Tuesday, June 15, 2010

Desmet

Amsterdam ve cevresi sakinlerine sesleniyorum!
Mekan onerisi gelioooooooooooooooo
Desmet! Gayet abuk isimli (ne ola ki desmet?), radyo kayitlari, video cekimleri, konser kayitlari filan yapan bir studyo. Boyle bir bal dok yala, boyle bir elinde on marifet bir mekan. Genellikle her hafta cok guzel konserler oluyor. Bir gece de 3 grup caliyor, her konser 30 dakika, yuzde yuz canli. Radyo veya TV icin konserler kayit ediliyor yani oyle cilgin atip kendinizi sahneye atmak, soliste sutyen firlatmak filan yooook! Oyle boring bir oturma duzenli, saga sola sallanmali bir yer de degil hani yaniltmayayim. Mekana girdiginiz anda bir 70'ler 80'ler havasi var ki, kirmizi bir ambians, oyle bir guzel esiyor ki... yeme de yaninda yat! Yalniz iste bu konserlerde bir olay donuyor kiiiiii... Bilet sistemi yok. Milyon avroolar dokiiiciiiim, iceri girmek istiyorum deseniz tabii ne olur bilmiyorum ama siz en iyisi benim dedigim yolu izleyin. Internet sitesinden once kendinize bir hesap aciyorsunuz, sonra konser duyurularini takip ediyorsunuz ve guest list'e adinizi yazip 2 kisilik davetiyenizi kapiyorsunuz. OOwhhh yeaah! Benim gibi abidik gubidik dutch bilenler icin site biraz karmasik olabilir, oluyor, yasadim biliyorum. Hic cekinmeyin, kurcalayin oraya buraya bakin, bozulmuyor korkmayin:) Noooolur sen yardim et diyenlere de hemen yardim edeyim; 3voor12'nin sitesinde asagilarda bir yerde "gastenlijst" yazar, ona tiklayalim ve konser programi karsinizda. Sonra bir bakmissiniz cok sevdiginiz ve bir turlu hic de denk gelmediginiz grup geliyormus da orada caliyormus. Mesela benim "I am Kloot" cok sevip ama hic de yakalayamamis olmam, onlarin 21 Haziran'da Desmet'de calacak olmalari gibi. Veya daha once yakaladigim "Absinthe Minded" gibi.


Iste linkleeeer;

http://www.desmet.tv/ 

http://3voor12.vpro.nl/index.jsp  

Hadi bu da benden size 15 Haziran hediyesi olsun :)

5 comments:

yaban said...

sen harikasin, sosyal aktivite rehberisin, bakicam buna da en yakin zamanda ama blogunun bir eksigi var,, hani gidilmeden once iki yazi ile duyurulan paris gezisi,, insallah paris bekledigini vermistir sana,, en azindan hayal ettigin gibi miydi, onu soyle, merak ettim,,

Dudu said...

Gece gunduz oturmus ders calisiyorum, bu hafta 3 tane sinavim var:( Bi toparlanayim, Paris'e parmak basacagim :)

yaban said...

piki o zaman,, sinavlarinda basarilar..

Eliza Doolittle said...

Aaaa negzeeellll...dutch kisminda gorucem hanyayi konyayi ama du bi bakiyim cicimm

Dudu said...

Eliza; anlattigim kadar kolay ya zor degil.

 
view sourceprint? 01 09 10