Monday, December 6, 2010

Etik mi? Maymun mu ? Threesome mi?

Internetten gunluk gazete arsinlamalari arasinda bi habere rastladim. Sabah'da adamin biri, Etik Rehberi'ne soruyor; is yerimde calisan kadin cok kisa etek giyiniyor, etik mi yani bu? Gozu kayiyormus da alay konusu olmaktan korkuyormus. (Gozunu kaydirmamaya calismayip da oturup gazeteye yazmasi da ayrica zaten komedi. Gozunu birak hayati kaymis haberi yok.) Uzman kisi de; diz hizasindaysa sorun yok buna alisman gerek, yok eger mini etekse o kisi partiye degil ise gittigini bilmek zorunda diyor. Hayatim; rengarenk spor ayakkabi, tayt, jean, kazak, esofmandan ibaret olan ogrenci halimle bu konuda ahkam kesecek son insan oldugum malum ama benim de bir "is hayati" gecmisim var ve bu haberi okuyunca aklima hemen o zamanlarda yasadigim bir sey geldi.


O zamanlarda calistigim sirkete yeni bir muhendis geldi. Bakinca direk okuzcan bi amcamiz oldugu o kadar belliydi ki... Neyse ki bulundugumuz ofisler ve departmanlar birbirinden cok farkli ama bu yine de o'nunla tuvalet-yemek yolunda karsilasmamiza engel degil. Ilk sabah karsilasiyoruz ve amca benim yuzume bakmak yerine goguslerime bakarak "Gunaydin Dudu Hanim" diyor. Ister istemez ben de goguslerime baktim hani noldu dugme filan mi acik. Yok degil! Ikinci gun, ucuncu gun, dorduncu gun, yuzuncu gun... Hep ayni. Artik kizlarla aramizda bunun geyigi donuyor. Herkese ayni seyi yapiyormus bu okuz. Zaten boyu kisa, zaten cogumuzun omzuna filan geliyor. Herhalde hic umursamayip kafayi azcik oynatmiyor ve isine gelen tarafa odaklaniyor, goguslerimize merhaba cakiyor diye dusunmustum.

Simdiiiiiiiiiii! Israrla XXS body'ler giymekte israr etmedigime, partiye gidiyormusum (?!?!?) gibi de giyinmedigime gore "Allaaahhhh anam ne guzel karilar var burada, birinde meme, birinde bacak, birinde gobek, birinde gott oooohh ne guzel yere dustum laaaaa" diyen amcanin bizlere attigi bakislar mi daha etikti?

Bi de alakasiz ama ayni sirkette, koyden getirilip basimiza genel mudur diye konan bi adam; bi is arkadasimiza gulerken "Maymun" demisti ve hatta huy edindi herkese deyip durdu. Hani dusunun simdi boyle; ofis ici yemekte filan biraraya gelinmis, sohbet muhabbet, komik bir sey deniyor, herkes guluyor ve arada genel mudur o igrenc gevrek yavsak sesiyle "hahauahuaha Maymun yaaaa" diyor. Offff dusman basina boylesi! 

Benim sorum da; Ise gelip haftasonu yasadigin threesome'i ballandira ballandira anlatmak mi yoksa mini etek mi etik? :) (Uydurmadim threesome olayini. T'nin ofisinde biri bunu yapti :) )

6 comments:

kedi ebru said...

hollanda kültüründe threesome normal olsa desem işte seks maceralarını niye anlatırsın ki?
o değil de benim bir tarafım açık kaldı, ben fark etmedim ve herkes baktı diye işten kovulmuşluğum vardır. yaa neler oluyor memlekette :))

Dudu said...

Ebruuuuuuuuu ciddi misin? Anlatman lazim mutlaka. Daha yazdigini okurken bile kikirdadim :)))

beste said...

baslik provokatif ha! seni gidi Dudu seni:)

Zeynep Gemalmaz Çelik said...

Turkiyede bu tip olaylar cok oluyor, bacak, meme, popo gibi yerlerden kendini alamayan ayicanlar cok. Ama burda hollandada da senin dedigin gibi olaylari dillendiren ayicanlar cok. Gecenlerde birinin 25. Evlilik yildonumuymus. Sormuslar usulen naptiniz diye. Adamda sirkette gayet rahatcana f.ck, f.ck, f.ck... Cevabini vermis.

kedi ebru said...

ben hiç gülememiştim gerçi ama seni neşelendirdiğime sevindim :DDD
bir ara anlatırım ;))

Dudu said...

Beste; Napiiiim beybi iste boyle basliklarla seyirci tplamaya calisiyorum kendime :))) Bana gelmiyorsa da basligima gelsin bari :D

Zeynep; Welcome baaaaaack! :) Dutch amcalarin, teyzelerin dillendirmesi de beni ayrica bi gulduruyor. Bunlarin gozlerinden ote her seyleri dillerinde :))

Ebru; Valla guldum cunku cok absurdmus :)

 
view sourceprint? 01 09 10