Tuesday, August 31, 2010

Tatiller de biter

Tatil mi yaptim yoksa dayak mi yedim bilmiyorum! Interrail yolculugumuz gecen persembe bitti ve ben de bittim! Degdi mi? Degdi! Bir daha yapar miyim? Deli misinnnnn tabii ki? Oyle cok sey yasadik, oyle cok anlatacak sey var ki... Hepsini anlatamayacagima eminim ama once bir kendime geleyim sonra da bir interrail yazisi patlatirim (yazmazsam blog dunyasi cokecek sanki :) ), benden sonra gelen kusaklara isik olurum. 29 yasinda da interrail yapilabileceginin ispati olarak da yazmam lazim zaten her seyi :)

7 hafta Amsterdam'dan uzak olmak muh-te-sem-di. 4 hafta Istanbul, 3 hafta seyahat beni benden aldi. Mutluyum mutlu cok mutlu. Amsterdam'a adim attigimizdan beri insani donuna kadar islatan bir yagmur yagiyordu, seller sular bir bereket bir bereket. Binamizin siginagini su basmis, evimizin onunde kamyonlar yollari aciyor ve ben sanki bir film setine dusmusum gibi her seye saf saf bakiyorum. Hic sesimi cikarmiyorum. Oyle guzel bir yaz gecirdim, oyle sicak gunler yasayip kendimden gecip buzzzzz gibi biralarlarla, kokteyllerele serinledim ki... Varsin napiiiim simdi de binbir turlu sicak kahvelere, caylara sarilayim. Usulca, terliklerimi kutulara koyup kaldirdim. Kislik yeni cizme ve spor ayakkabi bile aldim. Boyle de guzel ayak uydururum ortama :) 2 aydir ayakkabi icine girmemis ayaciklarim biraz sersemledi, biraz darlandi ama napiiiiim yaaa! Buna da sukur!


Geldigimizden beri ya uyuyorum (insanin yatagi gibisi yok vallaaa), ya film seyrediyorum, ya camasir yikiyorum ya da bisiler kutluyorum. Pazar gunu evlilik yildonumumuzdu. Galiba her sene ayni seyi soyleyecegiz. "Ayhhh ne cabuk gecioooo... ayhhhh ne cabuk 2 sene oldu. Ayhhh hala inanamiyorum evli oldugumuza".  5 sene 10 sene 35 sene olsun istiyorum. Birlikte buyuyelim, daha cok seyler yasayalim, birlikte yaslanalim ve bugunleri hatirlayalim istiyorum. Valla istiyorum napiiim. 2. sene kutlamamizi da "hani komsu yukari gelip kizmisti" diye hatirlariz artik. Bu hatun sanki asagida aparda bekliyor, igne dusse firliyor yukari. Tamam biz de muzigi cok acmis olabiliriz ama yani 2. yil kutlamasi ve ilk dans muzigimiz, dinle dinle doyamiyorum naaaapim. Kutlama var deyince zaten tipis tipis indi asagiya, boyle de uysal.


Okul da basladi dun en bir 9'daki dersle ve su andaki 3 saatlik ders arasiyla. (hahahah niye costum da yaziyorum da yaziyorum sandin?). Donem projemin "Game Design" olmasi ve projede en bir kil oldugum, en bir daha once calisip girtlak girtlaga oldugum hatunla dirsek dirsege calisacak olmam tabii ki beni yildiramaz ama icimden icimden Şayzeeeee diye bagirtabilir.

Al sana bi icten Şayzeeeee daha. Nisan ayinda yedigim trafik cezam ben yokken gelmis. "Ben oynamiyorum yaaaaa ne o oyle Nisan'dan bu zamana ceza mi kalir?" diye mizikcilik yapasim var. 60€ bee saka gibi. Duyan da arabayla filan sanir. Gayet de bisikletle, gayet de sakin bir caddede, gayet de polise dannnn diye yakalanarak. Evet, bazen gercekten de  butun abuk-komik seyler benim basima gelebiliyor ve hic yilmiyorum :)

Eski rutine dondum ya blog'a da dondum.
Vatana millete, cani sikilip okuyacak bisiler arayanlara, ozleyenlere hayirli olsun mu olsun valla!
Operim en bi kocamanindan


tatil bitti ben de bittim. sorry piggy! :)

9 comments:

ceren said...

valla özlemişim açıyorum açıyorum sürekli boşluk. hoşgeldin bebişim yaz yaz dudu hep yaz :)

kedi ebru said...

tebrik ederim canım ikinizi de. nice yagmurlu, interrailli, partili, neseli yillar sizinle olsun :DD

Demet said...

Interrailin fotograflarini da gormek istiyoruzz Dudu :) Bu arada meslektasiz sanirim, game design deyince, IT taraflarinda oldugunu dusundum :)

Dudu said...

Ceren; Simartiyorsun bebisim :D

Ebru; Oh oh ne guzel dilekler bunlar. Hepsi olsun insallah :)

Demet; Okudugum bolum Int. Music Mang. Game Design da iste Innovation projesi olarak cikti karsima :) IT'yle pek alakam yok yani aslinda :)

isil said...

hosgeldin canim bir o kadar karanlik bir okadar yagmurlu avrupa semalarina :)) sen gittiginden beri zaten günes görmedik desem yeri.. hosgeldin yuvana:))

Dudu said...

isil; burasi bugun birazcik aydinlandi ama zaten cok da onemli diiiil. evimden disari cikasim gelmio, yorgunluuuk yorgunluuuk :)

Flying Dutchman said...

Arkadaşın Holllanda'da 5 sene önce yediği ceza hala Türkiye'deki adresine gidiyor her sene ne Nisan'ı :))

kurabie said...

o zmn merakla bekliyoruz interrail yazını(:

Dudu said...

Dutchman; E o da guzelmis. Katlana katlana buyumustur artik o borc :D

Kurabie; En kisa zamanda :)

 
view sourceprint? 01 09 10