Monday, June 14, 2010

Söküğü olan?

"Yil sonuna kadar 100 tane pazar gezile, yoksa kafan kesile" gibi bir emir almisim gibi, kapi kapi pazar geziyorum. Elimde degil, cok seviyorum, cok egleniyorum. Her seferinde bir seyler almasam bile (ki aliyorum), sirf oralarda gezinmek, ellemek, gormek icin gidiyorum.

Yilda sadece bir kere yapilan, Egmond'daki bir pazara gittik. Kucucuk bir kasaba, esyasini kapan gelmis, kullanmadiklari oyuncaklarini kapan cocuklar cikmis kapisinin onunde satiyor. Canli muzik olunca ve pazar da kasabanin her yerine yayilinca, pazardan daha cok senlige benziyordu.



Eger Hollanda'daysaniz veya olur da  yolunuz buralara duserse ve biraz da vintage'dir eskidir guzeldir merakiniz varsa mutlaka ne yapin edin arastirin ve bu pazarlari gidin gezin. Turkiye'de olmayan, en azindan benim hic gormedigim bir sey. Ilginizi cekebilir.

Iste gunun en guzel getirisi de bu!
Yeni oyuncagim!  :)


Kendisi yeni dikis makinem, Hollandali bir amca tarafindan hediye edildi. Bir 10 dk basindan ayrilmadan baktik, inceledik ama karar veremedik. Yani dikis dikmeyi bilmiyorum ama dikis makinem olsun istiyorum. E bi de bu cok eski bir alet... Zzzzacamalama Dudu deyip uzaklasmistim. Tekrar oradan gecerken, bu amca bizi durdurdu ve istersem hediye olarak verecegini soyledi. Essek olusunden hallice agir oldugu icin tekrar evine tasimak istemedigine eminim. Tinie de beni kiramadigina gore, annem de ustune "Ee hadi al o zaman, ogrenir en azindan sokuklerini dikersin (!!??!!!)" deyince biz aleti sirtlandik geldik. Bir yerden baslamali, dikis ogrenmeli artik. En sonunda Albet Cuyp'da su ic gecire gecire baktigim kumaslarin yanina yaklasip, dusunduklerimi gerceklestirebilecegim. Tabii once bana su isi ogretecek birini bulmam lazim :)

Annemin gidisi, yeni heyecanim makinem, baslayan sinavlarim, is, deadline'lar, karmakarisik bir hafta benim icin basladi. Herkese iyi haftalar olsun bakalim.

11 comments:

görkisan said...

duduuu, benim kumaslarim da hazir ama kullanamiyorum, ortak birini bulsak bize ogretse, avrupaya yayin yapsa, ne guzel olur di mi :)) komsuculuk da oynariz, yaptiklarimizi gosteririz, fikirler aliriz falan, hatta abartip kokosluk yapariz, tamam ben cok kaptirdim kendimi :))

Ashley said...

Dudu abla almanlar Flohmarkt diyorlar.Çok güzel çok seviyordum oralardayken. Türkiye'de kimse kimsenin bişiyini alıp giymiyor oynamıyor yada satın almıyrken o zengin avrupalılar akıllarını çalıştırıp herşeyden kar ediyor ve eğlenmeswinide biliyorlar. Ohh ne güzel güle güle kullan yeni oyuncağını :D
Sevgiler
Ashley

pianthus said...

Yeni makinan hayırlı olsun, sipariş veririz belki birgün:) Bir ricam olacak, böyle pazarları yada arada yapılan etkinlikleri gitmeden önce yazarmısın? Gittikten sonrada yaz tabiki:)) Benim pek haberim olmuyor böyle şeylerden o yüzden:))

Dudu said...

Gorki; Ah keske yaaaa! Napicaz bizzz? Su an biz burada 4 kisiyiz bu yola bas koyan:) Pes etmek yok! :D

Ashley; Burada da "rommelmarkt" deniyor, junk markt yani. Alirken eglenmesi bir ayri, eve gelip hepsine teker teker bakmak ayri bir eglence.

Pianthus; Tabii ki yazarim, ilgilenen yok diye dusunmustum ben :D Amsterdam'da sadece 2 kere gittim, ikisi de berbatti. Alkmaar cevresinde benim gittiklerim, en yakin 27 Haziran'da var. Eylul'de buyukleri basliyor yine, onlari tavsiye ederim. Keep in touch, ayarlariz bisiler:)

BBH ! said...

Hosgeldin, Duygu !
Fransa anilari beklerken, bu dikis makinesi de neyin nesi??
Ya sen sabirsiz bi seye benziyorsun, dikis sabir isi, nerden esti sana bu??
Ben de sabirsizim ama bi dikis aski var, model biriktirmekten bi hal oldum, su okul isleri bitse, hayat duzene girse , hepsini dikecegim. O zamana yeni meraklar bulmazsam tabi :-))

Dudu said...

Icinde eglence ama en cok da yaraticilik olan her seye varim ben:) O yuzden sabirsizlik filan engel olamiyor :)

Gülşah said...

OMG!!
Yakında diktiklerini yayınlamanı bekliyorum.
Ben de dikiş makinesi almak istiyorum am bu böyl,bir gün bi çocuğum olsun gibi bir dilek.Ne zaman nasıl,becerebilir miyim bilinmez :)

ceren said...

manyakkkkkkkkkksın kızım sen yaaaaa bi dikiş makinesi eksikti o evde yarabbim ) koltuk örtümün siparişini dün vermiştim sanırım :):):): bekliyorum

Dudu said...

Gulsah; Yaptim valla bi delilik ama bak en azindan para vermedim, simdilik bi ziyan yok :)) Sen de once dikisi hallet, sonra bebege bir seyler dikersin :)))

Cero; Evin tek eksigi sensin haberin yok :)))

yaban said...

pazarlara ben de bayiliyorum,, valla pianthus gibi benim de aklimdan gecmisti,, sen soyle aylik yillik hollanda amsterdam programlari, gezi rehberleri filan yapsan keske,, ne, nerde, ne zaman, nasil,,?

insallah dikisi ogrenebilecegin bir kaynak bulur ve kendine guzel ciciler dikersin.. ogrenemesen bile yine de hos bir dekor olmus evine,,

Dudu said...

Yaban; Ben de dekor olur, camin onune filan koyarim demistim ama evin diger sakininden oy alamadik makinem ve ben :)))
Genellikle cok plansiz olup, firlayip gittigim icin haber verecek zaman pek olmuyor ama bundan sonra deneyecegim, soz :)

 
view sourceprint? 01 09 10