Sunday, May 2, 2010

Sevgili düdük;

Heyecan dorukta, yorgunluksa almis basini gidiyor. Tut tutabilirsen.
Queen's night'da bir tasla iki kus vurup, is sonrasi ortamlara daldim Tinus'a katildim. Yagan yagmura ve soguga ragmen arsizca gulduk, eglendik ve ictik. Eve gelip de ne kadar islandigimizi fark edince dedik yaa deli miyiz ne zorumuza yani diye. Amaaan canim ama once in a year yani. Queen's day gunu de evde kahvalti partisi, arkadasimizin dogum gunu sebebiyle proseco patlatmalar ve krep'le proseco-meyve suyu beraber icmeler. Vallahi midesizlik aaaaa baska bir sey degil diye dusunmeyin, cok da guzeldi. Gun boyu ordan oraya yuruyup, o tezgah senin bu tezgah benim bakip, DJ'lerle dans edip,  bir suru Efes hupletip, evimizin yolunu bir sekil bulabildik. Simdiye kadar gecirdiklerimin en guzeliydi. O yzuden de yaziyorum zaten be sevgili gunluk. Hatiram olsun iste. Gun yetmedi, keske daha uzun olsaydi, keske daha da cok gulseydik dedik. Tinus'un yerde bulup kafasina taktigi balon dandik turuncu sapkayi da yolda o'nu durduran birine 5 Euro'ya satmasi olay oldu. Saklayacagiz o parayi, yatirim yapacagim ustune. Milyarder olacagim sevgili duduk. 
Yanda bir yerde bizim ortami ele gecirdigimiz, kocamin da bacaklarinin ayrilmadan onceki halini goruyorsunuz. Ayni cubuklar Limbo araci olarak kullanildi, hepimizin beli bukuldu... "Babe we r so good at entertaining people. I wanna organize a party". veeee "Duuuuuhh!!! What am I studying? Hellooooooo?!!?!". 

Artik nasil bir ayarlama yapabildiysem sabah zipkin gibi kalktim. 10 kaplan gucunde evimi temizledim, alisverisimi yaptik veee iste simdi ailemi bekliyorum. Nasil bir heyecan, nasil bir mutluluk... Yani ben bugun annem ve babama sarilip mi oturuyor olacagim? Annem en sonunda evimi mi gorecek? Aksama annemle kahkahalarimizla evi mi inletiyor olacagiz? Karnima sanci giriyor. Ortaokulda matematik sinavina gircekmis gibi heyecanli ve korkagim. 

Sevgili duduk, sen beni bir sure unut! Bugun sana duduk dedigim icin de sorry ama iste oyle komik, abuk, super duper heyecanli bir gun bugun. Hem ben sevdiklerime hep duduk derim zaten, hahahah yerseeeeen :)
Of ya iste heyecanli ve hiper gunler geciriyorum.


6 comments:

Selen said...

Duygu, e-mail adresini bulamıyorum burada. Ben mi göremiyorum? Bana yazsana, köpek resimlerini göndericem.

Ayşe Şakarcan said...

Dudu, kaçırdım Queen's Day'i:( Annenle mutlu günler sana:)

Ashley said...

Sana ulaşabileceğim bir e-mail adresi verebilirmisin Dudu ablacığım. :) Blog davetş atıcam annemde atacak.Bloğu filtreledik

kedi ebru said...

ay çok heycanlı! :D cok guzel gunler gecirirsiniz insallah

Dudu said...

merci beybi ebru :)

buketbukethayaller said...

Duygu,
gözün aydin demek istedim , istedim, bir türlü kismet olmadi !
umarim bol bol hasret giderecek , bütün anne yemekleri yenecek kadar kalirlar ve bol bol da gezebilirsiniz! tadini sonuna kadar cikar!!!

 
view sourceprint? 01 09 10