Wednesday, May 12, 2010

Gencim gencsin genciz ve genc kalacagiz beybi :)

Bu Amsterdam havasi beni aileme rezil etti rezil!!!!!!!!! En son okulda bacaklari, kollari acmis cimenlerde gunesleniyorduk. Sonrasi bulanik. Annemler gelmeden 2 gun once filan bir yagmur, bir soguk... Hala daha oyle devam ediyor. Hava sogudukca soguyor, ruzgar ucusturuyor. Ama neyse ki yesillendik, camdan bakinca ormanin icinde yasiyormusuz hissi var. Tabii bir de bir uyku havasi, bir tembellik, bir yorgunluk. Annecigimle evde tembellik yapiyoruz. Diet filan umursamayip homini girtlak mamalar yiyiyoruz. Babacim geldiginden beri evde is yapiyor, kendine isler yaratiyor. Ikea, Praxis, Hornbach fellik fellik geziyoruz. Ben artik "yeteeeeeeeeeeeer" diye cigliklar atiyorum. Insan hic dogum gununde Hornbach'da 4 saat gecirir mi? Ben gecirdim. Gecen sene de yatak odama duvar kagidi yaparak gecirmistim. Yaslaniyor muyum, gittikce domes bir insan mi yoksa cok ama cok sIkIcI bir insan mi oluyorum diye dusundum taaaa ki haftasonu eve 30 kisi doldurup gece 3'e kadar yiyip, icip, eglenip, dans edip zurna oluncaya kadar. Yok yok hala daha egleniyorum, bira ve proseco'yla zemin yapip ustune de siselerce sarap hupletebiliyorum, topuklu ayakkabilarimla gecenin sonuna kadar dans da edebiliyorum bir de ustune o kafayla cikip cam siseleri gecenin o saatinde cope atip, sabah kalkinca da evin her yerinde sise arayabiliyorum. Onca insani toplayip bir de ustune oyle guzel, sicak bir gece gecirince Yalnizim dostlarimmm yalnizim artiiikkkkk diye soylenmem de artik annem ve babam tarafindan yasaklandi. Hala genc, hala enerjik, hala sunger bir midem oldugu, eglenmeyi cok ama cok sevdigim de onaylanip, daha daha katlanarak cogalmasi, Tinus'un da dibimden hic eksik olmamasi dilendi.
Ah bi de biz gecen bir kere evde 6 kisi yiyip icip eglenmistik. Polis gelmisti kapiya ama ertesi gun hic birimiz o polislerin niye geldigini, ne dedigini, kimin sikayet ettigini hatirlayamamistik. Heh iste megerse o gun o polisler kapinin onunden geciyorlarmis ve evden gelen ciglik sesleri icin kapiya gelmisler. Hani noluyor, kim kimi girtlakliyor diye! Bunu da bir daha unutmayayim diye yazdim :)

Bi bi bi bi deeeee 5 Mayis'da da Haarlem'de  Bevrijdingspop vardi. Hollanda'nin bagimsizlik gunleri kutlamasinda yapilan, artik geleneksellesmis ve gittikce daha da daha da buyuyen bir organizasyon. Bu sene Junkie XL izleme sansina sahip olabildik. Cooook ama cooook kalabalikti. Oyle kalabalikti ve telefon hatlari oyle bir calismiyordu ki Tinus'la birbirimize kenetlenip, grubun diger kalanini kaybettik. Okulum sponsor oldugu icin, ortalikta tanidik yuzler gorup eglendigim icin de ayrica zevkli oldu tabii ki. Onumuzdeki sene icin ben de kendimi ortaya atip orada calismak istiyorum. Bu de kendime notum olsun.

Yarin yine resmi tatil. Yehhhuuuuuu!
Operim hepinizi.


10 comments:

Eliza Doolittle said...

Duduuuu, sormaaa, beni bu havalar mahvetti! Bu A'Dam gecen yil buradaki ilk baharimda, ve ondan 1 yil once Higgins'i ilk defa Mayista ziyaretimde boyle diildi, neler oluyor yahuuu?
Ama evetevet yarin tatiiiillll

beste said...

yarin burda da tatil ve ben Parsi'teyim. O 30 kisiyi toplama isi bende de devam ediyor hemde domestic hayatima ragmen:) ne demisler kucukken neysen 40'inda da osun yok nasildi o laf yahu! Anne; baba kiyisinda guzel amsterdam gunleri:)

Dudu said...

Nisan ne guzeldi degil mi? Bak biz o ara hem bahar hem yaz yasadik diye saydi bu havala ve simdi bitti canim. Sonbahar yasiyoruz su anda, sonra da kis gelecek haberin olsun :)))

Dudu said...

Besteeee 7'sinde neysen 70'inde de osun sekerim :))) Idolumsun zaten sen:) Paris yollari cok yakinda bana da gozukuyor, cooook heyecanliyim :)

ayçobanı said...

2 kere 5 mayis kutladim NL'de ikisinin sonunda da sallaniyordum ciddi ciddi :) Benim Üni imza atilan kentteydi, haliyle pek bir önemli 5 mayis o miniminnacik köy kentte :))

Bu mayis soguklarinin cesitli isimleri var biliyor musun?? Bu son günlerdeki Sophie'ydi galiba, cok iyi hatirlayamiyorum incelemek lazim...

pianthus said...

Bu kadar soğuk bir mayıs geçirmemiştim hayatımda. İzmir'dekiler nispet yapıyor bana, "haftasonu Çeşme'deyiz" diye:) Ailenle iyi gezmeler ve geçmiş doğumgünün kutlu olsun.

Dudu said...

Aycobani; Neresi o imza atilan yer? Haarlem de bildigim kadariyla en son ozgurlugunu alan yer mi ne oyle bir sey o yuzden oyle buyuk bir kutlama yapiyorlar:)) Cok ilgiliyim gordugun gibi :P

Pianthus; Tesekkur ederim. Havalar ters kose yatirdi resmen. Bugun cooook soguk, kalorifer yakiyoruz :S

ceren said...

burası yanıyo yanıyo yanıyo canım :) berran teyzeler geri dönsün hemen söyle :):):):) hehehehe

Dudu said...

Orta yas ustu bunalma,daralma hallerinde olan baaaaaayanlar icin burasi su anda muhtesem :)))

ayçobanı said...

Wageningen, minik bir kampüs sehir aslina bakarsan...

 
view sourceprint? 01 09 10