Friday, May 28, 2010

adamibul

Uzun zamandir bildigim, ara ara da baktigim bir blog var.
Blog sahiplerinden biri Amsterdam'da yasayan bir Ispanyol, hem blog'unu hem de kendisini cok severim. Gunluk hayata baktigi gozu cok seviyorum, artist olunca gozler de iste bir baska bakiyor beee diyorum. Bakip da gormedigimi, neler kacirdigimi gosteriyor. Ilham verdi, gozumu acti ve iste bugun bir anda boyle ortaya karisik bir  "Hadi yaaa biz de yapalim benzer bir sey" dedirtti. 

Yaptik efendim.
Pur heyecan, pur nese basladik ve ciktik yola.
Sahnede tanisan, yillarla birlikte kaybolan ama sonra naparsin iste yine o isiklarin gucuyle birbirlerini tekrar bulan iki dostuz biz :) Ne var ki hayat ikimizi de farkli yerlere surukledi. Amsterdam ve Istanbul arasi bolunduk ama kopmadik, guclendik. "Her gun zaten her animizi birbirimizle paylasiyoruz, post'luyoruz. Iyi fikir hadi blog olsun madem o zaman" deyip bir anda costuk.

Buyrun gelin heyecanimizi paylasin :)


For Manuela
Gracias mucho for the inspiration:) I love your way of looking at life. Hope my  friend and I can get a bit close. Can't wait for your posts you'll post on your trip!

9 comments:

manuela said...

Hey!!! Great to know you like the idea and you are going to do the same project with your friend!!! Tonight I'll upload all my pictures from this week.

I'm following you from tonight! ;)

yaban said...

iyi fikir,, sadece her gun post isi biraz zorluyor.. 2 kisi yapmak nispeten iyi,,

Dudu said...

Manu; Thanx hon!
Yaban; Her gun gibi bir iddiamiz yok bizim:) Gorelim bakalim nasil gidecek.

buketbukethayaller said...

Duyguu, do it , do it, do it!
Amsterdam gibi cilgin bir sehirden harika kareler cikar.
Hem dünyaya bir kameranin arkasindan bakarmis gibi yasayinca her sey daha bir farkli görünüyor sanki.
Hem sana , hem de izleyenlere keyifli anlar sunacaktir mutlaka!

yaban said...

duygu, gördüğüm günden beri aklımdan çıkmadı, ben de denemeye başladım, her gün 1 foto konseptini.. belki tutar.. severim.. devam ederim.. :)

Gülşah said...

Ay çok kıskandım sizi.

Gülşah said...

Ayrıca bloğa göz attım geri geldim.
bu iş tutar!Çok beğendim

Dudu said...

Buket; Yapiyoruz bakalim simdilik eglenceli gidiyor.
Yaban; Hadi bakalim kolay gelsin, ama bizimle de paylas.
Gulsah; Miami'ye geri donersen seni de aramiza alabiliriz :D Devrilmis koca agaclarla olan fotograflarini koyarsin :)))))

yaban said...

aaa blogun adindaki anlami simdi farkediyorum, cok guzel,
a'dam i'bul

buldum, odulum ne?
benimkine profilimden ulasabilirsin, belki sonra 'gidilmeyen'den de anons ederim,

:)

 
view sourceprint? 01 09 10