Wednesday, May 5, 2010

Mayis'in en guzel gunusun 6 Mayis

Aylardan Mayis, gunlerden Hidrellez. Ben bunu yazarken de az sonra 6 Mayis.

Gul agaclarinin altinda cizim yapa yapa, sonra gizli gizli onlari gemide denize atmaya calisa calisa geldim bu gunlere diyemeyecegim cunku; eskiden hiiiiiic ilgim yoktu ama son bir kac senedir bu olayi eglenceye donusturup, mahalle capinda 5 Mayis event'leri duzenledigim oldu. Annem benim icin "cop adam" cizip de sonra karsima Tinie cikinca da anneme "you're the beeeest, you're the champion" soyledik yan yana dizilip, saga sola sallanip. Maalesef bu gece ne Ahirkapi sansim ne de gul agaci var etrafimda. Tam da "gitti benim dilekler, elimde kaldi bak gordun mu?" derkeeeeeennn........ Ha bugun ha yarin, su koca yasima aldirmadan bin tane mum ufleyecegim aklima geliyor da derin bir nefes aliyorum.
Dogdugum gun evimizi su basmis. Sen dusun artik ben nasil bir bereketle gelmisim bu dunyaya. 





7 comments:

Flying Dutchman said...

doğum günün kutlu olsun, efteling'e gidin :))

kedi ebru said...

mutlu kutlu neşeli yıllar dudu. gülen yüzün bir ömür solmasın. :)) sevgiler.

Gülşah said...

Doğum günün kutlu olsun.Bahar dünyaya gelmek için doğru zaman!
Doğru zamanda doğru yerde (Tinus da kolunda) olmanı diliyorum.
Biz de dün ateşten atladık.Hıdrellez ateşsiz olmaz!
Sabah annem bahçeden topladığı çiçekleri yüzümüze sürerek uyandırdı.Çiçeksiz de olmaz!Haftasonu piknik de şart.
Bu şaman adetlerini torunumun torununa böyle sürüp gitsin istiyorum.

elif said...

bizede hıdrellez kutlamak kısmet olmadı bu sene ne yazıkki:( hatta gelip geçtide ole aklıma geldi postunu okuyunca..
doğum günü mumlarından ve dileklerinden banada bişeyler düşermi acaba dudu:)

Dudu said...

Dutchman; Dank je :) Efteling'e icim gidiyor e insallah ben de bir gun gidecegim :))

Ebru; Hep beraber gulelim sekerim :))

Gulsah; Ne guzelmis yaa oyle cicekler, atesler filan. Seneye oradayim :))

Elif; Ben de dilek bol. Blogger'lari da gor Tanrim diye arada hepinizi anarim :))

Mel said...

aaa sen de bogasin! benimki de 17si. kendimim diye söylemiyorum biz bogalar süperizdir :P baska da burclarla falan alakam yok.

böyle önemli günlerde yagmur da sahanedir! bizim dügün sabahinda her yeri sel gtürürken bi tek ben daha da keyiflenmistim. sonra zaten zamani geldiginde bereketini birakip gitmesini de bilmisti yagmur.

Dudu said...

Mel; Evet, boga burcuyum ama pek de anlamam aslinda burclardan. En buyuk ozelligi tembellik sanirim, o da bende bolca var :)
Bereketini birakip gitmeyi bildikce her yagmur guzel :)) Su 2-3 gundur yagan mesela baydi artik :)

 
view sourceprint? 01 09 10