Monday, December 6, 2010

4 Aralik

Benim icin 4 Aralik 2010, Amsterdam;

Gulluoglu'ndan bayat pogaca alip,  Tuschinski'de "Another Year" izlemek - sonunda gulme krizine girmek; Rembratplein'de kurulan Xmas Market'da kar yagarken sicak sarap icmek; Nel'de aksam yemegi yiyip, yemegin lezzetiyle, sarapla ve yan tarafta oturan 4 Turk'un bagira bagira yaptiklari Cumartesi gecesine ve benim neseme hic yakismayan feylozof konusmalariyla sarhos olmak; karlarin uzerinde yuvarlanmak, usumemek, mest olmak; yol ustunde organik sarap alip geceyi evde organiklesmis kafalarla, 90'larin her biri her bir gunumuzu hatirlatan sarkilariyla cosup, sarkicilik oynamak, kumanda aletinden mikrofon yapmak; Skype'da yaptigim gorusmeden, sabah sadece RubberDuck hatirlamam demektir. 

Yine olsun yine yaparim. 

8 comments:

beste said...

yarasin nesen daim olsun fistikoz:)

Flying Dutchman said...

tipik Turk arkadas yorumunu yapmak istiyorum

Hayat Sana Guzel

Anonymous said...

waaaaa amsterdamda christmas markt var miiiggggg.
cok kiskandim!

berna

Dudu said...

Beste; Bu kisi, su neseyi kacirmadan bitirebilirsem ne mutlu bana :)

Dutchman; Ah iste arada bi de bayat pogacalar olmasa... :)))

Berna; Yalandan boyle gayet uyduruk bir tane var ama tabii ki Maastricht'deki kadar guzel olamaz, seni gidi sansli sey :)

Demet said...

Ben epeydir Rembrantplein'e ugramiyorum, Cristmas Markt mi var, sicak sarap mi var, super :)

Dudu said...

Demet; Evet var ama biraz dandik :)

kediebru said...

dudu nerelerdesin, son yazıyı yazalı bir ay olmuş. her şey yolunda mı? özledim de neşeni :))
bu arada ben de kaç aydır hiç yazmıyorum :P

Dudu said...

pisiiiii; isler, gucler, tatiller girdi araya :) elim degmedi pc'ye :)

 
view sourceprint? 01 09 10