Tuesday, September 14, 2010

Uzak degil dostum tuzak mesafe o!


 Seni uzaktan sevmek, sevmelerin... en beteri, en acilisi, en tatsiz tuzsuz, en bi insani canindan bezdirenidir. Yillaaaardir beklenen ve en sonunda bulunduguna inanilan askin en bi cafcafli, firfirli, fosforlu oldugu zamanda; ele gune "sevgilim vaaar "diye bas bas bagirirken, yapayalniz olmaniz ve "E hani nerdeee" diye soranlara; "Hea Cancan mi? Simdi, sey o iste falanca yerde yasiyor biz pek gorusemiyoruz ama yani cok asigiz boyle yani gormen lazim bizi, nasi boyle yapis yapisiz kiiii bilirsin ben hic degilimdir di miii? Dur bak telefonumda resmi var..." dersiniz. Hic susmadan, kurulmus oyuncak gibi, su bile icmeden, agziniz kuruyarak anlattiginiz epi topu beraber gecirebildiginiz 3-5 gunluk ask hikayenizi herkes aciyarak ve icinden ayni seyi gecirerek dinler;  Ah zavallim, bu da pek bahtsizmis. Nasil da asik olmussa yavrum benim nasil da inaniyor bir seyler olabilecegine.. Kim bilir herif simdi orda hangi kizin koynunda.

Hep aynidir bu "long distance-uzuuuun mesafe" iliskinin fazlari. Farkli bir sey yasayan varsa ciksin soylesin. Tanisma olur, ilk goruste ask olur, bisiler baslasin mi baslamasin mi diye daha sersem sersem etrafa bakinirken bi tokat gelir. Ayni sehirde bile yasamiyorsunuz! Bir inkar sureci yasanir, kararsizlik filan ve sonra kafa goz yara yara karga tulumba baslanir iliskiye. Aldin basina belayi dostum, zor kurtulursun sen bu iliskiden. Baslasan baslayamazsin, bitirsen bitiremezsin. Su gune kadar soyledigin her sey yalan olur, o atip tuttugun kurallarini bir guzel yalar yutar ve baslarsin bilgisayar karsisinda oturup, neredeyse ekrana yapisip ekrani opecek hallere gelmeye. Kilometrelerce otede, bir uctaki biriyle iliski yasadigini daha sen anlayip da inanamamisken, bir de yetmezmis gibi insanlara da anlatmaya calisirsin. Ben soyleyeyim, anlamazlar. Asik olan her insan birazcik gerzeklesir bi kere, eee birazcik daha fazla reaksiyon gosterdiyseniz kime nee kii di miii? Gidip yasamis birini bulacaksiniz ve tasdik edileceksiniz. "Ayh evet valla aynnnniii yani aynnni seyler, oyle iyi anliyorum ki seni. Ama nolur sabreeeet bak noooooolur. Bak ben 15 (?hihih) sene bekledim." der o ermis, peygamber sabirli kisiler de.

Bir kesim vardir ki her nasilsa onlar gelecegi gorur (?!?!), bu iliskinin yurumeyecegini bilir-inanir ve soylerler. Hanim kizimiz ki hadi o da Canan olsun, tam daha yeni yeni kendi de bu iliskiyi kabullenebilmis, Cancan'a guvenmeye baslamisken; dis sesler feci kafa karistirir. "Abi yani nerden biliyorsun adamin, su an bi kizin tepesinde olmadigini" da en bi gercek en bi koyanidir. Bir de nolur kimse sormasindir yani ne kadar zamandir birlikte oldugunuzu. En beter sorudur, hazirlikli olun. "Ne kadardir birliktesiniz siizz Canannn... heaaa peki kac kere gorustunuz?" Elinin koru kadar gerizekalicim :)
Mutlaka bir de, bir donem Cancan'a veya Canan'a gelirler, bi guzel "YETEEEEEEER" cekerler. Sancili bir kac gun, pc basi aglamalar, muzik dinlemeye dayanamamalar veeee kapi calar... "Yaaa inanabiliyor musun cikti geldi yaaa, bir anda hem de yani. Hic beklemiyorduuuuuum" diye anlatirsiniz o gunu, yeminler de etmissinizdir zaten artik. Sabirli olacaksiniz ve artik bir cozum bulanacaktir. Iste burada bu hikaye degiskenlik gosterebiliyor. Kimi zank diye isini gucunu ayarliyor ve vuslat oluyor. Daha yazilmis cilesi bitmemis diger zavallilar bir turlu is bulamazlar. Canan der ben geleyim, ama nereye yaaa ne is ne guc. Cancan der ben geleyim, e da yani tencere dibim kara seninki benden kara yaa ne diyorsun sen? Ya pes edilir ya da gozu kararmis olan, toplar tasi taragi gider. Gidemeyenler ya biraz daha denerler ve sonunda ayrilirlar ya da iste diger abla gibi 15 sene beklerler.


Civileme atladiginiz iliskide ya cakilir kalirsiniz su derin degildir ya da oyle bir derindir ki; git gidebildigin kadar. Vuuuhhuuuuu




Costum bir anda cunku dun bir film izledim ve "Aaa yani inanamazsin! Hayatim bir film seridi gibi gozlerimin onunden gecti. Ayh ayni yaa ayni yemin ediyorum her sey ayni. Oyle gercek kkkiiiiii...." falan oldum :) Kizcagizin aldigi o abuk halleri gordukce siz gulebilirsiniz ama ben ic gecirdim ve aahhh aahh'ladim. Ah Drew yaa seni ben anlamayayim da kim anlasin bebisim yaaa. Kalk gel bak valla nolur bir aksam acalim bi sise sarapi, dertleselim. Beyler de masada oturur raki icer, long distance iliskinin maddi zararlari uzerine konusurlar. Drewcuuum ben hala daha orada burada, birbirine veda eden sevgililer gordum mu agliyorum, sen de oyle misin seker?

