneki Queen's Day'in ertesi gününe rastlamıştı. Aman Yarabbi, o ne pislikti :) Bugünü mü bulduk diye söylene söylene geri dönmüştük Brüksel'e! neyseki çok yakındı da pazar günü tekrar gelmiştik :) bi de geçen sene biri tören sırasında arabayla yayaların arasına dalmıştı sanki?? öyle bi aksiyon olduğunu hatırlıyorum :)

ceren said...

bide ceren ile türenin gelmesini isterdin biliyorum kesin isterdin beybicim yaaaaaa :):):)):):):)

kenan amcanın bavuluna mı girsem ne yapsam acaba?????

ayrıca merak ediyorum kraliçede kutluyomu sizinleeeeee ehehehehe

Flying Dutchman said...

Ik ben het er niet mee eens...:)

öbür tarafa da yazmışız keşke kopyalasaydım, bari başka türlü yazayım

ben bu büyük, tüm yurt çapındaki milli günleri sevmiyorum, çok hengame ve kargaşa oluyor. ben şehirlere özgü festivalleri seviyorum, ne bileyim işte utrecht caz festivali, alkmaar peynir festivali, almelo wilders festivali :)) şu bu

bir de festival geçen sene elinde patladı herkesin biliyorsunuz...

bu arada 4 ocak daha 3 ay önceydi yahu, ben hollandaya ilk geldiğimde ailemi 1,5 sene görmedim, şu anda da hazirandan beri görmüyorum ben ne yapayım...:)

pianthus said...

Geçen sene bizimde yürümekten ayaklarımız şişmişti:) Bu senede aynısı olacak herhalde. Komşu çıkacağız yakında:) Ailenle iyi gezmeler:)

Gülşah said...

Ah ben de aşağıdaki cümlenden yapmak isterdim :
"Aglamak istiyorum beybi, sokaklara kendimi vurup partilemek, icmek dagitmak"...

Kraliçe doğmuş olabilir.Annesi doğmuş olabilir..Anneannesi kafasına tacını takmış olabilir..Herhangi bir bahane bana uyar..

Dudu said...

ipex; amsterdam'a gelinecek en bi kotu gun herhalde 1 mayis'dir :) sehir hakikatan cok beter ve pis oluyor.

ceren; meeaauwww acaba oyle bi ihtimal var mi? bavuldan cikman gibi? bekleyeyim mi? :)

dutchman; bana yeter ki festival olsun eglence olsun. kralice veya peynir pek fark etmiyor yani. gecen seneki olay da uzucu ama yine de eglenceleri etkilemiyor.
gidip gelmelere gelince de; galiba biraz da zamanla alakali. ben henuz cok yeniyim ve hic alisamiyorum bu ayriliklara.

pianthus; bol yuruyeceksin, bol hareket edeceksin ki daha fazla daha daha fazla icebilesin:))

gulsah; bahaneler oyle guzel ve coktu ki.. sen tahmin et artik benim nasil partiledigimi :)) miss u baby bu arada.

Anonymous said...

ya merak ediorumda burada çalan şarkının adı nedir????

Dudu said...

Nick&Simon - Rosanne

 
view sourceprint? 01 09 10