Wednesday, September 1, 2010

Amsterdam Fringe Festival

Sevgili Hollanda'da yasayanlar ve onumuzdeki 10 gun yolu buraya dusecekler;
Alin bakalim size guzel bir festival. 10 gun, 60 tiyatro grubu ve 25 ayri mekan. Tiyatro, muzik, performans, dans. E herhalde biri bir zaman yakalanir :) Festivalde bir cok gosterim Hollandaca oldugu gibi, bir o kadara da Ingilizce gosterimler var. Programda LNP (Language No Problem) etiketli gosterilere bakabilirsiniz. Sadece Hollanda produksiyonlari degil New York, Pragué gibi farkli sehirlerden de performanslar gorebilecegiz. Festival mekanlari da  The Bellevue Theatre, Rozentheater, De Balie, Paradiso, Melklweg  ve benim cok sevdigim De Nieuwe Anita gibi yerlerde. Bi bakin bakalim belki kafaniza gore bir seyler cikar.

Amsterdam Fringe Festival

5 comments:

Black Pearl said...

duducum sagol, herhalde birseyler bulabilirim listede :-)

Eliza Doolittle said...

Dudu harikasin hosgeldinnn

Dudu said...

Ikinize de iyi eglenceler :)

Flying Dutchman said...

ben de Olivia Dunham Amsterdam'a geliyor sandım

gulinistanbul said...

Canlan kımılda,gezin en çok ben merak ediyorum!

 
view sourceprint? 01 09 10