Friday, January 7, 2011

Cicek suraaaaaat

Soylemezsem patlarim.

Kocaman kocaman fotograflar koyup da; yuzleri gozukmesin diye yuzunun tam da orta yerine cicek, isik huzmesi, elektrik carpmasi gibi seyler koyan blog yazarlarina cok guluyorum. Amacinizi anlamiyorum! Fotografini ya koyarsin ya koymazsin. Incik cincik butun detaylariyla yaziyorsun zaten hayatini, sevgilinle sorunlarindan, kocana yaptiklarindan, duygusal inis-cikislarina kadar. Yani ben onca seyi bildikten sonra senin yuzunu gormusum gormemisim ne yazar. Ya acik acik koy hakkiyla olsun, ya da valla oyle cicek micek yapma ya ciddiyim bak cok komik. Okuyorsan simdi; saldirma bana cunku ben senin iyiligin icin soyluyorum bunlari. Sonra bir gun farkina varip da "Amaa amaa amaaa beni kimse uyarmamisti" deme diye. 



Bugun size beyaz sal ve jean bozmasi kumastan yapilmis, H&M Paris'den aldigim gomlek kombinasyonumu gosteriyorum. Yuzumu de sakladim hah tamam oldu.

7 comments:

Colorful said...

Siddetle katiliyorum!

Anonymous said...

aynen ya genellikle bunu yapan kısım aynı hepsi yani.face koyuyor ama aynı insanlar bloga koymuyor kim ne yapacaksa onlarla!

Mirsada said...

sevgili dudu bende yeni bir blog oluşturdum kendime gayette acemice izin verirsen burda paylaşmak istiyorum http://mirsadaningunlugu.blogspot.com

beste said...

bulabilirsem yollayacagim tam boyle cicek icinde bir fotografim var yuzum gozukuyor etrafimdaki cicek sari ama cuk oturacak yani::)))

Dudu said...

Gormiyim bi gun cicekli fotolarinizi ama bak hemen bu commentleri vururum yuzunuze :)))
Beste Hanim Beste Haniiiiim koy bakalim da gorelim fotonuzu :)))

lifetrainee said...

hem güldüm hem de katıldım gitti yaw :) tespit şahane resim şahane eh hadi o zaman bana da şimdilik müsade :) sevgiler selamlar, haa ayrıca londonlara gelip de habersiz bırakanlara duble selamlar :/

Dudu said...

London'da zaman yetmedi kimseyle gorusmeye. Ne guzelmis, ne buyukmus, ne cok sey ve ne cok insan varmis megerse tanidigim :) Ziyaretlerin devami olacak ve hatta belki uzun kalislarin :) O zaman haberlerim sana da gelir mutlaka :)

 
view sourceprint? 01 09 10