Wednesday, June 23, 2010

bi de bi de bu vaaar

Yaaa ben artik ders calismak istemiyorum. 2 ya da 3 sinavim daha kaldi. Ya da diyorum cunku eger hukuk sinavindan gecemediysem, tekrarina girecegim. Hava zaten dandik duduk bi de ustune boyle eve kapanip ders calismak zorunda olmak nasil koyuyor bilemezsin. Mumkun oldugunca sosyallesmeye calisip, sonra eve gelip "anatomy of a trend" okumak valla cok bayik. Kitap guzel, cidden enteresan seyler yaziyor ve hosuma gidiyor ama iste ders oldu mu valla sikence gibi geliyor.

Hani ilkokuldayken bazi odevleri annemiz babamiz yapardi. Harita cizmek gibi mesela. Annem hep bastan savma yapardi. Neyse ki sonra aydinger (?!?!?!) kagidini kesfettim de ustunden kopya kopya ciziyordum haritalari. Bak neyse simdi de web sitesi ve kitapcik yapmam gerekiyordu. Bunca rapor, deadline ve sinavin arasinda ve o dersin diger teslimleri yuzunden bi gulucuk bir opucuk Tinus'a yaptirdim. Hic de utanmiyorum. Ust uste bu kadar yigarlar utansin. Yoksa ben de istemez miydim goz nurum bir web sitem olsun, baaaaaak ben yaptiiiiim diyeyim. Baska bahara kaldi artik! 

 I Am Kloot da kesinlikle live izlenmemesi gereken bir grupmus, dun aksam bunu ogrendik. Esniyordum bir ara yaa, sandalye bakindim dedim bulsam da otursam da nerdeeeee... Balthazar diye bir grup izledik, onlar bombastic bir surpriz oldu. Cok guzellerdi, bu Belcika'dan bazen guzel gruplar cikiyor cidden, takip etmek lazim. Grup elemanlari oyle gencti ki "leeyyn bunlarin okullari odevleri yok mu ne isleri var boyle turne murne" dedim. Genc olduklari icin de iste vurmuslar kendilerini bence drug mrug ya da solist ciddi ciddi arizaliydi. O boyle bi fevri bakislar, hareketler, abuk gitar tutmalar filan... Aman aman dusman basina oyle evlat! Anane mode on!

Cuma gunu sinif partisi yaptik. Sinav diyorsun rapor diyorsun ne partisi deme! Olaya bak sen! Okul sart kosuyor, sinifina veya bolumun hepsine parti yapmak zorundasin diyor. Ve o da sinav haftasinda oldugu icin, partilemeye bile oflaya oflaya gittim. Creative Team'de bulunan ben ve diger cucuklerle karar verdik dedik theme hippie olsun. Evet hic de dusunmedik yani, ne olursan ol yine gel theme'i bile olabilirdi. O kaddar kolaya kactik yani.  Tinus'un ananesinden super bir elbisem var, yani o partide giyinmezsem bir daha hic bir yerde giyemem. Bir gece onceden dizdim her seyi hazirladim, evde bir iki salindim, sov yaptim ve ertesi gun hava bana agzimin payini verdi. Ya valla bu havalar cok feci. Yok yani buraya yaz maz zor gelir ben size diyeyim. Gayet siradan bir hippie olarak ama yine de bol aksesuarli ve kafamda ciceklerimle gittim partiye. Alkolun ve eglencenin de etkisiyle saclarimi ordurdum zenci stayl, aralara yesiller sarilar filan. Sabah tuvalete kalkinca aynada kendimi gordum ve uzun bir OOOOOFFFF cektim. Goren de sanir ki Brezilya'yi destekliyorum. Hosuma da gitti aslinda o orgu olayi. Bitlenmeyecegime bir inansam, yaz tatili icin cok da guzel yaptirilabilirim. Vay nat yaaa di miiii? 

Bak bi de formspring yaptim. Kim ne soracak allasen yaaa ne zirtopz filan diyordum ama insan sikilmaya gorsun! Bugun bi ara bayagi bayagi egledi beni. Buyrun gelin isterseniz siz de bu gariban ogrenciyi su dertli sinav gunlerinde egleyin. 



7 comments:

ceren said...

kuzucum saç süpppppper olmuş :)

Nuh said...

Yaa sen simdi ciddi ciddi event manager falan olmusun be Dudu, gunleri sayiyorum geriye dogru, pisikletimi hazirladinmi?

Dudu said...

ceren; merci beybi. kivirlari zaptetmek icin mukemmel bir yol aslinda :D

nuh; hahaha kendi eventimin manageriyim beee :))) ben gun filan saymiyorum, sayinca cok heyecanlaniyorum:)) pisikletin hazir, her gun yagliyorum, temizliyorum, bakimini yapiyorum :P

duygu said...

sac zuper oolmuş!!!!!!!!!!!!!
ayrıca sikence yazmana guldum hahaha

Dudu said...

hahaha goguzzzzz
duzeltmiyim dursun, gozumun nuru :D

Black Pearl said...

çok kreatifsin dudu, çok guzel olmus.

Dudu said...

tesekkur ederim :)

 
view sourceprint? 01 09 10