Tuesday, July 6, 2010

tingirrr mingirrrr

Bir heyecan bir heyecan...
Hollanda yari finalde! Buyuk mac bu aksam. Amsterdam turuncular icinde. Bunca Queen's Day gecirmis ben, turuncu hicbir sey almamakta direnmistim ama galiba gun bugundur. Abuk abuk yanip sonen gozlukleri gozume kestirdim. Hollanda askindan filan degil ama, eger yenerlerse pek keyifli eglenceli partiler olacagini bildigimden, nolurr noluurrrr kazansinlar diyorum. E  benim bey de sevinsin, mutlu olsun tabii :))
Havalar tingir mingir guzel gidiyor ve hatta bir kac gun de fazla guzeldi, cilgin sicaklar oldu. Gunes gorduk mu sokaklarda, parklarda, havuzlardayiz. Ah be Hollanda, azicik  havalarin boyle guzel olsa hani en azindan kesintisiz 1 ay desek, sevmez miyim ben seni o zaman?
Onumuzdeki aylarda Amsterdam'da olacak olan Sebnem Ferah, Nil konseri haberleri de kanimi kaynatiyor, heyecanlaniyorum. Dogru zamanda, dogru yerde, dogru insanlarla olmak cok guzel sey be! Guzel seyler olacak, cok guzel seyler olacak.

7 comments:

görkisan said...

mac icin degil ama konserler icin pek bi kiskandim, cook sanslisiin dudu, bizimkiler zurihte oluyor genelde ve oraya gidecegime hep baska ulkeye giserim mantigiyla bisey yapamiyorum. bol eglenceli kahkahali olsun ;)

Black Pearl said...

ben acaip heyecanliyim, karnimda acaip hisler var. Aksami zor bekliyorum vallahi.

ceren said...

gelseydin ben seni bütüüüüün konserlere götürürdüm...

neyleyim sensiz seal konserini, neyleyim sensiz Kenan DOĞULU konserini ben :):):):)
parti insanı umarım kazanırlarda eğlenirsiniz xxxxx

kedi ebru said...

ay pek güzel!! iyi eğlenceler :))

Demet said...

Aldilar maci :). Biz de cok bir sevindik dun aksam. Rembrantplein de arkadaslarla seyrediyorduk. Hatta Hollandalilar da bizim neden bu kadar sevindigimize anlam verememislerdir. Ben gecen cuma gunu denize bile girdim:) Hatta hava bodrumdan daha sicakti :)) Bu arada Sebnem Ferah ve Nil konserini senden duydum kesin gitcem :) Tesekkurler

Black Pearl said...

ya arkadaslar Sebnem Ferah ve Nil aynı aynı gün aynı yerde mi konser verecek. Bilgileri bana gönderirmisiniz. Hiç bir türk şarkıcının konserine gitmedim şu ana kadar :-(

Dudu said...

Gorkem; Amsterdam'a gelin, bir tasla iki kus hesaaaaabi :)
Ceren; Baska zaman geldigimde butuuuun konserlere gideriz:)
Ebru; Sagol babe :)
Demet; Henuz denize giremedim ama havalar cok guzel gidiyor, knock knock!
Black Pearl; Sebnem Ferah konseri Ekim'de, Nil de Aralik'da olacak. Gelismeleri ve detaylari yazacagim.

 
view sourceprint? 01 09 10