Monday, October 11, 2010

Asi Yumurta

Olmedim yahu yasiyorum!
Her gun okula gidip, ustune bir de nerrrrrdeyse her gun calisarak. Calismak zorunda olmayip ama calismak zorunda olmak cidden kotu bir sey. Yani sadece "Hayir" diyemedigim icin kendimi boyle paraliyorum. Hep iste daha iyi daha iyi bir insan olmak istemem, cabalamam mi artik bilemiyorum...
Gecen hafta iki kere, camlari kirilmis arabalari gorunce polisi arayip haber vemem gibi bir sey. Vatandasi olmadigim bir ulkede, iyi vatandas olma halleri. Yazik ama yani her seyleri darmadagin olmus, cam kirik ve sahiplerinin haberi yok. Ablamin da arabasinin cami kirilmisi bir kere, pijamalarla sokaga atmisti kendini hahaha belki de onu mu hatirlayip, uzuluyorum artik ne bileyim. Her zaman da iyi bir insan olamiyorum, deneyip sonra yon degistiriyorum. Mesela; bizim sokakta taaa en bir ucta yasayan adamin, alarmi bozuk arabasini getirip tam da bizim evin onune park ettiginde aldigim hal, iyi bir insan hali degil. Gece gunduz, sabah aksam, erken gec hic fark etmiyor ve bu kulustur arabanin alarmi surekli ama surekli caliyor. Bir kere zaten araba oyle bir hasat ki hirsizin odu kopar ona dokunmaya, sen tut bir de en gurultulusunden ve en bir bozugundan alarm tak. Iki kere polisi aradik ki birinde gece yarisiydi, bir kere de camina not biraktim "Uyutmuyor senin bu araba beni, benim uykumla ugrasma" dedim. Adam dinlemiyor yahu, yine getirip ayni yere tam da benim onume park ediyor. E ama sen kasindin! Yersin 2 yumurtayi caminin tam da onune, bir de kaportana. Sen dua et ki evde yumurta kalmamisti. Bir haftadir, uykumun en derin en bir gercek gibi olan ruyalarindan araba alarmiyla uyanmak yerine, kendi istedigim saatde kendi alarmimla uyanmanin mutlulugunu yasiyorum.

1 comment:

tb said...
This comment has been removed by the author.
 
view sourceprint? 01 09 10