Wednesday, October 13, 2010

Mila's DayDreams

Paylasmadan duramiciiiiiim. 
Lutfen su blog'a bir goz atin. 





Finlandiya'da bir anne, bebeginin uyku hallerini her gun farkli bir konseptle susleyip blog'una koyuyormus efendim. Cok hosuma gitti, agzim acik kaldi butun fotograflara bakarken. Tabii sonra kendime gelip, az cok bildigim "anne-bebek" hikayelerini ve hallerini ve en cok da zamansizliktan yakinmalari dusundum. Bir anda icime annem girdi ve "Aaaa yok daha neler! Vallahi tuzu kuru bu kadinin. Biz olsak o bebek uyuyunca hemen, yemek yapariz, evi temizleriz, camasir-utu yapariz ve hemen de bebek uyanir zaten. Kadinin derdine bak, usenmiyor o halde bi de bunlari yapiyor. Ayh hayir bisi diiil korkmuyor da o bebek onca hengameye uyanir da huysuzluk yapar diye. E pes vallahi" deyiverdim.


7 comments:

ceren said...

BAYILDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM harikaaaaaaa muhteşem

ashley said...

Annemin blog listesinde 4 aydır var bu bayan.Tüm yeni postlarına hemen bakıyorum heyecanlabeklediğim için. Çok güzel çok yaratıcı bir fikir.

Flying Dutchman said...

bu çocuk büyüyünce bu yükü kaldıramaz, ilkokul arkadaşları çok çektirir, fotoşop kurbanı olur defalarca...

çocuk İbiş olmuş, ayıptır :)

orijinal fikir ama kabul edeyim. çocuğun fotoğraflarını görmek isteyen akrabalara tek link gönder tamamdır...

Dudu said...

Ben de cok begendim ama dedigin gibi akrabalara tek link gondermek olmaz ya, azcik gosteris yapmak-paylasmak ister insan bence:)

ayçobanı said...

Selam, bak ne yazmis annesi, sirinlik basina dert acmis gibi gorunuyor Mila'nin!!

http://milasdaydreams.blogspot.com/2010/10/im-just-daydreamer.html#comments

Dudu said...

Evet evet gordum. Kaynak belirttigim icin copyright'ina mudahale etmis olmuyorum. Ucuz yirttim :P

Deli Anne said...

evet ama keşke bitmeseydi bu rüya.. sevgiler.

 
view sourceprint? 01 09 10