Butun "long distance" kazazedelerine ve sag kalanlarina tavsiye ederim;
"Going the Distance" tez vakitte izlene!

22 comments:

ceren said...

gene duygu dolu bir yazı ile kitledin beni :( niye duygulandığımıda bilmiyorum sen yazıyosun diye sanırım. özledim

mucxxxxx

lifetrainee said...

bu filmi ben de merak ediyorum ama bir yandan da salya sümük olmak istemiyorum... sonra bir de sinirlerim kabaracak falan, aman aman. anladın sen onu? ben hep tünelin sonunda ışık olduğuna inanan tarafımdır ama ilişki de 4 göze ihtiyaç var 2 göz yetmiyor, uzağa giden fişi çekiveriyor. amaan geçmişe mazi işte... burada hava kapalı da ondan ondan (hı hı inandın sen de değil mi? güzel yazı selamlar :)

Flying Dutchman said...

biz bu fazlardan geçmedik pek...zira en azından kendi adıma konuşayım insanların o söylediğin tepkilerinin hiçbirini kaba etime takmadım, yaşamış birinden de tasdik almak gereksizdir...her bireyin ilişki ve bunu sürdürme anlayışı farklıdır, dolayısıyla kendininkinin de başkalarıyla karşılaştırmamak lazım....sen mutluysan ve sürdürdüğün şeyden memnunsan gerisi teferruattır...isterse herkes "olmaz bu iş" diye sıraya girsin...o işin zorluğu beni ilgilendirir, sonunda elde edeceğim veya elde edemeyeceğim şey de...

Dudu said...

Ceren; Ozledin diyedir beybi:) Yoksa hic de sana dokunmaz bu yazi. Gayet de dibinde, kose basinda bi iliski yasiosun :)

Dudu said...

lifetrainee; Anladim ben onu anladim sen merak etme. Bekle birazcik daha, "salaklara bak ha ha haaa" diye gulebilecegin zamana kadar da izleme :)

Dudu said...

Flying Dutchman; Bir erkek gorusu almak da hos oldu :) Filmi yine de izle, boyle de yasayanlar varmis diye gul sen de :)

Anonymous said...

Bagyan kirectasi :) der kiii:

Hehe bu yaziyi pek fazla ustume aliyorum :) Ama bak senle su bir sise sarap basinda dertlesmeyi hala yasayamadik be Duygu!

Dudu said...

Bagyan Kirectasicimmm hemen bi date yapalim o zaman :)

Anonymous said...

Bagyan kirectasi der kii: Evet ya! Ciddi ciddi, ne zaman yapicaz o date'i biz? ortada bulusalim, utrechtte :) 28ine kadar annesigil ziyaretine gelmisgillerden oldugum icin ondan sonra musaitim ben. topu sana attim :)

duygu said...

I love you!! ama you are sooo zalaaaaaaaaaaaaaaaaaah hahaha Canan ve Cancan ahahahahaha cok ozluyorum olm long distance yasiyorum senle... resmini cerceye koyup kilyos sahillerine gomdum belki donersin diye :P

Dudu said...

duygu; long distance ve platonik yasiosun! benim hic bisiden haberim yok :P veee ayna aynaaa aynaaaaa zaaaalak sensin :D

Happily Dying Of Chocolate said...

yazi bir yana postaladigin resim bir yana.. bayildim!

Dudu said...

mersiiii ama ojesiz yakalanmisim yaa :P :))

kedi ebru said...

valla ben de inanmamıştım kardeşime. bir sene sonra taktı yüzüğü. Benim adam dibimde, 5 senedir hala eski sevgilimin hediye ettiği yüzükle dolaşıyorum :DD

Dudu said...

ahahha ebruuu cikar o yuzugu! buyuludur belki :D basiretin baglanmis baaak :)

Sare said...

Bu yilin basinda gitmistim Amsterdam'a... zor zamanlar da geciriyordum duygusal olarak... ben de sehre asik olunca benzer hayaller kurdum... gerceklesmesini bekliyorum :))

Dudu said...

Sare;
Umarim gerceklesir:)
Bu arada, Sare cok guzel isim, cok severim.

Sare said...

tesekkur ederim :)twitter'den de takipteyim efenim...

out of mind said...

ananmm nasil hatirladim o vakitleri pek bi gozelrim doldu parklarda bahcelerde kacik artist kizimiz ve dondurmalarimiz!!bide kosan amerikali esmer sari sacli kadin hahahhah:)))

Dudu said...

hahahhaha bi an anlamadim:)) kacik artist kizi kendim, amerikaliyi da o oyuncu kiz sandim hahahah zincirleme yanlis anlama oldu sonra toparladim :D

i am not your freud said...

valla bence belli bi süre için long distance'sa yürür. yani bi süre sonra bir araya gelinecekse aynı şehirde yaşanacaksa, bunlar planlanıyosa yürür. ayy çok güzel anlatmışsın bi de hangimiz yaşamadık bunları :) şimdi gayet tövbeliyim ama belli olmuyo hayatta nolucağı :P

Dudu said...

Freud; Valla ne olacagi belli olmuyor evet ama ammmmannn dusmanimin basina diyorum ben :) Dikkatli ol, koru kendini :)

 
view sourceprint? 01 09 10